Ja en een beetje rekening houden met het weer en een bepaalde flurry kan ook handig zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja, en die wordt berekend aan de hand van de verkopen en 1000 euro getallen, en die was dus schijnbaar goed mis
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
dus we roerden de flurry's met roerstaafjes van de koffie.
Het was echt te treurig voor woorden.
Dat lijkt me best lastig eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef gewoonfaye het volgende:
dus we roerden de flurry's met roerstaafjes van de koffie.
Het was echt te treurig voor woorden.
Nee, dat viel echt heel erg mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best lastig eerlijk gezegd
Ze bleven gewoon heel, geen problemen mee gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef Yannick567 het volgende:
Dat roerstaafje biedt dan toch geen weerstand lijkt me?Als onze flurrylepels *bijna* op waren dan bewaarden we die om mee te mixen, en gaven we ze mee met een sundaelepel.
Wij hadden ook crisis met caramelsaus, ze hebben hier gister een doos in Nieuwegein gehaald, 30 km verderop. Moet ik vanavond weer terugbrengen
Zelf roerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:55 schreef mstyle het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam een koffieroerstaafje aan die blender vast?
MLS wasda?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vroeg gister aan de chauffeur aan MLS: Goed te pas? (dat is Twents voor alles goed?)
hij: Fijne paasdagen ?
Als in crewmeeting... Of als in beginnen met werken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef MaximumRush het volgende:
Volgende week maandag m'n crew ontmoeten
Als in nieuwe Mc Donalds vestiging, en ik word hun floormanager.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
MLS wasda?![]()
Ken wel MRS en Havy
[..]
Als in crewmeeting... Of als in beginnen met werken?
waar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Als in nieuwe Mc Donalds vestiging, en ik word hun floormanager.
Bijna klaar, eind juni gaat het open!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is dat niet dat nieuw te bouwen restaurant, of inmiddels bijna klaar?
Je begrijpt dat wij wel foto's verwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Bijna klaar, eind juni gaat het open!
Yannick gedraag je isquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij wel foto's verwachten van je zusje
Altijd die Yannick weer ehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |