Je vader kon toch ook je haar wassen terwijl hij zelf zn kleren aan had?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het zegt toch wat over jou dat je dat raar vindt? Het komt niet eens in mij op, als ik terugdenk aan mijn vader die 's morgens met mij onder de douche stond. Iemand moest toch mijn haar wassen etc.? Dat is denk ik tot mijn vierde wel gewoon zo geweest, misschien nog wel langer.
Dat jij dat gelijk een onbehoorlijke combinatie vindt geeft dus aan dat jij denkt dat daar seksuele gevoelens bij komen kijkenOf in ieder geval dat het ongemakkelijk is. Dat zit in jouw hoofd hoor.
Kinderen hebben de neiging om nieuwsgierig te zijn. Niet alle vaders voelden zich in die tijd even op hun gemak als hun dochter van 3 naar onderdelen greep. Hoewel er geen seksuele gedachtes achter hoeven te zitten, is het ook niet per se noodzakelijk dat papa met de kleine in bad gaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is pas schandalig. Alsof iedere man een stijve krijgt van een klein kind. Angsthazen.
Lekker praktisch, lekker 's ochtends een half uur langer bezig zijn omdat: maatschappelijke hysterie.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Je vader kon toch ook je haar wassen terwijl hij zelf zn kleren aan had?
Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Wij douchten samen, dan hadden we dat ook gelijk gehad. Denk je nou echt dat mijn vader zichzelf op die manier had moeten beschermen? Gatver, ik vind het echt walgelijk dat mensen zoals jij het in hun hoofd halen daar iets ranzigs bij te bedenken. Geen gezond mensbeeld volgens mij hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
nou ik krijg wel eens een stijve van en kat ha ha....dat zit zo...die ene van mn moeder is een vrouwtjes kat en die sprong wel eens op mn schoot? en zette dan expres haar nagels in mn geslachtsdeel ha ha....dan kreeg ik een zwelling ( van de tumor zeg maar )....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is pas schandalig. Alsof iedere man een stijve krijgt van een klein kind. Angsthazen.
Omdat het onnodig is...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoor(perverse uitzonderingen daargelaten)
er bestaan ps ps ps ook nudischtische famileis hey? met kinderen dus....is wettelijk toegestaanquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Er zijn superveel homevideo's van kinderen die hun vader per ongeluk een stomp daar geven, daar kun je gewoon om lachen en je kunt vragen van kinderen over 'het zaakje' ook gewoon beantwoorden. Zolang je als ouder seks buiten beschouwing laat (ik heb ook geen 'we kunnen gewoon over seks praten'-relatie met mijn ouders) kun je echt wel gewoon over je lichaam praten. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld lijkt me.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Kinderen hebben de neiging om nieuwsgierig te zijn. Niet alle vaders voelden zich in die tijd even op hun gemak als hun dochter van 3 naar onderdelen greep. Hoewel er geen seksuele gedachtes achter hoeven te zitten, is het ook niet per se noodzakelijk dat papa met de kleine in bad gaat.
Je stelt je aan. Ik zeg dat ik het ongezond vind, jij doet net alsof ik claim dat hij je misbruikt heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Wij douchten samen, dan hadden we dat ook gelijk gehad. Denk je nou echt dat mijn vader zichzelf op die manier had moeten beschermen? Gatver, ik vind het echt walgelijk dat mensen zoals jij het in hun hoofd halen daar iets ranzigs bij te bedenken. Geen gezond mensbeeld volgens mij hoor.
Wat de wet in deze ervan vindt, interesseert me niet zoveel. De wet staat ook gangbangs toe, dat betekent niet dat ik er mee eens moet zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef dandybleu het volgende:
[..]
er bestaan ps ps ps ook nudischtische famileis hey? met kinderen dus....is wettelijk toegestaan
Doe niet zo raar. Taurus was vier en ze heeft gelijk. Maar haar vader noemde haar dan ook geen seksbommetje maar gewoon gezellig douchen. En wat TS schrijft in haar eerste regel, die vrouwonvriendelijkheid. Beetje gek is het wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef densha het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef densha het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Ik zeg dat ik het ongezond vindt, jij doet net alsof ik claim dat hij je misbruikt heeft.
Heeft niets met een tijdsgebrek te maken maar met het feit dat het compleet overbodig is dat pa zich eerst gaat douchen en daarna zijn dochter onder de douche zet en haar haren helpt wassen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef densha het volgende:
[..]
Omdat het onnodig is...
Als je als reden "tijdgebrek" geeft zoals iemand anders in dit topic..dan gaat het werkelijk nergens over.
Ja en het gros bespeurt hier waanzin bij jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
ja een klein percentage vrouwen die fantaseert over een groep mannen die haar neemt///quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef densha het volgende:
[..]
Wat de wet in deze ervan vindt, interesseert me niet zoveel. De wet staat ook gangbangs toe, dat betekent niet dat ik er mee eens moet zijn.
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).
De reden dat jij het ongezond vindt is toch seksueel gerelateerd? Of vind je het qua hygiene ongezond, met kleine kinderen baden?
Ieder z'n ding natuurlijk. Blijf jij maar uit het bad van je kinderen dan inderdaad, als je vreest dat je daar ongewenste seksuele gedachten bij krijgt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
Dat is nog geen reden. Waaróm vind je dat ongezond?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Andere ladingquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |