Wat een gave stralingsfoto's in je fotoboek trouwens!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
quote:
dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat vakantie alleen maar stressen is zodat je relaxed thuis kan zitten als het achter de rug is.
Tenminste zo ervaar ik vakantie altijd.
uit medelijden? Hoezo dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, een relatie aangaan uit medelijden of wat dan ook ben ik al nooit een voorstander van geweest. Gaat vanzelf stuk.
goed plan.. slaap ze knuffeldingquote:
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
Oja en L-E... toen ik van Malta af kwam, was er toch al veel dicht.... dus misschien moet je de schiphol site even checken
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.quote:
Soms ben jij best eng...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
*idee steelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, fantasietjes over nonnen zijn niet zo mijn ding. Nou ja, de komende acht dagen kan ik nog fantaseren over een naakt zonnende L-E bij een privé-zwembad die ik vanuit de bosjes kan begluren.
Naakt? Het is een familievakantie hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Inmiddels al gedaan, er zijn een aantal dingen 24/7 open, dank je.
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zijn? Mag dat tegenwoordigwoordig al?
MI van LE's oma naaktquote:
Jij blijft maar projecteren vanavond.quote:
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?quote:
Wel, daar ging het toch over? Over wat die man zou hebben voor iets speciaals, daarna ging het iets van dat hij wellicht "iets meegemaakt" zou hebben en van daaruit ergens zei ik dat ik dus geen voorstander ben van het samenblijven met iemand uit medelijden.quote:
Single ( en dat doet pijn ). Voor de rest gaat het zijn gangetje. Ben bezig in het huisje met klussen en hard aan het werk natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja het is wel eens beter gegaan hoorMaar wel goed verder! ik leef nog! hoe is ie met jou dan (op je kuitjes na
)
Als je die krokodilachtig iets maar weglaatquote:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.quote:
Je moet er wel íets voor doen, wil dat universum om je heen gaan draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou dan, dat jij naakt gaat liggen zonnen?
Wanneer gaan wij samen op vakantie?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Genoeg nudistencampings met hele families
Joe's rukbunker is open vanavond!quote:
Ik dacht dat aantal enkelvoud was, en daardoor een werkwoord in enkelvoud erbij wilde krijgen.quote:
Redelijke return. Je mist de scherpte die je normaal wel hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent in de war, wat ik snap. De woorden constateren en projecteren lijken erg op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |