Te duur hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Yannick567 het volgende:
Sluit tot 8 uur? Wat is dat nou.. wat een tijden
Wij maken niet zelf schoon. Enige wat wij moeten doen is de tafels in de lobby schoonmaken, stoelen op tafel, prullenbakken legen en klaar. In de keuken doen we in principe niets, brood naar het magazijn, sauzen uit sauspistolen etc. Schoonmaken doen de schoonmakers.
Zelf schoonmaken heb je inderdaad zelf beter zicht op, maarja. 'Gelukkig' hoeven wij dat niet te doen :p
Omdat turken enzo dat vlees niet mogen hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef BWolf het volgende:
Hoe kunnen ze nou een comebackburgerverkiezing houden zonder de McRib, het meest beruchte, beroemde, bekende broodje dat de McD ooit gehad heeft naast de BigMac
Als het in Duitsland kan moet het hier ook kunnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat turken enzo dat vlees niet mogen hebben
zoek beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb het blad toch wel gekregen, maar ik kan je restaurant niet vinden
Jaa idd, die chicken mythic mistte ik ook al! Die was zooo lekker :|quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Studiotje het volgende:
Ik mis bij die comeback verkiezing toch echt de Chicken Mythic..
Maar m'n Mccie word ook eens genoemd in de McTeam!Weliswaar onder een stomzinnig kopje, maar hij staat er
zoek en verdien een
Je bent welkom hoor, in ons gastvriendelijke restaurant, hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
zoek beter't staat in een tekstje
Oh ja, misz--kelliej! Over een paar weken ben ik bij de McD in Purmerend!Gewoon, omdat 't kan, dus ik ga je hopelijk lastig vallen.
Ik zal het wel eerst bij je checken of je er dan bentquote:Op zondag 12 juni 2011 13:11 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, in ons gastvriendelijke restaurant, hahaWeet je ook op wat voor een dag? Dan weet ik namelijk of ik er ben of niet
Ben geen full-timer.
Gister weer van die hele grappige mensen in de drive gehad met sluit. Een jongen die zei: Ik wil graag 60 hamburgers alsjeblieft. Primaa! Dat wordt dan 60 euro, mag je door naar het 1e raam. Jongen in paniek want het was maar een grapje =P
Ben er altijd op woensdag, vrijdag en zaterdag. Dan vind ik wel dat je een roos in je knoopsgat moet doen ofzo, zodat ik jou ook kan herkennen =P Ik ben vrij makkelijk te herkennen, heb de grootste blehr op de werkvloer =P Hahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zal het wel eerst bij je checken of je er dan bent
Een roos nog wel, kan ook opvallend gekleed gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 14:35 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Ben er altijd op woensdag, vrijdag en zaterdag. Dan vind ik wel dat je een roos in je knoopsgat moet doen ofzo, zodat ik jou ook kan herkennen =P Ik ben vrij makkelijk te herkennen, heb de grootste blehr op de werkvloer =P Hahaha
Zou ook een optie zijn, maar een roos is leuker =P En wat is opvallend gekleed? Hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een roos nog wel, kan ook opvallend gekleed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |