Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboerquote:
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klootzakquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeg, als jij graag wil fappen op de foto's van zijn zusje, dan moet je dat zelf vragen en niet stiekem mijn quotes bewerken ja, jij vieze Almelose hamburgerboer
Want jij komt heul niet uit Almelo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Klootzakhiermee raak je mijn gevoelige snaar
![]()
![]()
Geboren: Almeloquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Want jij komt heul niet uit Almelo?
.....................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
.....................Komt wel goe... zeg, waarom zijn die rosevisee pakjes niet meer bij McDonald'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag het in dit topic zou ik zeggen, ze lezen toch mee hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel goe... zeg, waarom zijn die rosevisee pakjes niet meer bij McDonald's
No freaking fucking waaaay!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vraag het in dit topic zou ik zeggen, ze lezen toch mee hier
Herkenbaar.. En dan hebben ze bijvoorbeeld 2 medium en 2 grote menu's en moet jij nog eens uitvogelen welk drankje bij welk menu hoort!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef Rayna het volgende:
Een groep van 4 of meer mensen komt bestellen, en 1 iemand noemt de bestelling op van de hele groep.
Gast: "Ik wil graag 1 McChicken menu."
Ik: "Wilt een medium of een groot menu?"
Gast: "Medium."
Gast: "En een Big Mac menu."
Ik: "Een medium of een groot menu?"
Gast: "Groot."
Gast: "En een Big tasty menu."
*diepe zucht van binnen*
Ik: "Medium of groot?"
Gast: "Medium."
Gast: "En een Quarter Pounder menu."
*nog diepere zucht van binnen!*
Ik: "Medium of groot?"
Etc….
Held. ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, geboren in AlmeloTwenteborg for the win!
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Held. ik ook
Welke verdieping en kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |