Vast wel, maar die zijn ook ziek.quote:maar ik vond t verwarrend om dit van mijn vader te horen....of doen meer vaders dat?
Ik weet niet of je dit als grap bedoelt, maar mijn post is allesbehalve luchtig of grappig bedoeld. Bovendien heeft mijn vader nooit daadwerkelijk iets "gedaan" met ons en zegt hij zijn gedrag nooit seksueel bedoeld te hebben. Vraag me alleen af of het vervelende gevoel dat hij me gaf, terecht is of overdreven.quote:
Ook als er geen sexuele lading achter zit, dat soort dingen zeg je gewoon niet tegen je (klein)kind.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Anouk75 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit als grap bedoelt, maar mijn post is allesbehalve luchtig of grappig bedoeld. Bovendien heeft mijn vader nooit daadwerkelijk iets "gedaan" met ons en zegt hij zijn gedrag nooit seksueel bedoeld te hebben. Vraag me alleen af of het vervelende gevoel dat hij me gaf, terecht is of overdreven.
Terecht, uiteraard.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:12 schreef Anouk75 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit als grap bedoelt, maar mijn post is allesbehalve luchtig of grappig bedoeld. Bovendien heeft mijn vader nooit daadwerkelijk iets "gedaan" met ons en zegt hij zijn gedrag nooit seksueel bedoeld te hebben. Vraag me alleen af of het vervelende gevoel dat hij me gaf, terecht is of overdreven.
Nee. Absoluut niet. En ik denk niet dat iemand hier zal beweren dat dat wel zo is. Als het mijn kind zou zijn dan zou ik haar ook niet alleen laten in bijzijn van je vader. De manier waarop hij met jou en je broertje omging op het gebied van seksualiteit is in mijn optiek op z'n zachtst gezegd ook zeer ongepast te noemen. En het lijkt me ook een teken aan de wand dat je moeder nu aangeeft dat zij problemen heeft met zijn oversekst gedrag.quote:Nu vraag ik mij af: overdrijf ik??
Vooral ook in combinatie met opmerkingen over je geile tienerlichaam en je seksbom van een peuter inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef dandybleu het volgende:
3 procent van alle mensen heeft een vader die niet de hare of zijne is maar dans is er sprake van verwekking door een ander............vaak gaat dit ook gepaard met een gevoel dat de man die in het huis rondloopt....een tikje vreemde gewoontes heeft omdt het niet je werkelijke vader is......
Dat is waar, maar heb er achteraf bekeken méér last van gehad dan ik mij destijds realiseerde. Het voelt naar als je vader graag naar je borsten en je vriendinnetjes lijkt te kijken. Dat gevoel wil ik mijn dochtertje besparen. En het was een héél moeilijk gesprek, waarop mijn ouders eigenlijk nog niet gereageerd hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Tamashii het volgende:
Jij hebt het ook doorstaan en probeer je kinderen vroeg seksuele ontwikkeling te leren, dan weten ze een beetje wat wel en niet kan en kunnen ze die afweging voor zichzelf maken.
Dan handel zoals je zelf zou willen dat er gehandeld zou zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Anouk75 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb er achteraf bekeken méér last van gehad dan ik mij destijds realiseerde. Het voelt naar als je vader graag naar je borsten en je vriendinnetjes lijkt te kijken. Dat gevoel wil ik mijn dochtertje besparen. En het was een héél moeilijk gesprek, waarop mijn ouders eigenlijk nog niet gereageerd hebben.
nou ja kijk....dat heb ik een keer in een "case" meegemaakt op mijn pad dus....die situatie die ik omschreef......als je eigen vader beetje gluurt lang het douche gordijn voelt mischien stukje natuurlijker aan? ( of de vader moet een halve psycho zijn geworden? dat kan ook )quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Vooral ook in combinatie met opmerkingen over je geile tienerlichaam en je seksbom van een peuter inderdaad
hij zegt het...quote:en zegt hij zijn gedrag nooit seksueel bedoeld te hebben
Alles los van elkaar is nog niet zo heel ernstig, zo'n opmerking zou een smakeloze grap kunnen zijn, commentaar geven op een welgevormd vriendinnetje van TS is op zich nog niet zo dramatisch maar alles bij elkaar schetst toch wel een vrij duidelijk beeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja kijk....dat heb ik een keer in een "case" meegemaakt op mijn pad dus....die situatie die ik omschreef......als je eigen vader beetje gluurt lang het douche gordijn voelt mischien stukje natuurlijker aan?
ps het het woord sexbommetje? ja puur het woord sec? dat kan ook grappig bedoelt zijn...maar ik geloof dat ts dan meer flauw val neigingen krijgt dus....dus dan zal de emotionele lading van de vader wel anders zijn geweest
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef densha het volgende:
Bescherm je kinderen tegen hem. Tenzij je er geen problemen hebt dat ze hun eerste sexuele ervaring met je vader beleven.
Ik snap echt helemaal niets van je reactie. Wat wil je met dit verhaal naar TS?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef dandybleu het volgende:
ja wat ik zo raar vind ? ja kijk ik zie het zo "de appel valt nooit ver van de boom"....dus ja zo kende ik ooit een meisje...en die had een vrij oversexde vader.....en ja die zat dus ook vol met "zgn onschuldige aanrakingen bij zijn dochter"
maar als bij het appel-boom verhaal? vertelde het meisje dit verhaal over haar vader lachend aan mij ..... ( het voelde heel vertrouw aan voor haar )
dus ja dan ga ik in mijn fantasie al snel iets denken als "is de vader in kwestie wel de echte vader?".....dit speelt vaker als je denk hey? maar het kan natuurlijk een foute gedachte van mij zijn als dit niet klopt.....
Eng he, het beestje bij zn naam noemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
![]()
hou dat soort conclusies voor je man, focking ernstig zo een opa... daar wil je toch niet over denken?
ow sorry hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niets van je reactie. Wat wil je met dit verhaal naar TS?
om eerlijk te zijn denk ik niet verder dan ''foute dingen doen''quote:
me kinderenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn denk ik niet verder dan ''foute dingen doen''
ik ga niet gelijk aan ontmaagding van me kinderen denken als ik opa zie... dat doe jij, en dat vind ik idd eng
ja oke in dit geval ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef BlueMage het volgende:
Ongepast gedrag en dus pedo alert idd in dit geval.
Nog even over deze twee opmerkingen: "verwarrend" geeft m.i. al aan hoe vertroebeld jouw beeld over deze situatie is. Dit is echt fouter dan fout voor een vader om te zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef Anouk75 het volgende:
Als opgroeiend meisje is het best fijn om te horen dat je borsten mooi zijn en dat je in die spijkerbroek zulke mooie ronde heupen hebt, maar ik vond t verwarrend om dit van mijn vader te horen....of doen meer vaders dat? Het is geen onderwerp wat ik met anderen besprak, maar ik wil gewoon niet dat mijn kinderen ooit een rotgevoel krijgen van opa's gedrag of opmerkingen.
ik weet niet of haar beeld vertroebeld is.....dat zeg jij...er spelen vaak zoveel emoties in het spel.....bijv dat je je vader niet publieklijk aan de schandpaal wil nagelen bijv....het is een vreemde mix van liefde en weerzin.... ( ik zeg liefde in dit geval om dat ts nog vrij mild is in haar verhaal over haar vader ......)quote:Op zondag 22 mei 2011 22:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nog even over deze twee opmerkingen: "verwarrend" geeft m.i. al aan hoe vertroebeld jouw beeld over deze situatie is. Dit is echt fouter dan fout voor een vader om te zeggen.
En een "rotgevoel"?Als je niet oppast, krijgen je kinderen hier een serieus probleem mee.
nee is feitelijk niet waar.... dat begint al in de pubertijd bij een jongetje dat hij graag naar vrouwen kijkt die totaal sexueel rijp zijn... ( in playboy bijvoorbeeld ).....bij zeker 80 procent of 90 van de mannen die op hun beurt volwassen worden houd dit dus nooit op......als iedere man op een dertienjarige zou vallen kwa intresse? dan leefde we nu in een land waar het ook toegestaan was.....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ter info: alle vaders kijken geïnteresseerd naar de vriendinnen van hun dochter.
Wanneer was die tijd dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef loveli het volgende:
Er is een tijd geweest dat vaders per se met dochters in bad moesten
Het gaat er niet om waar de grootste interesse ligt. Die zal over het algemeen best tussen de 18 en 35 jaar liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nee is feitelijk niet waar.... dat begint al in de pubertijd bij een jongetje dat hij graag naar vrouwen kijkt die totaal sexueel rijp zijn... ( in playboy bijvoorbeeld ).....bij zeker 80 procent of 90 van de mannen die op hun beurt volwassen worden houd dit dus nooit op......als iedere man op een dertienjarige zou vallen kwa intresse? dan leefde we nu in een land waar het ook toegestaan was.....
nee volgens mij werkt het toch anders......ik geloof als dertien populair zou zijn bij mannen van twintig tot veertig? dan zou er geen politie macht op aarde dit kunnen tegen houden..... ( immers dan zou elk huis in holland een politie- camera systeem moeten hebben )quote:Op zondag 22 mei 2011 22:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar de grootste interesse ligt. Die zal over het algemeen best tussen de 18 en 35 jaar liggen.
Maar zodra er tieten op zitten wekt het interesse om te kijken. Thats it. Vele 15-jarigen zijn qua lichaam ook volwassen.
Bron?quote:
Nee joh...dat doe je toch niet als vader. Met je dochter in badquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou mijn vader ging ook rustig met ons in bad, maar daar werden toch echt niet zulke opmerkingen gemaakt hoor! En daar kwam ook niet zo'n "gevoel" bij kijken...
Echt niet? Ik vind er niets raar aan hoor. Vader met puberdochter wel, maar een klein kindje is toch geen probleem?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef densha het volgende:
[..]
Nee joh...dat doe je toch niet als vader. Met je dochter in bad
Wist echt niet dat dit vroeger normaal was...
Toch wel als klein kind? Niet elke vent vindt kleine kinderen lekker hoor. Kleine kindjes gaan sowieso niet alleen in bad of onder de douche, dat hoeft toch niet alleen moeders te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef densha het volgende:
[..]
Echt niet? Is dat in this day and age not done? Dat je dat na een jaar of 8/10 niet meer doet allah, maar met je baby/kleuter/peuter/jonge kind moet dat toch kunnen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef densha het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar dit was wel de tijd van partnerruil en 'alles moet kunnen'quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Mijn ouders deden er niet aan
Je baby baden is weer iets heel anders he...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt niet? Is dat in this day and age not done? Dat je dat na een jaar of 8/10 niet meer doet allah, maar met je baby/kleuter/peuter/jonge kind moet dat toch kunnen?
Tuurlijk! Mensen die dat raar of onbehoorlijk vinden zijn blijkbaar onzeker over hun eigen geaardheid. Kom nou. Alsof alleen de moeders hun kindjes naakt kunnen zien, gats, wat maken sommige mensen 'kleine kinderen' en 'volwassenen' toch een onnodig enge combinatie. Onzinnig.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt niet? Is dat in this day and age not done? Dat je dat na een jaar of 8/10 niet meer doet allah, maar met je baby/kleuter/peuter/jonge kind moet dat toch kunnen?
Ik vind het echt bizar dat dat gelijk geseksualiseerd wordt... Zegt wel iets over waar we staan als maatschappij...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef densha het volgende:
[..]
Je baby baden is weer iets heel anders he...
Maar beiden naakt in bad als het geen baby meer is..kweenie
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk! Mensen die dat raar of onbehoorlijk vinden zijn blijkbaar onzeker over hun eigen geaardheid. Kom nou. Alsof alleen de moeders hun kindjes naakt kunnen zien, gats, wat maken sommige mensen 'kleine kinderen' en 'volwassenen' toch een onnodig enge combinatie. Onzinnig.
Dat bedoel ik, dat is pas schandalig. Alsof iedere man een stijve krijgt van een klein kind. Angsthazen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat dat gelijk geseksualiseerd wordt... Zegt wel iets over waar we staan als maatschappij...
Ik heb er totaal geen probleem mee als mijn man naakt is in de buurt van mijn kinderen. Maar.... als ik de indruk krijgt dat mijn dochter of zoon het niet meer prettig vindt (of als ze 'groot' aan het worden zijn), is het voorbij. Dan wordt het toch anders.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef densha het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk! Mensen die dat raar of onbehoorlijk vinden zijn blijkbaar onzeker over hun eigen geaardheid.
Blijf het raar vinden. Lekker met je pik tegen je dochter aan "per ongeluk"in bad...komt niet gezond over.quote:Kom nou. Alsof alleen de moeders hun kindjes naakt kunnen zien, gats, wat maken sommige mensen 'kleine kinderen' en 'volwassenen' toch een onnodig enge combinatie. Onzinnig.
Want, zoals we allemaal weten, iedere man is een undercover pedofielquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef densha het volgende:
[..]
Daar deden mijn ouders ook niet aanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar dit was wel de tijd van partnerruil en 'alles moet kunnen'
Dat zeg ik niet. Ik vind het ook doodnormaal om als vader je baby te wassen...ook met schoonmaken van intieme delen zie ik niks mis.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:35 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Want, zoals we allemaal weten, iedere man is een undercover pedofiel![]()
Je kunt het ook nog overdrijven natuurlijk.
Natuurlijk wel, het zegt toch wat over jou dat je dat raar vindt? Het komt niet eens in mij op, als ik terugdenk aan mijn vader die 's morgens met mij onder de douche stond. Iemand moest toch mijn haar wassen etc.? Dat is denk ik tot mijn vierde wel gewoon zo geweest, misschien nog wel langer.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef densha het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op.
[..]
Blijf het raar vinden. Lekker met je pik tegen je dochter aan "per ongeluk"in bad...komt niet gezond over.
Van de mijne weet ik het niet. Ze bespraken hun sexleven niet met hun kinderenquote:
Je vader kon toch ook je haar wassen terwijl hij zelf zn kleren aan had?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het zegt toch wat over jou dat je dat raar vindt? Het komt niet eens in mij op, als ik terugdenk aan mijn vader die 's morgens met mij onder de douche stond. Iemand moest toch mijn haar wassen etc.? Dat is denk ik tot mijn vierde wel gewoon zo geweest, misschien nog wel langer.
Dat jij dat gelijk een onbehoorlijke combinatie vindt geeft dus aan dat jij denkt dat daar seksuele gevoelens bij komen kijkenOf in ieder geval dat het ongemakkelijk is. Dat zit in jouw hoofd hoor.
Kinderen hebben de neiging om nieuwsgierig te zijn. Niet alle vaders voelden zich in die tijd even op hun gemak als hun dochter van 3 naar onderdelen greep. Hoewel er geen seksuele gedachtes achter hoeven te zitten, is het ook niet per se noodzakelijk dat papa met de kleine in bad gaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is pas schandalig. Alsof iedere man een stijve krijgt van een klein kind. Angsthazen.
Lekker praktisch, lekker 's ochtends een half uur langer bezig zijn omdat: maatschappelijke hysterie.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Je vader kon toch ook je haar wassen terwijl hij zelf zn kleren aan had?
Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Wij douchten samen, dan hadden we dat ook gelijk gehad. Denk je nou echt dat mijn vader zichzelf op die manier had moeten beschermen? Gatver, ik vind het echt walgelijk dat mensen zoals jij het in hun hoofd halen daar iets ranzigs bij te bedenken. Geen gezond mensbeeld volgens mij hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
nou ik krijg wel eens een stijve van en kat ha ha....dat zit zo...die ene van mn moeder is een vrouwtjes kat en die sprong wel eens op mn schoot? en zette dan expres haar nagels in mn geslachtsdeel ha ha....dan kreeg ik een zwelling ( van de tumor zeg maar )....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is pas schandalig. Alsof iedere man een stijve krijgt van een klein kind. Angsthazen.
Omdat het onnodig is...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoor(perverse uitzonderingen daargelaten)
er bestaan ps ps ps ook nudischtische famileis hey? met kinderen dus....is wettelijk toegestaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Er zijn superveel homevideo's van kinderen die hun vader per ongeluk een stomp daar geven, daar kun je gewoon om lachen en je kunt vragen van kinderen over 'het zaakje' ook gewoon beantwoorden. Zolang je als ouder seks buiten beschouwing laat (ik heb ook geen 'we kunnen gewoon over seks praten'-relatie met mijn ouders) kun je echt wel gewoon over je lichaam praten. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld lijkt me.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Kinderen hebben de neiging om nieuwsgierig te zijn. Niet alle vaders voelden zich in die tijd even op hun gemak als hun dochter van 3 naar onderdelen greep. Hoewel er geen seksuele gedachtes achter hoeven te zitten, is het ook niet per se noodzakelijk dat papa met de kleine in bad gaat.
Je stelt je aan. Ik zeg dat ik het ongezond vind, jij doet net alsof ik claim dat hij je misbruikt heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Wij douchten samen, dan hadden we dat ook gelijk gehad. Denk je nou echt dat mijn vader zichzelf op die manier had moeten beschermen? Gatver, ik vind het echt walgelijk dat mensen zoals jij het in hun hoofd halen daar iets ranzigs bij te bedenken. Geen gezond mensbeeld volgens mij hoor.
Wat de wet in deze ervan vindt, interesseert me niet zoveel. De wet staat ook gangbangs toe, dat betekent niet dat ik er mee eens moet zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef dandybleu het volgende:
[..]
er bestaan ps ps ps ook nudischtische famileis hey? met kinderen dus....is wettelijk toegestaan
Doe niet zo raar. Taurus was vier en ze heeft gelijk. Maar haar vader noemde haar dan ook geen seksbommetje maar gewoon gezellig douchen. En wat TS schrijft in haar eerste regel, die vrouwonvriendelijkheid. Beetje gek is het wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef densha het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Ik zeg dat ik het ongezond vindt, jij doet net alsof ik claim dat hij je misbruikt heeft.
Heeft niets met een tijdsgebrek te maken maar met het feit dat het compleet overbodig is dat pa zich eerst gaat douchen en daarna zijn dochter onder de douche zet en haar haren helpt wassen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef densha het volgende:
[..]
Omdat het onnodig is...
Als je als reden "tijdgebrek" geeft zoals iemand anders in dit topic..dan gaat het werkelijk nergens over.
Ja en het gros bespeurt hier waanzin bij jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
ja een klein percentage vrouwen die fantaseert over een groep mannen die haar neemt///quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef densha het volgende:
[..]
Wat de wet in deze ervan vindt, interesseert me niet zoveel. De wet staat ook gangbangs toe, dat betekent niet dat ik er mee eens moet zijn.
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).
De reden dat jij het ongezond vindt is toch seksueel gerelateerd? Of vind je het qua hygiene ongezond, met kleine kinderen baden?
Ieder z'n ding natuurlijk. Blijf jij maar uit het bad van je kinderen dan inderdaad, als je vreest dat je daar ongewenste seksuele gedachten bij krijgt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
Dat is nog geen reden. Waaróm vind je dat ongezond?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Andere ladingquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.
Kinderen op die leeftijd zien het niet als geslachtdeel. Stel een vader gaat met zijn kinderen naar het zwembad, moet hij de kinderen buiten laten staan terwijl hij zich om gaat kleden of kan het dan wel in de gezinskleedkamers?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden. Waaróm vind je dat ongezond?
Ik zou zeggen, uit het oog van het kind.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Kinderen op die leeftijd zien het niet als geslachtdeel. Stel een vader gaat met zijn kinderen naar het zwembad, moet hij de kinderen buiten laten staan terwijl hij zich om gaat kleden of kan het dan wel in de gezinskleedkamers?
Ja bij jou, blijkt. Ik zou hier met iemand over gaan praten, als jij het zo hebt ervaren. Je staat redelijk alleen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja bij jou, blijkt. Ik zou hier met iemand over gaan praten, als jij het zo hebt ervaren. Je staat redelijk alleen.
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ga maar eens met pak 'm beet 6 tot 9 jarigen naar zwemles. Legio vaders met dochters en moeders met zoontjes die hun kind afdrogen en aankleden.
Wel elke mogelijke combinatie in het eigen type eigen kleedruimte trouwens.
Wat zij zegt. Echt nooit doen! Als je ook maar enige twijfel hebt over de betrouwbaarheid van iemand met je kinderen kun je niet voorzichtig genoeg zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
laat
je
vader
nooit
alleen
bij
je
kinderen
like
ever
Dat hangt er nog maar van af he.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?
Dan denkt het kind: OMG WTF LMAO BBQ!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.
Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
Tenzij er betekenis aan gegeven wordt door een volwassene is een penis, borst of vagina precies hetzelfde als een knie, pink, voorhoofd of navel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.
En heeft de vader een bloedlul of een vleeslul. Allerlei factoren die meespelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?
Krijg eerder het idee dat jij onder handen bent genomen toen je jong was.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?
Nope. Maar stel dat dat waar zou zijn...dan is dit een hele gemene opmerking. Dus jij bent degene die zit te trollen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Krijg eerder het idee dat jij onder handen bent genomen toen je jong was.
Maar waarschijnlijk zit je Taurus gewoon te trollen hier.
Defensief? Ik val jou aan, ik vind je gedachten over kleine kinderen met hun vaders onterecht en ongezond. Sterk staaltje omdraaien presteer jij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?
Die betekenis kom je vroeger of later zelf wel achter. Daar heb je echt geen volwassene voor nodigquote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Tenzij er betekenis aan gegeven wordt door een volwassene is een penis, borst of vagina precies hetzelfde als een knie, pink, voorhoofd of navel.
En jij denkt dat dit retroactief een trauma op gaat leveren?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef densha het volgende:
[..]
Die betekenis kom je vroeger of later zelf wel achter. Daar heb je echt geen volwassene voor nodig
Wat zegt dat over je vader als jij het met mij eens zou zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Defensief? Ik val jou aan, ik vind je gedachten over kleine kinderen met hun vaders onterecht en ongezond. Sterk staaltje omdraaien presteer jij.
Tuurlijk erger ik me er aan als jij beweert dat het ongezond was dat mijn vader met mij onder de douche stond toen ik vier was. Het is toch heel raar dat jij denkt dat kinderen dan aan seks denken, of dat de vader in kwestie dan aan seks denkt? Wat zegt dat over jou dan?
voor een kind? is een piemel van een volwassen man feitelijk nix dan een lelijke dikke vette wurm......quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.
Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
Want jij dacht als vierjarige 'anders' over geslachtsdelen dan een gewoon lichaamsdeel? Ik neem aan dat je je stelingen baseert op je eigen ervaring, toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Het kan voor verwarring zorgen...en elk mens gaat daar op zn eigen manier mee om. "Verwerkt" het op zn eigen manier.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef Suphomes het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit retroactief een trauma op gaat leveren?
Ik ben op vierjarige leeftijd niet geconfronteerd met andermans geslachtsdelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Want jij dacht als vierjarige 'anders' over geslachtsdelen dan een gewoon lichaamsdeel? Ik neem aan dat je je stelingen baseert op je eigen ervaring, toch?
Dat blijf je wel zeggen maar je onderbouwt het niet, waarom zou het voor verwarring moeten zorgen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef densha het volgende:
[..]
Het kan voor verwarring zorgen...en elk mens gaat daar op zn eigen manier mee om. "Verwerkt" het op zn eigen manier.
Ik ben het niet met je eens. En ik vroeg iets aan jou. Wat zegt het over jou dat jij vierjarige meisjes en hun vader onder de douche ongezond vindt? Dat is geen 'zou zijn' of 'stel dat' -situatie, jij vindt het daadwerkelijk ongezond. Ben jij in de war geraakt toen je vier was? Of heb je dat zien gebeuren?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef densha het volgende:
[..]
Wat zegt dat over je vader als jij het met mij eens zou zijn?
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Je lult jezelf vast, knul.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef densha het volgende:
Blijf het raar vinden. Lekker met je pik tegen je dochter aan "per ongeluk"in bad...komt niet gezond over.
Hoe weet je dan dat het verwarrend zou zijn als dat wel het geval zou zijn geweest?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef densha het volgende:
[..]
Ik ben op vierjarige leeftijd niet geconfronteerd met andermans geslachtsdelen.
Omdat een kind allerlei emoties leert kennen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Dat blijf je wel zeggen maar je onderbouwt het niet, waarom zou het voor verwarring moeten zorgen?
Als je op je 7e je vader pas voor het eerst bloot ziet, is dat vast ook vreemd om te zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef dandybleu het volgende:
voor een kind? is een piemel van een volwassen man feitelijk nix dan een lelijke dikke vette wurm......
( zo ervaarde ik dat op min 7e toen ik voor het eerst eentje zag )
Kan zijn, zei ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het verwarrend zou zijn als dat wel het geval zou zijn geweest?
Emoties bij een piemel? Wat voor ongezonde emoties dan? Een kind is nog niet seksueel geintereseerd op vierjarige leeftijd hoor, was jij dat wel toentertijd?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef densha het volgende:
[..]
Omdat een kind allerlei emoties leert kennen.
En toen?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef densha het volgende:
[..]
Omdat een kind allerlei emoties leert kennen.
Hoe "lul" ik mijzelf daar vast? De quotes beamen elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Je lult jezelf vast, knul.
Leer eerst maar beter trollen.
En dan die teleurstelling als ie straks volwassen isquote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als je op je 7e je vader pas voor het eerst bloot ziet, is dat vast ook vreemd om te zien.
Onze zoon (4) doucht regelmatig met zijn vader of met mij. Hij weet hoe volwassenen eruit zien, naakt.
"Als ik later man ben heb ik net zo'n grote piemel als papa!"
Dat kan iedereen wel stellen, waarom heb jij daar weet van? Als je daadwerkelijk verstand hiervan hebt kun je met meer komen dan 'het kind leert emoties kennen' en 'het is verwarrend'.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef densha het volgende:
[..]
Kan zijn, zei ik.
Omdat ik weet heb van de psyche van het kind.
Nee, maar in de ontwikkeling van het kind later zal het wel een rol kunnen gaan spelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Emoties bij een piemel? Wat voor ongezonde emoties dan? Een kind is nog niet seksueel geintereseerd op vierjarige leeftijd hoor, was jij dat wel toentertijd?
ha moonah? dat idee is ook bij een vagina......veel vrouwen op latere leeftijd? die verafschuwen hun eigen zaakje.....het lijkt in hun ( verwrongen ) fantasie een soort mismaakt verfrommeld ding tussen hun benenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als je op je 7e je vader pas voor het eerst bloot ziet, is dat vast ook vreemd om te zien.
Onze zoon (4) doucht regelmatig met zijn vader of met mij. Hij weet hoe volwassenen eruit zien, naakt.
"Als ik later man ben heb ik net zo'n grote piemel als papa!"
Onderbouw nu eens wat je zegt, expert. Wat kan het zien van een piemel op vierjarige leeftijd veroorzaken in de ontwikkeling van het kind, dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef densha het volgende:
[..]
Nee, maar in de ontwikkeling van het kind later zal het wel een rol kunnen gaan spelen.
Ik vind het ongezond. Als je wetenschappelijk bewijs wil...succes met zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel stellen, waarom heb jij daar weet van? Als je daadwerkelijk verstand hiervan hebt kun je met meer komen dan 'het kind leert emoties kennen' en 'het is verwarrend'.
Sexuele aantrekking tot de vader. Kan.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onderbouw nu eens wat je zegt, expert. Wat kan het zien van een piemel op vierjarige leeftijd veroorzaken in de ontwikkeling van het kind, dan?
Heel sterk. Blijf dan vooral bij je blote kids uit de buurt, zou ik zeggen. En hou je broek aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:00 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond. Als je wetenschappelijk bewijs wil...succes met zoeken.
Ik blijf het ongezond vinden.
Hey als jij een gezonde relatie met je pa hebt...wish you all the best.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heel sterk. Blijf dan vooral bij je blote kids uit de buurt, zou ik zeggen. En hou je broek aan.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha moonah? dat idee is ook bij een vagina......veel vrouwen op latere leeftijd? die verafschuwen hun eigen zaakje.....het lijkt in hun ( verwrongen ) fantasie een soort mismaakt verfrommeld ding tussen hun benen
Beetje kaliber Amerikaan vind je zelf ook niet? Why is homosexuality wrong? Because it makes me uncomfortable that's why son, seein them fags all touchy feely in public it might traumatize the children! How? Well I don't rightly know son but fags are gay.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:00 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond. Als je wetenschappelijk bewijs wil...succes met zoeken.
Ik blijf het ongezond vinden.
Niet denken. Ik weet dat het kan gebeuren dat het kind verward in de ontwikkeling raakt. Het is een risico dat genomen wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind het eerder ongezond dat jij er zoveel betekenis aan hecht en denkt dat een kind in de war raakt van het volwassen menselijk lichaam. Heel vreemd... je hebt zelf geen kinderen vermoed ik...
er zijn nog geen studies voltooid die het bewijzen dat een kind op een nudisten camping schade oploopt ( pyschisch of emotioneel )quote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind het eerder ongezond dat jij er zoveel betekenis aan hecht en denkt dat een kind in de war raakt van het volwassen menselijk lichaam. Heel vreemd... je hebt zelf geen kinderen vermoed ik...
En wat dan nog als mensen op die wijze denken?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Beetje kaliber Amerikaan vind je zelf ook niet? Why is homosexuality wrong? Because it makes me uncomfortable that's why son, seein them fags all touchy feely in public it might traumatize the children! How? Well I don't rightly know son but fags are gay.
Moeten mensen zelf weten als ze krampachtig vast willen houden aan ongefundeerde meningen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef densha het volgende:
[..]
En wat dan nog als mensen op die wijze denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |