Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik mij nou per direct hier afmeld, spreken we dan na je vakantie af?
Oh, een relatie aangaan uit medelijden of wat dan ook ben ik al nooit een voorstander van geweest. Gaat vanzelf stuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
een van zn exen is vreemdgegaan. Maar dat maakt t niet ok ofzo.
Ik kan goed masserenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef clevy het volgende:
[..]
als je dat ook bij mij doet dan wel.. heb kramp in m'n rechterbeen
FBquote:
Jij en je stomme hard-to-get ook.quote:
Acht dagen maar. Volgende week maandagnacht ben ik weer terug.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo hard als een stijve lul in jouw hand.
Hoe lang verlaat je ons?
goed bruingebakken en totaal ontspannen als het goed is..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Acht dagen maar. Volgende week maandagnacht ben ik weer terug.
ja het is wel eens beter gegaan hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kan goed masseren
[..]
FBLief! Hoe is het met je?
koelquote:
Nu de bijpassende nonnenkledij nog en je kan zo het klooster in.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Het is niet eens meer een houding bij mij, het is een levensstijl geworden.
Het is juist de bedoeling dat vakantie alleen maar stressen is zodat je relaxed thuis kan zitten als het achter de rug is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef clevy het volgende:
[..]
goed bruingebakken en totaal ontspannen als het goed is..
je kan alleen een bericht sturen naar iemand waar je t nr al van hebt he? Dus waarmee je toch al kan smsen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat wel ja.
Sja. Ik knuffel ook wel graag en ik kán ook wel lief zijn (ok ok ben het niet zo vaak) maar meestal is dat toch niet genoeg om 2 jaar iemand aan me te binden.
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu de bijpassende nonnenkledij nog en je kan zo het klooster in.
Wat een gave stralingsfoto's in je fotoboek trouwens!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
quote:
dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat vakantie alleen maar stressen is zodat je relaxed thuis kan zitten als het achter de rug is.
Tenminste zo ervaar ik vakantie altijd.
uit medelijden? Hoezo dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, een relatie aangaan uit medelijden of wat dan ook ben ik al nooit een voorstander van geweest. Gaat vanzelf stuk.
goed plan.. slaap ze knuffeldingquote:
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
Oja en L-E... toen ik van Malta af kwam, was er toch al veel dicht.... dus misschien moet je de schiphol site even checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |