Vandaag niet, koopzondag en wij sluiten normaliter om 20:00quote:
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:47 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Het liefste sluit ja. Heb je tenminste nog wat aan je dag. Of setup, dan heb je nog wat aan je avond. Maar een tussendienst als 11-19 / 12-20 / 13-21 ofzo..heel je dag verpest.
Hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke sluit is alleen leuk als je niet hoeft schoon te maken
koopavond offcoursequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Vandaag niet, koopzondag en wij sluiten normaliter om 20:00
Maar idd, sluit is wel lekker joh. 9-17 heb ik morgen, is ook wel lekker want de eerste twee uur is er bijna niemand, middagrush en dan klaar vóór de avondrush.
Alles klaarzetten en zorgen dat alles opgestart is. Zodat ze de middagrush zonder problemen doorkomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb nog nooit setup gewerkt, alles klaarzetten, leveranciers etc ofzo?
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakersquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke sluit is alleen leuk als je niet hoeft schoon te maken
Ik dacht dat de leverancier (HAVI) bij jullie komt als jullie al open zijn, of net open gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Killmoves het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb nog nooit setup gewerkt, alles klaarzetten, leveranciers etc ofzo?
Aah zooquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alles klaarzetten en zorgen dat alles opgestart is. Zodat ze de middagrush zonder problemen doorkomen
Geen idee eigenlijk, heb nooit een leverancier gezienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakers
[..]
Ik dacht dat de leverancier (HAVI) bij jullie komt als jullie al open zijn, of net open gaanBij ons staat ie om 6 uur 's ochtends al voor de deur
in meppel iig wel, kutlepelsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Killmoves het volgende:
Oh ik denk inderdaad dat dat de leverancier er rond 7/8 uur is in de ochtend![]()
Nieuwe Flurry lepels trouwens? Niets gezien.
Moeten wij ook nog steeds hoor na sluit nog anderhalf tot 2 uur lang schoonmakenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik was deze week op BSM, was ook nog iemand die dus gewoon nog alles moeten doen met sluit, die hebben nog geen schoonmakers
Volgens mij zijn die helemaal niet nieuw, of ze moeten in de afgelopen week opeens weer veranderd zijnquote:
Aan de ene kant ben ik blij dat we dat niet hoeven te doen, aan de andere kant zou ik apparatuur eigenlijk liever zelf doen, maar dat is vooral omdat die lobby zo groot isquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moeten wij ook nog steeds hoor na sluit nog anderhalf tot 2 uur lang schoonmaken
Ze zijn van vierkant naar rond gegaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die helemaal niet nieuw, of ze moeten in de afgelopen week opeens weer veranderd zijn
Volgensmij zijn die al minstens een jaar oudquote:
Dan is dat nog wel te doen ja, als wij het zelf zouden doen dan ben je al snel bezig tot een uur of 3, lobby er bij minstens tot 4 of 5quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:10 schreef Remzz het volgende:
Je hebt er wel veel beter zicht op als je het zelf doet. Bovendien zijn we elke dag om 7 uur dicht dus dan is het nog wel een keer te doen.
De lobby is bij jullie inderdaad huuuuuuuge jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan is dat nog wel te doen ja, als wij het zelf zouden doen dan ben je al snel bezig tot een uur of 3, lobby er bij minstens tot 4 of 5
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:43 schreef Yannick567 het volgende:
Sluit tot 8 uur? Wat is dat nou.. wat een tijden
Wij maken niet zelf schoon. Enige wat wij moeten doen is de tafels in de lobby schoonmaken, stoelen op tafel, prullenbakken legen en klaar. In de keuken doen we in principe niets, brood naar het magazijn, sauzen uit sauspistolen etc. Schoonmaken doen de schoonmakers.
Zelf schoonmaken heb je inderdaad zelf beter zicht op, maarja. 'Gelukkig' hoeven wij dat niet te doen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |