Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef densha het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Ik zeg dat ik het ongezond vindt, jij doet net alsof ik claim dat hij je misbruikt heeft.
Heeft niets met een tijdsgebrek te maken maar met het feit dat het compleet overbodig is dat pa zich eerst gaat douchen en daarna zijn dochter onder de douche zet en haar haren helpt wassen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef densha het volgende:
[..]
Omdat het onnodig is...
Als je als reden "tijdgebrek" geeft zoals iemand anders in dit topic..dan gaat het werkelijk nergens over.
Ja en het gros bespeurt hier waanzin bij jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
ja een klein percentage vrouwen die fantaseert over een groep mannen die haar neemt///quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef densha het volgende:
[..]
Wat de wet in deze ervan vindt, interesseert me niet zoveel. De wet staat ook gangbangs toe, dat betekent niet dat ik er mee eens moet zijn.
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen wat je daar ongezond aan vindt dan? Dan kom je uit op wat ik zeg. (ik heb het woord misbruik niet in de mond genomen overigens).
De reden dat jij het ongezond vindt is toch seksueel gerelateerd? Of vind je het qua hygiene ongezond, met kleine kinderen baden?
Ieder z'n ding natuurlijk. Blijf jij maar uit het bad van je kinderen dan inderdaad, als je vreest dat je daar ongewenste seksuele gedachten bij krijgt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef densha het volgende:
Ik bespeur een collectieve ontkenning van ongewenste intimiteiten op jonge leeftijd.
Dat is nog geen reden. Waaróm vind je dat ongezond?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Ik vind het ongezond om een kind op die leeftijd te confronteren met het geslachtsdeel van de vader.
Andere ladingquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een klein kind is het gewoon een lichaamsdeel.Net zoiets als een vinger of een knie ofzo. Pas op latere leeftijd komt er een andere lading bij.
Kinderen op die leeftijd zien het niet als geslachtdeel. Stel een vader gaat met zijn kinderen naar het zwembad, moet hij de kinderen buiten laten staan terwijl hij zich om gaat kleden of kan het dan wel in de gezinskleedkamers?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden. Waaróm vind je dat ongezond?
Ik zou zeggen, uit het oog van het kind.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Kinderen op die leeftijd zien het niet als geslachtdeel. Stel een vader gaat met zijn kinderen naar het zwembad, moet hij de kinderen buiten laten staan terwijl hij zich om gaat kleden of kan het dan wel in de gezinskleedkamers?
Ja bij jou, blijkt. Ik zou hier met iemand over gaan praten, als jij het zo hebt ervaren. Je staat redelijk alleen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja bij jou, blijkt. Ik zou hier met iemand over gaan praten, als jij het zo hebt ervaren. Je staat redelijk alleen.
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ga maar eens met pak 'm beet 6 tot 9 jarigen naar zwemles. Legio vaders met dochters en moeders met zoontjes die hun kind afdrogen en aankleden.
Wel elke mogelijke combinatie in het eigen type eigen kleedruimte trouwens.
Wat zij zegt. Echt nooit doen! Als je ook maar enige twijfel hebt over de betrouwbaarheid van iemand met je kinderen kun je niet voorzichtig genoeg zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
laat
je
vader
nooit
alleen
bij
je
kinderen
like
ever
Dat hangt er nog maar van af he.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?
Dan denkt het kind: OMG WTF LMAO BBQ!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.
Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
Tenzij er betekenis aan gegeven wordt door een volwassene is een penis, borst of vagina precies hetzelfde als een knie, pink, voorhoofd of navel.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:47 schreef densha het volgende:
[..]
Een kind leert allerlei emoties kennen op die leeftijd...het kan voor verwarring zorgen.
En heeft de vader een bloedlul of een vleeslul. Allerlei factoren die meespelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over een piemel in niet-erecte toestand?
Krijg eerder het idee dat jij onder handen bent genomen toen je jong was.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?
Nope. Maar stel dat dat waar zou zijn...dan is dit een hele gemene opmerking. Dus jij bent degene die zit te trollen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Krijg eerder het idee dat jij onder handen bent genomen toen je jong was.
Maar waarschijnlijk zit je Taurus gewoon te trollen hier.
Defensief? Ik val jou aan, ik vind je gedachten over kleine kinderen met hun vaders onterecht en ongezond. Sterk staaltje omdraaien presteer jij.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Je blijft je maar defensief opstellen. Gevoelige snaar geraakt? Of zit je in ontkenning?
Die betekenis kom je vroeger of later zelf wel achter. Daar heb je echt geen volwassene voor nodigquote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Tenzij er betekenis aan gegeven wordt door een volwassene is een penis, borst of vagina precies hetzelfde als een knie, pink, voorhoofd of navel.
En jij denkt dat dit retroactief een trauma op gaat leveren?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:53 schreef densha het volgende:
[..]
Die betekenis kom je vroeger of later zelf wel achter. Daar heb je echt geen volwassene voor nodig
Wat zegt dat over je vader als jij het met mij eens zou zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Defensief? Ik val jou aan, ik vind je gedachten over kleine kinderen met hun vaders onterecht en ongezond. Sterk staaltje omdraaien presteer jij.
Tuurlijk erger ik me er aan als jij beweert dat het ongezond was dat mijn vader met mij onder de douche stond toen ik vier was. Het is toch heel raar dat jij denkt dat kinderen dan aan seks denken, of dat de vader in kwestie dan aan seks denkt? Wat zegt dat over jou dan?
voor een kind? is een piemel van een volwassen man feitelijk nix dan een lelijke dikke vette wurm......quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.
Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |