SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiosk? Wasdatquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Yannick567 het volgende:
PM gestuurd!
Vandaag heb ik voor het eerst met een Kiosk gewerkt. Aparte ervaring, wel leuk
Kiosk'en zijn bestelzuilen waar mensen met behulp van een touchscreen hun bestelling kunnen samenstellen, wanneer ze klaar zijn met bestellen kunnen ze het direct bij de zuil afrekenen met Pin, chip of creditcard. De bestelling die ze hebben gedaan kunnen ze ophalen bij de counter waar een speciaal stuk is ingericht.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen functioneringsgesprek..ik ben nu al zenuwachtigOooh, de spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Studiotje op 08-06-2011 22:42:55 (Kapot kapot gemaakt, kapot!) ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Marko ik ken je al heel lang, en je weet wat we aan elkaar hebben.
<blaat>
Sluitquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
Ja hoorde de manager erover maar betwijfel of wij dat krijgen. ¤65.000 voor 2 zuilen![]()
Morgen weer lekker werken, 11-19! Wat vinden jullie de lekkerste shift?
17.00-22.00quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
Ja hoorde de manager erover maar betwijfel of wij dat krijgen. ¤65.000 voor 2 zuilen![]()
Het liefste sluit ja. Heb je tenminste nog wat aan je dag. Of setup, dan heb je nog wat aan je avond. Maar een tussendienst als 11-19 / 12-20 / 13-21 ofzo..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
ik kocht vandaag een flurry, het was niet hetzelfde met de nieuwe lepelquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef kort het volgende:
Die hebben zie in Rotterdam al veel langer. Vond de oude, vierkante veel fijner
Ja 12 uur sluit valt nog mee. Maarja dan nog, in mijn geval zou dat slapen tot 11:00 zijn. Heb je nog 5 uurtjes voordat je aan het werk moet. Hier sluiten we door de weeks om 1.00 uur, en in het weekend om 2.00. Omdat het een vrij grote McDonalds is, kan sluit nog wel eventjes duren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt eraan tot hoe laat sluit duurt, meestal ben ik om 00.05 / 00.10 klaar
En als het echt rustig is ligt alles om 12 uur al in het grote magazijn/koeling vriezer
'Het een vrij grote McDonald's is'. En dan tot 1:00, 02:00 open zijn, meh, zit je zeker midden in een stad/centrum/dorpskern.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja 12 uur sluit valt nog mee. Maarja dan nog, in mijn geval zou dat slapen tot 11:00 zijn. Heb je nog 5 uurtjes voordat je aan het werk moet. Hier sluiten we door de weeks om 1.00 uur, en in het weekend om 2.00. Omdat het een vrij grote McDonalds is, kan sluit nog wel eventjes duren.
Nachten zijn zeker gezellig ja. En 15-23 is FMLquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
'Het een vrij grote McDonald's is'. En dan tot 1:00, 02:00 open zijn, meh, zit je zeker midden in een stad/centrum/dorpskern.
Mijn lievelings shiftje is 17:00 tot 23:00 uur en dan op zaterdag, niet te lang, lekker druk op het begin met een afloop richting 23:00.12:00 - 20:00, 15:00 - 23:00 of andere tijden op de dag vind ik echt vreselijk, wat een fucking dagverpesting is dat. Tofste tijden vind ik 20:00 - 04:00 of 22:00 - 06:00, gewoon omdat de nacht vreselijk gezellig is
Vandaag niet, koopzondag en wij sluiten normaliter om 20:00quote:
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het liefste sluit ja. Heb je tenminste nog wat aan je dag. Of setup, dan heb je nog wat aan je avond. Maar een tussendienst als 11-19 / 12-20 / 13-21 ofzo..heel je dag verpest.
Hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke sluit is alleen leuk als je niet hoeft schoon te maken
koopavond offcoursequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Vandaag niet, koopzondag en wij sluiten normaliter om 20:00
Maar idd, sluit is wel lekker joh. 9-17 heb ik morgen, is ook wel lekker want de eerste twee uur is er bijna niemand, middagrush en dan klaar vóór de avondrush.
Alles klaarzetten en zorgen dat alles opgestart is. Zodat ze de middagrush zonder problemen doorkomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb nog nooit setup gewerkt, alles klaarzetten, leveranciers etc ofzo?
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakersquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke sluit is alleen leuk als je niet hoeft schoon te maken
Ik dacht dat de leverancier (HAVI) bij jullie komt als jullie al open zijn, of net open gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb nog nooit setup gewerkt, alles klaarzetten, leveranciers etc ofzo?
Aah zooquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alles klaarzetten en zorgen dat alles opgestart is. Zodat ze de middagrush zonder problemen doorkomen
Geen idee eigenlijk, heb nooit een leverancier gezienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakers
[..]
Ik dacht dat de leverancier (HAVI) bij jullie komt als jullie al open zijn, of net open gaanBij ons staat ie om 6 uur 's ochtends al voor de deur
in meppel iig wel, kutlepelsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Killmoves het volgende:
Oh ik denk inderdaad dat dat de leverancier er rond 7/8 uur is in de ochtend![]()
Nieuwe Flurry lepels trouwens? Niets gezien.
Moeten wij ook nog steeds hoor na sluit nog anderhalf tot 2 uur lang schoonmakenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakers
Volgens mij zijn die helemaal niet nieuw, of ze moeten in de afgelopen week opeens weer veranderd zijnquote:
Aan de ene kant ben ik blij dat we dat niet hoeven te doen, aan de andere kant zou ik apparatuur eigenlijk liever zelf doen, maar dat is vooral omdat die lobby zo groot isquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moeten wij ook nog steeds hoor na sluit nog anderhalf tot 2 uur lang schoonmaken
Ze zijn van vierkant naar rond gegaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die helemaal niet nieuw, of ze moeten in de afgelopen week opeens weer veranderd zijn
Volgensmij zijn die al minstens een jaar oudquote:
Dan is dat nog wel te doen ja, als wij het zelf zouden doen dan ben je al snel bezig tot een uur of 3, lobby er bij minstens tot 4 of 5quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:10 schreef Remzz het volgende:
Je hebt er wel veel beter zicht op als je het zelf doet. Bovendien zijn we elke dag om 7 uur dicht dus dan is het nog wel een keer te doen.
De lobby is bij jullie inderdaad huuuuuuuge jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan is dat nog wel te doen ja, als wij het zelf zouden doen dan ben je al snel bezig tot een uur of 3, lobby er bij minstens tot 4 of 5
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Yannick567 het volgende:
Sluit tot 8 uur? Wat is dat nou.. wat een tijden
Wij maken niet zelf schoon. Enige wat wij moeten doen is de tafels in de lobby schoonmaken, stoelen op tafel, prullenbakken legen en klaar. In de keuken doen we in principe niets, brood naar het magazijn, sauzen uit sauspistolen etc. Schoonmaken doen de schoonmakers.
Zelf schoonmaken heb je inderdaad zelf beter zicht op, maarja. 'Gelukkig' hoeven wij dat niet te doen :p
Te duur hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Yannick567 het volgende:
Sluit tot 8 uur? Wat is dat nou.. wat een tijden
Wij maken niet zelf schoon. Enige wat wij moeten doen is de tafels in de lobby schoonmaken, stoelen op tafel, prullenbakken legen en klaar. In de keuken doen we in principe niets, brood naar het magazijn, sauzen uit sauspistolen etc. Schoonmaken doen de schoonmakers.
Zelf schoonmaken heb je inderdaad zelf beter zicht op, maarja. 'Gelukkig' hoeven wij dat niet te doen :p
Omdat turken enzo dat vlees niet mogen hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef BWolf het volgende:
Hoe kunnen ze nou een comebackburgerverkiezing houden zonder de McRib, het meest beruchte, beroemde, bekende broodje dat de McD ooit gehad heeft naast de BigMac
Als het in Duitsland kan moet het hier ook kunnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat turken enzo dat vlees niet mogen hebben
zoek beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb het blad toch wel gekregen, maar ik kan je restaurant niet vinden
Jaa idd, die chicken mythic mistte ik ook al! Die was zooo lekker :|quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Studiotje het volgende:
Ik mis bij die comeback verkiezing toch echt de Chicken Mythic..
Maar m'n Mccie word ook eens genoemd in de McTeam!Weliswaar onder een stomzinnig kopje, maar hij staat er
zoek en verdien een
Je bent welkom hoor, in ons gastvriendelijke restaurant, hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
zoek beter't staat in een tekstje
Oh ja, misz--kelliej! Over een paar weken ben ik bij de McD in Purmerend!Gewoon, omdat 't kan, dus ik ga je hopelijk lastig vallen.
Ik zal het wel eerst bij je checken of je er dan bentquote:Op zondag 12 juni 2011 13:11 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, in ons gastvriendelijke restaurant, hahaWeet je ook op wat voor een dag? Dan weet ik namelijk of ik er ben of niet
Ben geen full-timer.
Gister weer van die hele grappige mensen in de drive gehad met sluit. Een jongen die zei: Ik wil graag 60 hamburgers alsjeblieft. Primaa! Dat wordt dan 60 euro, mag je door naar het 1e raam. Jongen in paniek want het was maar een grapje =P
Ben er altijd op woensdag, vrijdag en zaterdag. Dan vind ik wel dat je een roos in je knoopsgat moet doen ofzo, zodat ik jou ook kan herkennen =P Ik ben vrij makkelijk te herkennen, heb de grootste blehr op de werkvloer =P Hahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zal het wel eerst bij je checken of je er dan bent
Een roos nog wel, kan ook opvallend gekleed gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 14:35 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Ben er altijd op woensdag, vrijdag en zaterdag. Dan vind ik wel dat je een roos in je knoopsgat moet doen ofzo, zodat ik jou ook kan herkennen =P Ik ben vrij makkelijk te herkennen, heb de grootste blehr op de werkvloer =P Hahaha
Zou ook een optie zijn, maar een roos is leuker =P En wat is opvallend gekleed? Hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een roos nog wel, kan ook opvallend gekleed gaan
Smoesjes.... toevallig in Purmerend?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't is dat ik toevallig in Purmerend ben dus dan kan ik er ook even langs gaan![]()
agosquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zal het wel eerst bij je checken of je er dan bent
Ligt eraan.. Roos in het knoopsgat of niet.. Hahahaquote:
Daar woont een maat van mij, die volgens mij echt een vaste klant is bij de locale McDquote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Smoesjes.... toevallig in Purmerend?
Geniaal, ben jij er zo ééntjequote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
en deed ik alles maar in cupcarriers omdat ik anders niets te doen had.. =P
Ik werd echt een beetje weggejaagd =O Maar ik kan niet zeggen dat ik er op dat moment heel erg mee zat ofzo hoor, dat zeg ik dan wel weer eerlijk, haha.quote:
Ah, slecht hoor, net geen 100 auto'squote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Ik werd echt een beetje weggejaagd =O Maar ik kan niet zeggen dat ik er op dat moment heel erg mee zat ofzo hoor, dat zeg ik dan wel weer eerlijk, haha.
Vandaag 11.45-19.45 gewerkt, was best wel te doen, stonden uiteraard weer ruim dus dan valt het niet op dat het druk is. Stond weer raam 2, dranken tappen, samen met iemand van het hoofdkantoor. Ze doet bij ons de crewtrainersexamens afnemen en ze is echt wel tof. Hadden net geen 100 auto's tussen 6 en 7, dat vond ik dan wel weer jammer =P
Papier, Plastic, verpakkingsmateriaal.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat doet die recycle vrachtwagen ophalen??
Kan me niets voorstellen wat jullie nu recyclen?
En vet wordt ook opgehaald en een gedeelte daarvan wordt gebruikt om enkele mac vrachtwagens te laten rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat doet die recycle vrachtwagen ophalen??
Kan me niets voorstellen wat jullie nu recyclen?
Ligt ook net aan de bestellingen, zonder specials schiet het al een hoop opquote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ah, slecht hoor, net geen 100 auto's. Ons record is nog steeds een keer 's nachts neergezet, 106 auto's in een uur met een onderbezetting van hier tot tokio.
Ben benieuwd hoe druk het hier was
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:56 schreef Droopie het volgende:
Ok.. dus de rode vrachtwagen komt jullie spullen brengen en de groene komt ze halen.
Reed gisteren over de A15 en bij charlois kwam om 19.45 een rode en om 19.50 bij Ijsselmonde een groene.
Leg uit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Droopie het volgende:
Geld jullie 120 seconden regel nog (was vroeger een keer op tv)
Oh zo, ja er staan wel enkele tijden voor idd. maar die weet ik zo niet uit het hoofdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef Droopie het volgende:
Dat het streven is dat klanten binnen 2 minuten na plaatsen bestelling weer pleite zijn
Nee dat merk ik vaak genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh zo, ja er staan wel enkele tijden voor idd. maar die weet ik zo niet uit het hoofd
Ons dagrecord staat op 118 auto's tussen 6 en 7, is toch best wel leuk als je dat weet te verslaan, vandaag ging het alleen niet gebeuren =Pquote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Studiotje het volgende:
Ah, slecht hoor, net geen 100 auto's. Ons record is nog steeds een keer 's nachts neergezet, 106 auto's in een uur met een onderbezetting van hier tot tokio.
210 seconden totaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh zo, ja er staan wel enkele tijden voor idd. maar die weet ik zo niet uit het hoofd
Is wel zo hoor, maar ik hou me altijd netjes aan de regeltjes =$quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarom verdrietig? Je kunt hem tochzelf maken?
Dat dansje doe ik er standaard bij. Nou ja.. Ik doe wel vrij regelmatig de vogeltjesdans op de werkvloer, samen met een collega-vriendinnetje van me =Dquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
210 seconden totaalwaarvan 2 minuten in de rij, 1 minuut helpen en nog 30 seconden voor een leuk dansje
QP maken met chickensaus, ketcup ui en slaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Is wel zo hoor, maar ik hou me altijd netjes aan de regeltjes =$
[..]
Dat dansje doe ik er standaard bij. Nou ja.. Ik doe wel vrij regelmatig de vogeltjesdans op de werkvloer, samen met een collega-vriendinnetje van me =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |