Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.quote:
Soms ben jij best eng...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
*idee steelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
Naakt? Het is een familievakantie hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?
MI van LE's oma naaktquote:
Jij blijft maar projecteren vanavond.quote:
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?quote:
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.quote:
Single ( en dat doet pijn ). Voor de rest gaat het zijn gangetje. Ben bezig in het huisje met klussen en hard aan het werk natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
Als je die krokodilachtig iets maar weglaatquote:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.quote:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?
Wanneer gaan wij samen op vakantie?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Genoeg nudistencampings met hele families
Joe's rukbunker is open vanavond!quote:
Ik dacht dat aantal enkelvoud was, en daardoor een werkwoord in enkelvoud erbij wilde krijgen.quote:
Redelijke return. Je mist de scherpte die je normaal wel hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.
hahaahha.. dat ding heb ik in egypte gelaten hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Als je die krokodilachtig iets maar weglaat
Jij hebt liever het hele jaar stress in plaats van dat ene weekje vakantie?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
dan doe je toch iets verkeerd.
maar helaas heb ik die ervaring ook meer dan eens gehad.
ik dacht al dat ik iemand het gras voor de voeten zou wegmaaien als ik over m'n rukbunker zou beginnen, waarvan aktequote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joe's rukbunker is open vanavond!Gratis drankjes tussen 23:00 en 0:00!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat aantal enkelvoud was, en daardoor een werkwoord in enkelvoud erbij wilde krijgen.
In dit geval dus is.
Ik ben emotioneel uitgeput. Laat mequote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijke return. Je mist de scherpte die je normaal wel hebt.
Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.
liever helemaal niet.. maar het zit nogal eens in t werk.. dus op vakantie wordt ik wel moe maar mentaal wat tot rust als t ff kanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt liever het hele jaar stress in plaats van dat ene weekje vakantie?
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je niet van die lelijke bikinitieten krijgt zo. Dan kunnen ze nog zo mooi gevormd zijn, zo'n kleurverschil kan echt niet.
Doet hetzelfde als ik, random comics kijken via http://www.explosm.netquote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Spirit heb je al een kussen gepakt en al je frustratie eruit geslagen?
Borstvoeding!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef L-E het volgende:
Ook handig met borstvoeding, hij kan er zo bij.
bottenfetish?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is al jaren dood, dus dat zou ik niet doen nee.
Een opportunist die een kansje waagt.quote:
Nee, ik ben hopeloos met taal, ik slinger de tijden altijd overal en nergens heen. Ik zou het wellicht nog kunnen verdedigen omdat ik dat toen echt dacht, want ik had het eerder gepost.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Wil jij dan voortaan tegenwoordig gewoon schrijven?
dat is niet de reden dat ze bij hem blijft denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.
Ik hoop voor hem dat hij buktequote:
Een Dappere Strijder.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben gewoon een single, en in plaats van iedereen die met je in discussie gaat hoopte ik je gewoon iets te doen te geven waardoor je je beter zou voelen hopelijk
Zo ken ik je weer.quote:
Woon je in de buurt van Arnhem toevallig? Er is een feestje in Joe's rukbunker.quote:
Den Helder!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hang je nu in Den Helder of bij de oosterburen?
Oei! Kon je daar niet uit je cocon kruipen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Den Helder!
Al sinds begin februari joh
Nee dat vlindertje moet ik nog worden, ik hang al heel lang in die coconquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo Rupsebeestgoedenavond... en op je ondertitel: je voelt je een rups, maar bent stiekem al een vlinder
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei! Kon je daar niet uit je cocon kruipen?
Ja dat klopt... daarom is er een singles topicquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en er is meteen een oordeel altijd.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en er is meteen een oordeel altijd.
Always gayquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zag overigens een heel erg lekker ding vanmiddag. Alleen hij was danser... ik heb daar toch ook een vooroordeel over.
Wat voor vooroordeel?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zag overigens een heel erg lekker ding vanmiddag. Alleen hij was danser... ik heb daar toch ook een vooroordeel over.
Misschien kan je hem tot hetro bekerenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dansers zijn goed in bed. Prima vooroordeel!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb dansles. Er is niets lekkerders dan dansen met een lekkere ventquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee dat vlindertje moet ik nog worden, ik hang al heel lang in die cocon
Goede L-Equote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dansers zijn goed in bed. Prima vooroordeel!
Een echte vent zou 'neuken' roepen als een lekkerder alternatief.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
Ik heb dansles. Er is niets lekkerders dan dansen met een lekkere vent
Oei, dan moet je op je hoede zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Aan de andere kant maakte hij wel een praatje uit zichzelf..
Doe maar beter van niet, da's hot!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.
Als je net zo goed danst als je met woorden bent...quote:
Dus toch homo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Aan de andere kant maakte hij wel een praatje uit zichzelf..
Dat geldt ook voor dansen met een godin ... een goede danser en danseres is super om te zienquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Tadaaaaa zie hierboven een echte vent!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vent zou 'neuken' roepen als een lekkerder alternatief.
Dat laat ik over aan de vrouwquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed danst als je met woorden bent...
ik heb jaren gedanst. Die mannen waren meestal minder fanatiek dan deze.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
De enige temperatuur die je moet onthouden is 78 graden celcius, dan verdampt alcohol.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.
Ik riep niks he. Ik ben het volledig met je eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef nikky het volgende:
Tadaaaaa zie hierboven een echte vent!![]()
Tuurlijk zijn er lekkere dingen, maar gewoon dansen met een mooie man is ook leuk
Maar jij deed toch kinderen bijeen houden? Doe je dat nogsteeds maar dan in Den Helder?quote:
ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan de vrouwIk heb vroeger wel op het NK gedanst
Deed ja (jaar terug, toen lang werkloos geweest), nu ben ik receptioniste. Heb met heel veel mazzel een goede baan kunnen vinden!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij deed toch kinderen bijeen houden? Doe je dat nogsteeds maar dan in Den Helder?
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik riep niks he. Ik ben het volledig met je eens.
Niemand zag het, het was donkerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Win je dan iets, als je op een kampioenschap voor vissen gaat dansen?
Ben je wel blij nu met je baan en alles?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Deed ja (jaar terug, toen lang werkloos geweest), nu ben ik receptioniste. Heb met heel veel mazzel een goede baan kunnen vinden!
Hm, ik onthield altijd 0,01 graden Celsius.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De enige temperatuur die je moet onthouden is 78 graden celcius, dan verdampt alcohol.
naakter dan dat krijg je ze niet tegenwoordig!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een gave stralingsfoto's in je fotoboek trouwens!
*haakt Joe af*quote:
SBquote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
FB
Ohjah, en mannen zijn stom! intens stom! allemaal!
Jaa zeker! Heb leuke collega's, leuk werk en een leuke werkplek!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je wel blij nu met je baan en alles?
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Single ( en dat doet pijn ). Voor de rest gaat het zijn gangetje. Ben bezig in het huisje met klussen en hard aan het werk natuurlijk
Nikky@fok.nl doet het nog steeds! En FB is ook gewilligquote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]Je mag altijd verkering met mij hoor!
En ik wil heel veel weten maar vind het stom om het allemaal zo hier en openbaar te bespreken!!
Dus!
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef Spirit82 het volgende:
Zo. Net een half uur met ex gebeld en alles uitgesproken. Reden waarom hij het me pas zo laat vertelde enzo. En afgesloten met hem heel hard uit te lachen omdat hij het zo genant vond om de rekening te vragen nadat ik vanavond boos uit de kroeg weg liep omdat iedereen hem aan zat te kijken(vooral omdat ik weet hoe slecht hij daar tegen kan, whehe).
zo ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |