Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.
liever helemaal niet.. maar het zit nogal eens in t werk.. dus op vakantie wordt ik wel moe maar mentaal wat tot rust als t ff kanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt liever het hele jaar stress in plaats van dat ene weekje vakantie?
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.
Doet hetzelfde als ik, random comics kijken via http://www.explosm.netquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Spirit heb je al een kussen gepakt en al je frustratie eruit geslagen?
Borstvoeding!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.
bottenfetish?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is al jaren dood, dus dat zou ik niet doen nee.
Een opportunist die een kansje waagt.quote:
Nee, ik ben hopeloos met taal, ik slinger de tijden altijd overal en nergens heen. Ik zou het wellicht nog kunnen verdedigen omdat ik dat toen echt dacht, want ik had het eerder gepost.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Wil jij dan voortaan tegenwoordig gewoon schrijven?
dat is niet de reden dat ze bij hem blijft denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.
Ik hoop voor hem dat hij buktequote:
Een Dappere Strijder.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben gewoon een single, en in plaats van iedereen die met je in discussie gaat hoopte ik je gewoon iets te doen te geven waardoor je je beter zou voelen hopelijk
Zo ken ik je weer.quote:
Woon je in de buurt van Arnhem toevallig? Er is een feestje in Joe's rukbunker.quote:
Den Helder!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hang je nu in Den Helder of bij de oosterburen?
Oei! Kon je daar niet uit je cocon kruipen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Den Helder!
Al sinds begin februari joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |