Dan moet ik onderzoek gaan doen. Het staat je vrij het geschatte salaris van de gemiddelde linksmens aan te passen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou eens met concrete feiten en cijfers.
concreet?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan moet ik onderzoek gaan doen. Het staat je vrij het geschatte salaris van de gemiddelde linksmens aan te passen.
Mijn inkomsten?
- Investingen qua aandelen en onroerend goed in opkomende markten.
- Bedrijven in de gezondheidszorg, IT en kredietwezen.
Ik zie eigenlijk geen andere optiequote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Tot falsificatie is gepleegd, veronderstel ik causaliteit.
Niet afschrijven maar investeren in hen is gewoon veel minder aantrekkelijk. Slechte opbrengst van je investeringen dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Meeste wel ja. Maar dat doet er niet toe. Talent zit overal. Dat jij bij voorbaat het VMBO-marktaandeel af zou strepen, zeg wel wat.
Ja het roeptoeteren gaat je goed af.quote:[..]
Zie vorige post. Geen onderbouwing, maar een schatting.
De meeste libertariërs hier op FOK! waren al zo vroeg zo eigenwijs dat ze niet eens de middelbare school hebben afgemaakt...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, de arrogantie dat ZIenswijze wel even onontdekte markten gaat ontginnen. kom toch op hè, mensen die dat werkelijk doen hebben wel wat beters te doen dan op Fok een beetje libertarische nonsens spuien.
Ja het is echt hilarisch vandaagquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
Doet ZW nou uitspraken over het gemiddelde salaris van een links persoon? Wat is daarmee? Die is lager dan gemiddeld ofzo?
Dus wat wil je exact weten?quote:
Nee, hoger. En daar heeft de PvdA voor gezorgd!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
Doet ZW nou uitspraken over het gemiddelde salaris van een links persoon? Wat is daarmee? Die is lager dan gemiddeld ofzo?
En hij stelt dat hij later meer af gaat dragen dan 10 linksen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt PvdAquote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, hoger. En daar heeft de PvdA voor gezorgd!
.. toch?! Ja toch?!
Volgens mij hoger. 40K zegt-ie. Modaal is 33K, gemiddelde ligt er iets boven. Dit betekent dat het gros van rechts dus ongeveer 26/7K verdient?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik wil weten is hoe je een dergelijke bewering onderbouwd. Dat kan je best zonder je plannen prijs te geven. Dus: wat is het gemiddelde inkomen van een linkse, wat draagt hij af, en wat is jouw inkomensplaatje en wat denk jij af te dragen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus wat wil je exact weten?
Cijfers van de inkomsten kan ik niet direct geven, aangezien ik nog bezig met mijn businessplannen. Ik kan wel een schatting uiteenzetten, maar dan geef ik mijn plannen deels prijs en dat heb ik liever niet gezien wij geen zakelijke patners zijn.
Dus wat wil je weten?
quote:
Knap dat hij dat nu al weet.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hij stelt dat hij later meer af gaat dragen dan 10 linksen.
Nee hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan komt de millenniumbug terug in vorm van phpmystyle.
Met een belabberd fiscalist als eriksd aan zijn zijde? Wellicht!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hij stelt dat hij later meer af gaat dragen dan 10 linksen.
Jezus heeft mij gister ook niet vermoord, dus php zal ook wel wegblijven.quote:
Doordat die verdomde PvdA iedereen arm wilt houden zodat ze op die partij blijven stemmen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Reya het volgende:
Dat een compleet privaat onderwijssysteem werkbaar zou zijn, is in de huidige situatie niet te weerleggen, omdat het nog nooit uitgeprobeerd is (althans, niet in enigszins vergelijkbare omstandigheden). Strikt gezien zou het dus mogelijk kunnen zijn dat een dergelijk systeem inderdaad een magic bullet is, waarmee we ineens het onderwijs naar ongekende niveaus tillen. Ik zou daar echter met de huidige informatie niet vanuit gaan, omdat veruit de meeste functionerende onderwijssystemen onder de vleugels van een relatief groot overheidsapparaat opereren. Nu kan het zo zijn dat deze systemen nog steeds inefficiënt werken, maar waarom is het libertarische alternatief dan niet al veel eerder geïntroduceerd, als het dergelijke winsten oplevert?
Ik had trouwens zitten loeren naar die afschrijvingen en er een draft van gemaakt maar ik kan hem niet meer vinden.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Met een belabberd fiscalist als eriksd aan zijn zijde? Wellicht!
Maar je werd wel naast hem wakker vanmorgen?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezus heeft mij gister ook niet vermoord, dus php zal ook wel wegblijven.
Daarom zijn wij (die er niet op stemmen) gewoon rijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Doordat die verdomde PvdA iedereen arm wilt houden zodat ze op die partij blijven stemmen.
Je hebt gelijk, dat ik daar niet aan heb gedacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Doordat die verdomde PvdA iedereen arm wilt houden zodat ze op die partij blijven stemmen.
Ik werd alleen wakker helaas, nu al 3 maand op rij, schandalig.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je werd wel naast hem wakker vanmorgen?
.. naast php?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je werd wel naast hem wakker vanmorgen?
Sorry, ik weet even niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had trouwens zitten loeren naar die afschrijvingen en er een draft van gemaakt maar ik kan hem niet meer vinden.
Hij is wat vertraagd; hij berichtte me dat hij op een kruisweg is beland, en de twijfel nu is toegeslagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jezus heeft mij gister ook niet vermoord, dus php zal ook wel wegblijven.
Effecten, IFRS en GKGquote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Sorry, ik weet even niet waar je het over hebt.
Voorschrift houdt ook van mooie mensen, daar schort het nogal.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is wat vertraagd; hij berichtte me dat hij op een kruisweg is beland, en de twijfel nu is toegeslagen.
Ik ben al begonnen met even snel de gordijnen een kiertje open te doen zodat ik vast kan wennen aan het zonlicht.quote:
En daar komt de PvdA dus weer om de hoek kijken.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Reya het volgende: Nu kan het zo zijn dat deze systemen nog steeds inefficiënt werken, maar waarom is het libertarische alternatief dan niet al veel eerder geïntroduceerd, als het dergelijke winsten oplevert?
Oh, dat,quote:
Och ja, bijna vergeten. Ik moet helaas afzeggen wegens familie-omstandigheden. Een familielid is ernstig ziek en die houdt zaterdag een soort van afscheidsdiner.quote:
Ik hoop maar dat dit sarcastisch is jongeman, anders zit ik daar zwaar in de minderheid bij die rechtse ballen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, bijna vergeten. Ik moet helaas afzeggen wegens familie-omstandigheden. Een familielid is ernstig ziek en die houdt zaterdag een soort van afscheidsdiner.
Awh, sterkte!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja, bijna vergeten. Ik moet helaas afzeggen wegens familie-omstandigheden. Een familielid is ernstig ziek en die houdt zaterdag een soort van afscheidsdiner.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit sarcastisch is jongeman, anders zit ik daar zwaar in de minderheid bij die rechtse ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |