abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 23:08:08 #151
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_97181282
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef densha het volgende:

[..]

En wat dan nog als mensen op die wijze denken?
Moeten mensen zelf weten als ze krampachtig vast willen houden aan ongefundeerde meningen.
pi_97182328
Ik vind niet dat je overdrijft, en verder: heel goed dat je je vader/ouders ermee hebt geconfronteerd! Lijkt me een lastig gesprek.
Finally, someone let me out of my cage
pi_97182457
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef densha het volgende:

[..]

Niet denken. Ik weet dat het kan gebeuren dat het kind verward in de ontwikkeling raakt. Het is een risico dat genomen wordt.
Jij weet dat? hoe weet je dat?
Rustig aan.
pi_97183184
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij weet dat? hoe weet je dat?
nou een stom voorbeeld? het kan gebeuren dat het kind het beeld niet fijn vind....bijv als de moeder helemaal niet knap is.....
pi_97183239
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:46 schreef dandybleu het volgende:

[..]

nou een stom voorbeeld? het kan gebeuren dat het kind het beeld niet fijn vind....bijv als de moeder helemaal niet knap is.....
stom voorbeeld ja:P
Rustig aan.
pi_97183305
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

stom voorbeeld ja:P
dus dan zou een verplicht naakt zijn ( douchen ofzo ) niet fijn kunnen zijn ( als het kind liever een mooie vrouw ziet naakt )
pi_97183325
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoor :D (perverse uitzonderingen daargelaten)
Mee eens. Het gebeurt zo vaak dat de vader uitgebreid = langdurig in bad gaat (= krant lezen) en het kind aan het voeteneind in het water zit te spelen. Kleine kinderen mogen immers niet zonder toezicht in het bad spelen.
pi_97183353
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef densha het volgende:

[..]

Ik ben op vierjarige leeftijd niet geconfronteerd met andermans geslachtsdelen.
Ik wel. De kinderen gingen gelijk in bad. We zagen zo het verschil tussen jongetjes en meisjes. Was geheel seksvrij en absoluut zonder trauma's.
pi_97183371
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef densha het volgende:

[..]

Kan zijn, zei ik.

Omdat ik weet heb van de psyche van het kind.
Ben je kinderpeut? Slechte zaak dan, want je bent veel te gefixeerd.
  PR/Manusje van alles maandag 23 mei 2011 @ 02:32:59 #160
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97186966
seksbommetje zeggen tegen een kind. tegen je kleindochter. zeggen dat het net een echte vrouw is...

en dan nog vragen of je overdrijft? .. DENK NA.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_97186994
wtf sexbom tege klein kind :') ik zou hem nie alleen bij je kindere laten snap da moeilijk is omda je vader is maar da kan echt nie
Ne mutlu Türküm diyene
  maandag 23 mei 2011 @ 02:51:20 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_97187110
-edit- tyft op kneus

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 23-05-2011 08:12:12 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_97187169
-edit- tyft op kneus

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 23-05-2011 08:12:29 ]
Ne mutlu Türküm diyene
pi_97187308
Ik heb ook een rare vader die met mij alle ins en outs van zijn seksleven bespreekt maar dat is echt van een andere orde dan bij TS en ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich bekeken heeft gevoeld en niet wilt dat opa dat bij zn kleinkinderen doet. Lijkt me ook niet gezond als je als kind van vijf al op die manier geconfronteerd wordt met seks waarbij je zelf het object bent wat er blijkbaar mee te maken heeft, wat nérgens op slaat.
Ik zou je vader er een tijdlang bij elke opmerking rustig op aanspreken en je kinderen zodra je merkt dat ze enig besef ervan krijgen ook uitleggen dat het niet normaal is en veel meer kan je dan ook niet doen denk ik. En je moeder er ook bij betrekken want zij trekt het zich aan en begrijpt je beter en wie weet kan zij hem wel ´bereiken´ op den duur.
zelfde als diginoob
pi_97187311
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:

[..]

Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.

Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
Als je als ouders op een beetje natuurlijke ontspannen manier ermee omgaat zie ik geen probleem. Ik heb ook als kind van vier met mijn vader onder de douche gestaan en dan was die piemel inderdaad een interessant ding, maar dan legde hij gewoon uit dat dat iets was waar ik niet aan mocht zitten, zonder er een drama van te maken. Dan snap je het waarom nog niet, maar je blijft er wel vanaf. Kan niet zeggen dat ik daar nou wakker van heb gelegen ´s nachts.
Dat overdreven dat je kinderen je niet naakt mogen zien, wat een onzin.
zelfde als diginoob
pi_97187315
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Emoties bij een piemel? Wat voor ongezonde emoties dan? Een kind is nog niet seksueel geintereseerd op vierjarige leeftijd hoor, was jij dat wel toentertijd?
Mwah....ik ken er genoeg waaronder mezelf die al op zéér jonge leeftijd aan het masturberen sloegen, zonder uiteraard enig besef van wat het was. Toen ik twee was ging ik letterlijk tegen de voet van mijn ouders en vrienden van hen zitten aanrijden.
Maar nogmaals, als je als ouders duidelijk uitlegt waar de grenzen liggen zonder dramatisch te doen, niks aan de hand.
Ik kan me nog herinneren dat ik buiten in de tuin bij een vriendin van mijn moeder op schoot uitgebreid mijn kut zat te bestuderen. En zij op een gegeven moment zei dat ze het prima vond als ik dat deed maar dan wel alleen op mijn kamer, omdat het zo toch niet de bedoeling was.
Nou ja, prima, doe je het op je kamer.
zelfde als diginoob
pi_97187317
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef densha het volgende:

[..]

Sexuele aantrekking tot de vader. Kan.
:X
Dan is er al iets misgegaan volgens mij want voorzover ik weet koppelt een klein kind seks niet aan zijn vaders piemel en snapt ook totaal niet wat dat dan is of doet. Als er al seksuele gevoelens zijn op zon jonge leeftijd heeft dat volgens mij meer te maken met het aan jezelf zitten maar dat staat op zichzelf en wordt niet gekoppeld aan andermans geslachtsdelen.
zelfde als diginoob
pi_97187318
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef densha het volgende:

[..]

Nee, maar in de ontwikkeling van het kind later zal het wel een rol kunnen gaan spelen.
Vind je dan trouwens dat een meisje ook niet haar moeder naakt zou mogen zien?
zelfde als diginoob
pi_97187331
Stelletje fruitinnie's hier niks mag alles kan. Teiltje?
  maandag 23 mei 2011 @ 04:34:06 #170
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_97187337
-edit- opzouten

[ Bericht 70% gewijzigd door Re op 23-05-2011 08:13:51 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 05:49:26 #171
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97187392
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef dandybleu het volgende:

[..]

nou ik krijg wel eens een stijve van en kat ha ha....dat zit zo...die ene van mn moeder is een vrouwtjes kat en die sprong wel eens op mn schoot? en zette dan expres haar nagels in mn geslachtsdeel ha ha....dan kreeg ik een zwelling ( van de tumor zeg maar )....

maar ja ha ik heb daarna niet de kat gepenetreerd..... dat dan weer niet...
_O-

Ik moet echt altijd lachen om je reacties. :P
  maandag 23 mei 2011 @ 05:59:51 #172
pi_97187403
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef densha het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, uit het oog van het kind.
Dit is wel erg overdreven. Ook erg onpraktisch allemaal. :')

Ben je Brits of Amerikaan of zo, die doen ook altijd zo hysterisch en preuts.

Bij naturistische gezinnen komen dergelijke incidenten, zoals TS beschrijft, juist niet voor. Door kinderen gewoon bloot rond te laten lopen, raken ze gewend aan hun eigen lichaam, worden ze zelfverzekerd en hiermee gewapend tegen eventueel misbruik en leren ze juist dan goed grenzen aan te geven, wat ze zelf wel en niet prettig vinden.

Als je zo stuntelig gaat doen en bloot gaat vermijden, worden kinderen juist onzeker en zijn ze juist minder goed bestand tegen eventuele mensen met onzuivere bedoelingen. Dit is de paradox. Doorbreek het. :D
  maandag 23 mei 2011 @ 06:12:18 #173
pi_97187416
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef dandybleu het volgende:

[..]

er zijn nog geen studies voltooid die het bewijzen dat een kind op een nudisten camping schade oploopt ( pyschisch of emotioneel )

en dit komt niet omdat de nudisten zo rijk zijn dat ze rechters of wetenschappers kunnen omkopen....
Deze kinderen worden later juist zeer emotioneel stabiel. Groeien gezond op en de meesten hebben eenmaal volwassen een goede baan en super gezinsleven.
Op naturistenstranden wordt niet gestolen, is de sfeer veel ongedwongener, veel natuurlijker.

Werd er maar eens onderzoek naar gedaan, de conclusie zou zijn: wil je je kind een goede jeugd bezorgen en een zeer goede toekomst: wordt naturist. Een Zegen voor de mensheid. Dat preutse gedoe leidt tot ellende alleen maar en onstabiele kinderen.
  maandag 23 mei 2011 @ 08:22:51 #174
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_97188143
En het is hetzelfde om een kleuter sexbommetje te noemen als op een naturistencamping te lopen? Laten we nutteloze zijdiscussies in een ander topic houden.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 23 mei 2011 @ 10:28:52 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_97190392
Puur op basis van de TT zeg ik: niets aan de hand.
Op basis van de Op zeg ik dat je vader een vies mannetje is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')