Hier ook crisis met McFlurry's. Nog niet uitverkocht, maar we werden al wel gebeld door andere restaurants of wij caramel hadden. Wij hadden ook nog maar 1 zak toen ik om 20:30 naar huis gingquote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef Piger het volgende:
Heeft iedereen voorraad-problemen ofzo?
Ook bij ons lage voorraden. Het kon allemaal net. Gelukkig kwam er vandaag weer een aardige vracht bij.
Welk restaurant werkte jij nou?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef Liannuh het volgende:
Haha bij ons is het ook al zo ergGisteravond geen rolo meer, vandaag in de rush geen shake meer dus snel bij een ander filiaal gehaald, geen flurry deksels meer, en nog een hele waslijst met dingen
Het heeft van kwart voor 4 tot 8 uur helemaal stampvol gestaan. Was wel voor het eerst da niet de oren van mn kop werden gezeurd of er gedronken mocht worden, dat was dan wel een voordeel
Dat hebben wij ook wel eens, Geldermalsen is niet van onze franchise en die belt nog wel eens. Meestal hebben we wel wat voor ze, behalve als we zelf ook krap zitten, maarja, dat is dan logischquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef mstyle het volgende:
Dramatisch! Werd vanochtend zelfs gebeld door een restaurant buiten onze franchise om voor SundaeMix
Ik ga met vierdaagse in nijmegen werken...
Beuningen!quote:
Gezellig! Als jij nou gaat werken daar, kan ik de hele week vrij zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef mstyle het volgende:
Dramatisch! Werd vanochtend zelfs gebeld door een restaurant buiten onze franchise om voor SundaeMix
Ik ga met vierdaagse in nijmegen werken...
Ja, en die wordt berekend aan de hand van de verkopen en 1000 euro getallen, en die was dus schijnbaar goed misquote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schandalig dat dingen op zijn. Elk restaurant heeft (bijna) een dagelijkse levering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |