Nou gewoon aangeven dat je 4 uur wil werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij de McD? Nu volgens mij een 4 uren
quote:
De. Tering! Was blij dat ik counter algemeen stondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Yannick567 het volgende:
Wie moesten er werken vandaag, was het bij jullie ook zo druk?
Tsja, dat wanneer je minder werkt dat je dan minder contact/relaties heb met mensen die er werken is begrijpelijk, ik werk ook maar 1 dag (soms 2) in de week en zie vooral dezelfde mensen dus die ken ik wel, verder ken ik er een heleboel nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef Nightshadow het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ontslag ga nemen. Begin met stage waar ik nog wel aardig ga verdienen (het dubbele dan wat ik verdiende toen ik nog lessen had door te werken bij de Mac). Verder is gewoon na 4,5 jaar de uitdaging eruit. Promotie zit er gewoon niet in, dat ligt trouwens aan mijzelf, ik werkte gewoon maar heel weinig de laatste tijd en niet flexibel. Daarnaast doordat ik zo weinig werkte waren de relaties op het werk ook al minder dan vroeger.
Gesprek gehad van bijna 2 uur met mijn restaurant manager en daardoor maar wezen nadenken dat dit gewoon beter voor mij. Ik laat het nog wel weten als ik er zeker van ben en het definitief is.
Ghehe ik ben een meisjequote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pas op jongen, na enkele maanden zit je hoofd helemaal vol. iedereen heeft er last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiosk? Wasdatquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef Yannick567 het volgende:
PM gestuurd!
Vandaag heb ik voor het eerst met een Kiosk gewerkt. Aparte ervaring, wel leuk
Kiosk'en zijn bestelzuilen waar mensen met behulp van een touchscreen hun bestelling kunnen samenstellen, wanneer ze klaar zijn met bestellen kunnen ze het direct bij de zuil afrekenen met Pin, chip of creditcard. De bestelling die ze hebben gedaan kunnen ze ophalen bij de counter waar een speciaal stuk is ingericht.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen functioneringsgesprek..ik ben nu al zenuwachtigOooh, de spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Studiotje op 08-06-2011 22:42:55 (Kapot kapot gemaakt, kapot!) ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Marko ik ken je al heel lang, en je weet wat we aan elkaar hebben.
<blaat>
Sluitquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
Ja hoorde de manager erover maar betwijfel of wij dat krijgen. ¤65.000 voor 2 zuilen![]()
Morgen weer lekker werken, 11-19! Wat vinden jullie de lekkerste shift?
17.00-22.00quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
Ja hoorde de manager erover maar betwijfel of wij dat krijgen. ¤65.000 voor 2 zuilen![]()
Het liefste sluit ja. Heb je tenminste nog wat aan je dag. Of setup, dan heb je nog wat aan je avond. Maar een tussendienst als 11-19 / 12-20 / 13-21 ofzo..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Killmoves het volgende:
Ah, zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |