Hm, wat voor workshops geef je?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Soms vind ik Singles zo leerzaam en verhelderend. Een soort groepstherapie, maar dan leuker.
Nou. Poehquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
Soms vind ik Singles zo leerzaam en verhelderend. Een soort groepstherapie, maar dan leuker.
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.quote:
Ja, was het net aant lezen. Ziek eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ja, het kan altijd erger: Opa zegt seksbommetje tegen kleindochter
Doe je dat niet sowieso dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.
Das waarquote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben anders wel geleerd dat wij samen een keer drankjes gaan doen en vrouwen schaamteloos beoordelen en naroepen.
Tot op heden nog niet met Barb.quote:
Niks wat je met een 'joh kutwijf, waar bemoei je je mee?' niet kan pareren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar nou heeft er nog niemand iets gezegd over het niet mogen installeren van whatsapp door mn vriendin!
Ik vind dat echt erg ver gaan...
Ja., dat is schandalig, hij is een eikel en ze moet bij hem weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar nou heeft er nog niemand iets gezegd over het niet mogen installeren van whatsapp door mn vriendin!
Wel als ik samen met hem wil naroepen.quote:
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.quote:
Daar zie ik mezelf ook wel voor aan. Ik heb alleen geen kleinkinderen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ja, het kan altijd erger: Opa zegt seksbommetje tegen kleindochter
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zie ik mezelf ook wel voor aan. Ik heb alleen geen kleinkinderen.
Totdat ik de OP half doorlas trouwens.Dat vind ik dan weer ver gaan.
Ik word er altijd vrolijk van als mannen me naroepenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.
"I insult and degrade women. Therefore, I am!"quote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Uiteraard. Maar het is de combinatie van ons die van schaamteloos en stijlloos gedrag een opvoering, Shakespeare waardig, maken.
dat spreekt zo voor zich, da's de moeite van het reageren niet waard.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zal jij soppen dan als je ons tegenkomt terwijl wij op het terras zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word er altijd vrolijk van als mannen me naroepen
Maarja, ik ben dan ook een aandachtshoer
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"I insult and degrade women. Therefore, I am!"
Ik hoop het niet. Straks glij ik nog uitquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jij soppen dan als je ons tegenkomt terwijl wij op het terras zitten
Ik zou het ook niet waarderen. Verbieden heb ik te weinig testosteron voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Omdat Spirit C&H zo leuk vindt...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal jij soppen dan als je ons tegenkomt terwijl wij op het terras zitten
Dan vangen we je op. Zo zijn we dan wel weer. En daarna maken we nog meer vuige grappen. Zo zijn we natuurlijk wel ook weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Straks glij ik nog uit
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"I insult and degrade women. Therefore, I am!"
wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet waarderen. Verbieden heb ik te weinig testosteron voor.
Wat zegt ze er zelf over?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Sorry, maar ik vond dat dus schokkend.
Ik geef heel veel om haar en ze gaat al nooit meer uit, want dat wil hij niet. (die lunch was al bij de gratie gods) ze heeft al haar beetje sexy kleding van hem weg moeten doen (er zal maar iemand naar haar kijken) en nu dit. O, en hij behandelt haar als n sloofje...
Ik maak me zorgen om haar, ze is nog maar een schim van wie ze was. Kun je zeggen wat je wil, maar ik vind dat moeilijk om te zien. Ze is ook niet gelukkig...
Ja, haar keus, maar ik maak me zorgen.
Opvulling bied vaak de uitkomst.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
GA JE MOND SPOELEN!
Zelden ben ik zo beledigd.
Whatsapp op een telefoon van mijn echtgenoot.quote:
Voor de paspoortcontrole is het voornamelijk 07.00 tot 22.00.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
Weten jullie toevallig of de winkels en dan met name de eetgelegenheden op Schiphol 24/7 open zijn?
Dat zeggen ze allemaalquote:
De vraag is niet: wat heeft hij dat zij blijft? Maar: wat mist zij, dat zij blijft? Geen enkele zichzelf respecterende vrouw blijft in een relatie waarin ze gekleineerd wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whatsapp op een telefoon van mijn echtgenoot.
Maar wat heeft die man dan (stiekem is het wel een baas natuurlijk) dat ze bij hem blijft? Als ik het zo 1-2-3 lees is het nu niet echt een geweldig gouden en gebalanceerde relatie.
je houdt het topic eigenhandig goed gevuldquote:
Ik zal dinsdag even voor je kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
Weten jullie toevallig of de winkels en dan met name de eetgelegenheden op Schiphol 24/7 open zijn?
Burger King etc zijn wel 24/7 open.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor de paspoortcontrole is het voornamelijk 07.00 tot 22.00.
ze zei: zo is onze relatie nou eenmaal..quote:
Asjeblieft L-E!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
Thanks WT!
Spirit, dinsdag is te laat, ik ga straks die kant op.
Ze moet hem dumpen, weer sexy kleding dragen en mij datenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ze zei: zo is onze relatie nou eenmaal..
En dat hij constant vindt dat zij hem reden geeft om haar te wantrouwen. Als ze met een hoi reageert op een man die op straat hallo zegt, ziet hij dat als n teken dat ze niet te vertrouwen is. Als iemand bij wow (!) Tegen haar toupetje zegt: je hebt een lekker kontje (daar zat ik naast) heeft zij iets gedaan om dat uit te lokken, en dat vindt ze heel moeilijk. Ze durft niet meer te reageren op aandacht van mannen, hoe onschuldig ook en dat vindt ze heel erg. Ze kan niet meer zi spontaan zijn enzo.
Maar, zegt ze vervolgens: zo is onze relatie nou eenmaal...
Dan is het wachten tot het haar te veel wordt. Meer kun je niet doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En dat hij constant vindt dat zij hem reden geeft om haar te wantrouwen. Als ze met een hoi reageert op een man die op straat hallo zegt, ziet hij dat als n teken dat ze niet te vertrouwen is. Als iemand bij wow (!) Tegen haar toupetje zegt: je hebt een lekker kontje (daar zat ik naast) heeft zij iets gedaan om dat uit te lokken, en dat vindt ze heel moeilijk. Ze durft niet meer te reageren op aandacht van mannen, hoe onschuldig ook en dat vindt ze heel erg. Ze kan niet meer zi spontaan zijn enzo.
Waarschijnlijk een gouden lulquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat heeft die man dan (stiekem is het wel een baas natuurlijk) dat ze bij hem blijft? Als ik het zo 1-2-3 lees is het nu niet echt een geweldig gouden en gebalanceerde relatie.
Ik vlieg vannacht naar Portugal.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Asjeblieft L-E!
Wie ga je ophalen en waarom heb je dan honger? Of maak ik nu verkeerde aannames?
Een échte golden shower!quote:
Klinkt alsof die man ook het een en ander heeft "meegemaakt".quote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, en op het aanbod om ze eenmalig aan mij te tonen zodat ik het voor je kan doen, ben je ook nog niet ingegaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Hier ga ik niet op in, ik mag van Air niet meer mijn eigen borsten de hemel inprijzen.
weet je wat whatsapp is?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sletquote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en op het aanbod om ze eenmalig aan mij te tonen zodat ik het voor je kan doen, ben je ook nog niet ingegaan.
dat weet ik, maar ondertussen ben ik zó gefrustreerd aan t worden dat ik r soms wel door elkaar zou willen schudden...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot het haar te veel wordt. Meer kun je niet doen.
Jij ook niet trouwens.quote:
Ik had ook met haar moeten gaan datenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
weet je wat whatsapp is?
En ze zegt: maar hij kan heel lief zijn en hij knuffelt graag. Verder hoor ik niets positiefs, in de 2 jaar dat ze samen zijn..
Ik heb ze al eens laten zien aan een Single, blijf niet bezig.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, en op het aanbod om ze eenmalig aan mij te tonen zodat ik het voor je kan doen, ben je ook nog niet ingegaan.
Volgens mij weet ik dat wel ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
weet je wat whatsapp is?
En ze zegt: maar hij kan heel lief zijn en hij knuffelt graag. Verder hoor ik niets positiefs, in de 2 jaar dat ze samen zijn..
Alleen dit impliceert al dat hij vaak niet lief is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
weet je wat whatsapp is?
Chillen! En hard ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Veel plezier in het zonnige zuiden L-E! Ga je op werkreis of is het puur om te chillen?
een van zn exen is vreemdgegaan. Maar dat maakt t niet ok ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een échte golden shower!
[..]
Klinkt alsof die man ook het een en ander heeft "meegemaakt".
Als ik mij nou per direct hier afmeld, spreken we dan na je vakantie af?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb ze al eens laten zien aan een Single, blijf niet bezig.
Zo hard als een stijve lul in jouw hand.quote:
als je dat ook bij mij doet dan wel.. heb kramp in m'n rechterbeenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef nikky het volgende:
Iemand zin om een massage te geven? Mijn kuiten doen pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |