Hier ook crisis met McFlurry's. Nog niet uitverkocht, maar we werden al wel gebeld door andere restaurants of wij caramel hadden. Wij hadden ook nog maar 1 zak toen ik om 20:30 naar huis gingquote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef Piger het volgende:
Heeft iedereen voorraad-problemen ofzo?
Ook bij ons lage voorraden. Het kon allemaal net. Gelukkig kwam er vandaag weer een aardige vracht bij.
Welk restaurant werkte jij nou?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef Liannuh het volgende:
Haha bij ons is het ook al zo ergGisteravond geen rolo meer, vandaag in de rush geen shake meer dus snel bij een ander filiaal gehaald, geen flurry deksels meer, en nog een hele waslijst met dingen
Het heeft van kwart voor 4 tot 8 uur helemaal stampvol gestaan. Was wel voor het eerst da niet de oren van mn kop werden gezeurd of er gedronken mocht worden, dat was dan wel een voordeel
Dat hebben wij ook wel eens, Geldermalsen is niet van onze franchise en die belt nog wel eens. Meestal hebben we wel wat voor ze, behalve als we zelf ook krap zitten, maarja, dat is dan logischquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef mstyle het volgende:
Dramatisch! Werd vanochtend zelfs gebeld door een restaurant buiten onze franchise om voor SundaeMix
Ik ga met vierdaagse in nijmegen werken...
Beuningen!quote:
Gezellig! Als jij nou gaat werken daar, kan ik de hele week vrij zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef mstyle het volgende:
Dramatisch! Werd vanochtend zelfs gebeld door een restaurant buiten onze franchise om voor SundaeMix
Ik ga met vierdaagse in nijmegen werken...
Ja, en die wordt berekend aan de hand van de verkopen en 1000 euro getallen, en die was dus schijnbaar goed misquote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schandalig dat dingen op zijn. Elk restaurant heeft (bijna) een dagelijkse levering.
Ja en een beetje rekening houden met het weer en een bepaalde flurry kan ook handig zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja, en die wordt berekend aan de hand van de verkopen en 1000 euro getallen, en die was dus schijnbaar goed mis
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
dus we roerden de flurry's met roerstaafjes van de koffie.
Het was echt te treurig voor woorden.
Dat lijkt me best lastig eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
dus we roerden de flurry's met roerstaafjes van de koffie.
Het was echt te treurig voor woorden.
Nee, dat viel echt heel erg mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best lastig eerlijk gezegd
Ze bleven gewoon heel, geen problemen mee gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef Yannick567 het volgende:
Dat roerstaafje biedt dan toch geen weerstand lijkt me?Als onze flurrylepels *bijna* op waren dan bewaarden we die om mee te mixen, en gaven we ze mee met een sundaelepel.
Wij hadden ook crisis met caramelsaus, ze hebben hier gister een doos in Nieuwegein gehaald, 30 km verderop. Moet ik vanavond weer terugbrengen
Zelf roerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef mstyle het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam een koffieroerstaafje aan die blender vast?
MLS wasda?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vroeg gister aan de chauffeur aan MLS: Goed te pas? (dat is Twents voor alles goed?)
hij: Fijne paasdagen ?
Als in crewmeeting... Of als in beginnen met werken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef MaximumRush het volgende:
Volgende week maandag m'n crew ontmoeten
Als in nieuwe Mc Donalds vestiging, en ik word hun floormanager.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
MLS wasda?![]()
Ken wel MRS en Havy
[..]
Als in crewmeeting... Of als in beginnen met werken?
waar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Als in nieuwe Mc Donalds vestiging, en ik word hun floormanager.
Bijna klaar, eind juni gaat het open!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is dat niet dat nieuw te bouwen restaurant, of inmiddels bijna klaar?
Je begrijpt dat wij wel foto's verwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Bijna klaar, eind juni gaat het open!
Yannick gedraag je isquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij wel foto's verwachten van je zusje
Altijd die Yannick weer ehquote:
Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboerquote:
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzakquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboer
Want jij komt heul niet uit Almelo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Klootzakhiermee raak je mijn gevoelige snaar
![]()
![]()
Geboren: Almeloquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Want jij komt heul niet uit Almelo?
.....................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
.....................Komt wel goe... zeg, waarom zijn die rosevisee pakjes niet meer bij McDonald'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag het in dit topic zou ik zeggen, ze lezen toch mee hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel goe... zeg, waarom zijn die rosevisee pakjes niet meer bij McDonald's
No freaking fucking waaaay!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vraag het in dit topic zou ik zeggen, ze lezen toch mee hier
Herkenbaar.. En dan hebben ze bijvoorbeeld 2 medium en 2 grote menu's en moet jij nog eens uitvogelen welk drankje bij welk menu hoort!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef Rayna het volgende:
Een groep van 4 of meer mensen komt bestellen, en 1 iemand noemt de bestelling op van de hele groep.
Gast: "Ik wil graag 1 McChicken menu."
Ik: "Wilt een medium of een groot menu?"
Gast: "Medium."
Gast: "En een Big Mac menu."
Ik: "Een medium of een groot menu?"
Gast: "Groot."
Gast: "En een Big tasty menu."
*diepe zucht van binnen*
Ik: "Medium of groot?"
Gast: "Medium."
Gast: "En een Quarter Pounder menu."
*nog diepere zucht van binnen!*
Ik: "Medium of groot?"
Etc….
Held. ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, geboren in AlmeloTwenteborg for the win!
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Held. ik ook
Welke verdieping en kamer?
Zie ik daar potentie voor crewtrainerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gister in 1 dag de hele keuken geleerd. We hadden een tekort aan mensen en ik stond KVA, maar later hielp ik mee met HB/bigmac omdat daar een nieuwe stond en toen stond ik ook nog QP/tasty omdat die nieuwe weer hulp nodig had van de enige crewtrainster die aanwezig was.
Mwah, het hele punt was dat ik in mijn eentje op kva was gedumpt en ik had daarvoor pas 1 keer kva gestaan. Hoe ik alles moest dressen was puur afkijken van het bord en ik heb 1 keer hulp gevraagd hoe de grill werkte. Ik wist dat op nyc patties geen zout zit en dat big tasty patties de grootste patties zijn en zo heb ik gegokt welke pattieds welke waren (wel even nagevraagd) hb/bigmac en qp/tasty had ik nog nooit gestaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zie ik daar potentie voor crewtrainer
Mijn persoonlijke mening is dat je het op deze manier echt veel sneller leert dan dat er zo'n crewtrainer naast je staat alle regels op te lezen waarvan je nog maar 1/5e na de tijd van weet en uiteindelijk nog niet weet hoe je moet dressen etc.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mwah, het hele punt was dat ik in mijn eentje op kva was gedumpt en ik had daarvoor pas 1 keer kva gestaan. Hoe ik alles moest dressen was puur afkijken van het bord en ik heb 1 keer hulp gevraagd hoe de grill werkte. Ik wist dat op nyc patties geen zout zit en dat big tasty patties de grootste patties zijn en zo heb ik gegokt welke pattieds welke waren (wel even nagevraagd) hb/bigmac en qp/tasty had ik nog nooit gestaan.
Ben best trots op mezelf
Eergister kreeg iemand een soc, maar die crewtrainer werd helemaal boos omdat hij niet wist waar we moesten verzamelenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:57 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat je het op deze manier echt veel sneller leert dan dat er zo'n crewtrainer naast je staat alle regels op te lezen waarvan je nog maar 1/5e na de tijd van weet en uiteindelijk nog niet weet hoe je moet dressen etc.
Ik denk dat ik iets tegen crewtrainers heb
Pas op jongen, na enkele maanden zit je hoofd helemaal vol. iedereen heeft er last vanquote:Op zondag 29 mei 2011 17:03 schreef Killmoves het volgende:
Ik meld me!
Ik werk sinds begin april 2011 bij een mac in Utrecht, laten we het daarop houden![]()
Ben 18 en doe kassa.
Vraagje, omdat ik de laatste weken veel meer hele dagen werk, heb ik echt het idee dat mijn gezicht gewoon geruïneerd is (door de baklucht?). Rode bultjes op mijn gezicht enzo waar ik nooit eerder last van had.. Heeft iemand hier dat ook?
Oh en weet er iemand al iets over de nieuwe flurry's? Ik heb in de crewroom alleen een poster van de 'nieuwe' wrap zien hangen
Ach, met dat langer blijven of niet, dat is gewoon een kwestie van geven en nemen. Probleem bij ons is dat ze alleen maar nemen. Ze verwachten wel dat jij vertrekt (ook al wil je dat niet) als het rustig is en ze je niet nodig hebben en wanneer het druk is dat je langer blijft. En verder geldt: Je geeft ze één vinger en ze nemen een hele hand. Je valt één of twee keer in voor een zieke en ze bellen je voortaan elke dag dat je moet werken.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Studiotje het volgende:
Och, welbekende "Als je dat niet wilt moet je maar ontslag nemen" verhaal. Maar naar buiten gestuurd worden 5 minuten voor je klaar bent, eh, hier is zo'n meukverhaal dat ze je een half uur langer dan dat je moet werken mogen houden, weet niet of dat bij jouw ook is.
Maar ja, ik heb een andere baannu nog iets zien te regelen bij de McD, wil wel blijven maar dan echt het minimale wat kan
Wat is dat voor ongeorganiseerd *spoiler*restaurant waar jij werkt?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ach, met dat langer blijven of niet, dat is gewoon een kwestie van geven en nemen. Probleem bij ons is dat ze alleen maar nemen. Ze verwachten wel dat jij vertrekt (ook al wil je dat niet) als het rustig is en ze je niet nodig hebben en wanneer het druk is dat je langer blijft. En verder geldt: Je geeft ze één vinger en ze nemen een hele hand. Je valt één of twee keer in voor een zieke en ze bellen je voortaan elke dag dat je moet werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zeg maar dat is wel heel erg hoor.
'Als je dat niet wilt moet je maar ontslag nemen..'
Wat is dat voor manager? 'Jij MOET luisteren want anders ga je naar huis?'
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ongeorganiseerd *spoiler*restaurant waar jij werkt?Welkom bij McDonald'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het zeg maar dat is wel heel erg hoor.
'Als je dat niet wilt moet je maar ontslag nemen..'
Wat is dat voor manager? 'Jij MOET luisteren want anders ga je naar huis?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., één van de weinige restaurants waar personeel nog uitgebuit wordt.
Oké nu overdrijf ik een beetje, maar als een manager zo met zijn personeel omgaat gaat er inderdaad iets niet goed. Op deze manier demotiveer je personeel alleen maar.Vertel!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Studiotje het volgende:Maar ja, ik heb een andere baan
nu nog iets zien te regelen bij de McD, wil wel blijven maar dan echt het minimale wat kan
4 jaar lang gestudeerd (en ondertussen bij de McD gewerkt) en dit jaar ben ik er klaar mee (99,9% zeker dat ik over 4 weekjes men diploma kan ophalen), waar ik nu stage loop heb ik een contact gekregenquote:
Hij gaat ons verlaten!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
4 jaar lang gestudeerd (en ondertussen bij de McD gewerkt) en dit jaar ben ik er klaar mee (99,9% zeker dat ik over 4 weekjes men diploma kan ophalen), waar ik nu stage loop heb ik een contact gekregen
Zoals ik al zei in mijn vorige postquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hij gaat ons verlaten!
Gefeliciteerd hoor
hoeveel uren contract heb je ?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in mijn vorige postIk wil wel bij de McD blijven maar dan echt heel soms
maar moet kijken of dat mogelijk is
Nou gewoon aangeven dat je 4 uur wil werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij de McD? Nu volgens mij een 4 uren
quote:
De. Tering! Was blij dat ik counter algemeen stondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:20 schreef Yannick567 het volgende:
Wie moesten er werken vandaag, was het bij jullie ook zo druk?
Tsja, dat wanneer je minder werkt dat je dan minder contact/relaties heb met mensen die er werken is begrijpelijk, ik werk ook maar 1 dag (soms 2) in de week en zie vooral dezelfde mensen dus die ken ik wel, verder ken ik er een heleboel nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef Nightshadow het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ontslag ga nemen. Begin met stage waar ik nog wel aardig ga verdienen (het dubbele dan wat ik verdiende toen ik nog lessen had door te werken bij de Mac). Verder is gewoon na 4,5 jaar de uitdaging eruit. Promotie zit er gewoon niet in, dat ligt trouwens aan mijzelf, ik werkte gewoon maar heel weinig de laatste tijd en niet flexibel. Daarnaast doordat ik zo weinig werkte waren de relaties op het werk ook al minder dan vroeger.
Gesprek gehad van bijna 2 uur met mijn restaurant manager en daardoor maar wezen nadenken dat dit gewoon beter voor mij. Ik laat het nog wel weten als ik er zeker van ben en het definitief is.
Ghehe ik ben een meisjequote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pas op jongen, na enkele maanden zit je hoofd helemaal vol. iedereen heeft er last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |