Moeten mensen zelf weten als ze krampachtig vast willen houden aan ongefundeerde meningen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef densha het volgende:
[..]
En wat dan nog als mensen op die wijze denken?
Jij weet dat? hoe weet je dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef densha het volgende:
[..]
Niet denken. Ik weet dat het kan gebeuren dat het kind verward in de ontwikkeling raakt. Het is een risico dat genomen wordt.
nou een stom voorbeeld? het kan gebeuren dat het kind het beeld niet fijn vind....bijv als de moeder helemaal niet knap is.....quote:
stom voorbeeld ja:Pquote:Op zondag 22 mei 2011 23:46 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou een stom voorbeeld? het kan gebeuren dat het kind het beeld niet fijn vind....bijv als de moeder helemaal niet knap is.....
dus dan zou een verplicht naakt zijn ( douchen ofzo ) niet fijn kunnen zijn ( als het kind liever een mooie vrouw ziet naakt )quote:
Mee eens. Het gebeurt zo vaak dat de vader uitgebreid = langdurig in bad gaat (= krant lezen) en het kind aan het voeteneind in het water zit te spelen. Kleine kinderen mogen immers niet zonder toezicht in het bad spelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het meer over jou zeggen dat jij er dit soort gedachten bij hebt dan over de vader die gewoon met zijn kleine zoontje of dochtertje gaat baden. Daar steekt - normaal gesproken - echt niets kwaads in hoor(perverse uitzonderingen daargelaten)
Ik wel. De kinderen gingen gelijk in bad. We zagen zo het verschil tussen jongetjes en meisjes. Was geheel seksvrij en absoluut zonder trauma's.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:55 schreef densha het volgende:
[..]
Ik ben op vierjarige leeftijd niet geconfronteerd met andermans geslachtsdelen.
Ben je kinderpeut? Slechte zaak dan, want je bent veel te gefixeerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:57 schreef densha het volgende:
[..]
Kan zijn, zei ik.
Omdat ik weet heb van de psyche van het kind.
Als je als ouders op een beetje natuurlijke ontspannen manier ermee omgaat zie ik geen probleem. Ik heb ook als kind van vier met mijn vader onder de douche gestaan en dan was die piemel inderdaad een interessant ding, maar dan legde hij gewoon uit dat dat iets was waar ik niet aan mocht zitten, zonder er een drama van te maken. Dan snap je het waarom nog niet, maar je blijft er wel vanaf. Kan niet zeggen dat ik daar nou wakker van heb gelegen ´s nachts.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:49 schreef densha het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee imo. Je kind naakt zien...ouders kunnen daarmee omgaan.
Ik zeg dat het mogelijk is dat andersom voor verwarring bij eht kind kan zorgen. Als zij hun ouders naakt zien.
Mwah....ik ken er genoeg waaronder mezelf die al op zéér jonge leeftijd aan het masturberen sloegen, zonder uiteraard enig besef van wat het was. Toen ik twee was ging ik letterlijk tegen de voet van mijn ouders en vrienden van hen zitten aanrijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Emoties bij een piemel? Wat voor ongezonde emoties dan? Een kind is nog niet seksueel geintereseerd op vierjarige leeftijd hoor, was jij dat wel toentertijd?
quote:
Vind je dan trouwens dat een meisje ook niet haar moeder naakt zou mogen zien?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef densha het volgende:
[..]
Nee, maar in de ontwikkeling van het kind later zal het wel een rol kunnen gaan spelen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ik krijg wel eens een stijve van en kat ha ha....dat zit zo...die ene van mn moeder is een vrouwtjes kat en die sprong wel eens op mn schoot? en zette dan expres haar nagels in mn geslachtsdeel ha ha....dan kreeg ik een zwelling ( van de tumor zeg maar )....
maar ja ha ik heb daarna niet de kat gepenetreerd..... dat dan weer niet...
Dit is wel erg overdreven. Ook erg onpraktisch allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef densha het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, uit het oog van het kind.
Deze kinderen worden later juist zeer emotioneel stabiel. Groeien gezond op en de meesten hebben eenmaal volwassen een goede baan en super gezinsleven.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef dandybleu het volgende:
[..]
er zijn nog geen studies voltooid die het bewijzen dat een kind op een nudisten camping schade oploopt ( pyschisch of emotioneel )
en dit komt niet omdat de nudisten zo rijk zijn dat ze rechters of wetenschappers kunnen omkopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |