Nee dat vlindertje moet ik nog worden, ik hang al heel lang in die coconquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo Rupsebeestgoedenavond... en op je ondertitel: je voelt je een rups, maar bent stiekem al een vlinder
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei! Kon je daar niet uit je cocon kruipen?
Ja dat klopt... daarom is er een singles topicquote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en er is meteen een oordeel altijd.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
en er is meteen een oordeel altijd.
Always gayquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zag overigens een heel erg lekker ding vanmiddag. Alleen hij was danser... ik heb daar toch ook een vooroordeel over.
Wat voor vooroordeel?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zag overigens een heel erg lekker ding vanmiddag. Alleen hij was danser... ik heb daar toch ook een vooroordeel over.
Misschien kan je hem tot hetro bekerenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dansers zijn goed in bed. Prima vooroordeel!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb dansles. Er is niets lekkerders dan dansen met een lekkere ventquote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee dat vlindertje moet ik nog worden, ik hang al heel lang in die cocon
Goede L-Equote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dansers zijn goed in bed. Prima vooroordeel!
Een echte vent zou 'neuken' roepen als een lekkerder alternatief.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
Ik heb dansles. Er is niets lekkerders dan dansen met een lekkere vent
Oei, dan moet je op je hoede zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Aan de andere kant maakte hij wel een praatje uit zichzelf..
Doe maar beter van niet, da's hot!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.
Als je net zo goed danst als je met woorden bent...quote:
Dus toch homo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Aan de andere kant maakte hij wel een praatje uit zichzelf..
Dat geldt ook voor dansen met een godin ... een goede danser en danseres is super om te zienquote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Tadaaaaa zie hierboven een echte vent!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vent zou 'neuken' roepen als een lekkerder alternatief.
Dat laat ik over aan de vrouwquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed danst als je met woorden bent...
ik heb jaren gedanst. Die mannen waren meestal minder fanatiek dan deze.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
De enige temperatuur die je moet onthouden is 78 graden celcius, dan verdampt alcohol.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks maken ze zijde van je. Da's ook leuk trouwens als ze die coconnetjes "dood" maken, doen ze op zo'n temperatuur dat ze niet direct doodgaan, anders zou 't te slecht voor de zijde zijn. Moet het weer eens opzoeken voor de precieze temperatuur, volgens mij 80 graden Celsius.
Ik riep niks he. Ik ben het volledig met je eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef nikky het volgende:
Tadaaaaa zie hierboven een echte vent!![]()
Tuurlijk zijn er lekkere dingen, maar gewoon dansen met een mooie man is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |