Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Houden de wokjes van spelletjes, ja?quote:
Pienquote:
Mijn god, het tocht hier als een gekquote:
vrijdag avond weer evenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Iets leuks om op terug te kijken, je ziet ze toch gauw weer?
ehm... nee maar dank je welquote:
nogal jaquote:
ehm... nee maar dank je welquote:Op zondag 22 mei 2011 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat aan zijn therapie bij te dragen.
quote:
We hebben gewoon het beste met je voorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag avond weer even
[..]
ehm... nee maar dank je wel
[..]
nogal ja
[..]
[..]suikertaartje
![]()
![]()
hoe is het bij jou
Dan moet ik morgen ook in therapie.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag avond weer even
[..]
[..]
nogal ja
[..]
[..]suikertaartje
![]()
![]()
hoe is het bij jou
quote:
Als het goed is leeft hij nog..quote:
En weer afwachten dus...quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is leeft hij nog..
Vanochtend belde de dierenarts dat ze de lichte narcose wilden gaan afbouwen, om te gaan kijken hoe hij dan reageert en of de stuipen dan weg blijven..daar bellen ze morgenochtend dan weer over terug...
Varen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
*knuf voor wok*
bootje varen door leiden wat echt![]()
lekker 5 uurtjes drijven
en leiden is wel echt een mooie stad
hoe is het hier verder??
Ik hoop het zoquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Vanochtend belde de dierenarts dat ze de lichte narcose wilden gaan afbouwen, om te gaan kijken hoe hij dan reageert en of de stuipen dan weg blijven..daar bellen ze morgenochtend dan weer over terug...
Ik ga meequote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Varen.
Mijn ouders hebben een motorjachtje, mezelf aankomende zomer maar weer eens een weekje uitnodigen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
snap ik en waardeer ik enorm maar ik heb geen strijkplankquote:
zal ik je droevig maken?quote:
nog even een nacht duimen dusquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
varen is ook therapeutischquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Varen.
Mijn ouders hebben een motorjachtje, mezelf aankomende zomer maar weer eens een weekje uitnodigen.
quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef Barretje80 het volgende:
nog 4.5 weken.dan huwelijksreis
![]()
oooook zeeeeeer aan toe!
Arme Joris..quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
De mijne heeft een appel-printjequote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snap ik en waardeer ik enorm maar ik heb geen strijkplank
[..]
zal ik je droevig maken?
[..]
nog even een nacht duimen dus
[..]
varen is ook therapeutisch
Nieuw huis?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie dit jaar
15 juni 3 weken "vrij" maar dat wordt hard aanpakken
nou jaquote:
dat is pas volgend jaarquote:
je mag ook met ons mee hoorquote:
ja op het moment dat je trouwt sterven er 2 vrijgezellenquote:
pas op hoor, ik doe het zoquote:
mjaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja op het moment dat je trouwt sterven er 2 vrijgezellen
ronde van Italiequote:
eerlijk gezegd denk ik dat we hem morgen moeten laten inslapen, maar ergens is nog wel een klein beetje hoop over, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Arme Joris..
mja hopelijk gaat het nu beter..
hopelijk houdt ie er niks aan over
het is een uitnodiging hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op hoor, ik doe het zo
ik zat ook opeens bij iemand op zolder
ik hoop voor je dat het een prachtige dag wordtquote:Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja
we zullen het sterven met een groot feest vieren!
ze zijn nu ook niet echt vrijgezel hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja op het moment dat je trouwt sterven er 2 vrijgezellen
maar wel vrij gezelligquote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze zijn nu ook niet echt vrijgezel hoor
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze zijn nu ook niet echt vrijgezel hoor
gezellig hequote:
dat blijven we ook wel als we gaan trouwen hoorquote:
hangt ervan af.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af.
we zijn wel uitgenodigd om in oktober volgend jaar naar Chang Mai te komen bij vrienden die dan 30 jaar getrouwd zijn en volgend jaar emigreren.
hangt alles van de financien en vakantiedagen af
de seks houdt opquote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat blijven we ook wel als we gaan trouwen hoor
het idee dat er ineens enorm veel veranderd als je gaat trouwen is een beetje achterhaald..
Rot voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziekig maar kan me morgen niet ziek melden
-edit- eigenlijk de hele week niet.
ik ookquote:
Achja, gaat wel weer over voor ik een jongetje wordquote:
Morgen voel je je vast weer beter.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ziekig maar kan me morgen niet ziek melden
-edit- eigenlijk de hele week niet.
wanneer is de OP gepland?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Achja, gaat wel weer over voor ik een jongetje word
Denk 't niet, ben al ziek sinds donderdag, maar heb niet echt tijd om ziek te zijn.quote:
Nietquote:
Ok.....quote:Op zondag 22 mei 2011 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Achja, gaat wel weer over voor ik een jongetje word
ik moest opeens hier aan denkenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat we hem morgen moeten laten inslapen, maar ergens is nog wel een klein beetje hoop over, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
die heb ik nog wel voor je staan hierquote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snap ik en waardeer ik enorm maar ik heb geen strijkplank
Hallo Bosquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest opeens hier aan denken
ik ben zo moe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe is het daar?
stil zeker he
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ehm...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben zo moe....![]()
hoe is het daar?
stil zeker he
waarom ?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
ik word er poetisch van
het is weer leeg en stil.
niet meer het gegiebel en gegil.
even geen papa, papa meer
niet meer wakker worden door een gegooide knuffelbeer.
dat contrast is erg schril
maar ik zie ze weer op vrijdag
wanneer ik eten blijven mag
voor diploma b
mag ik naar het zwembad mee.
dat wordt ook een mooie dag
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik nog wel voor je staan hier
en dan kan die zeker gelijk jouw was meestrijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik nog wel voor je staan hier
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
ik word er poetisch van
het is weer leeg en stil.
niet meer het gegiebel en gegil.
even geen papa, papa meer
niet meer wakker worden door een gegooide knuffelbeer.
dat contrast is erg schril
maar ik zie ze weer op vrijdag
wanneer ik eten blijven mag
voor diploma b
mag ik naar het zwembad mee.
dat wordt ook een mooie dag
ah okquote:
Wist je dat dat waterornament in de winkel nog 119, 95 kost?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
jij en ST hebben echt alles
en suikertaartje, je salontafel is ook prima als strijkplank bruikbaar
aanzetten misschien?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet iets printen, maar de printer doet het niet
smakelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
O, nieuw topic... etenstijd... eens kijken hoe mijn bami smaakt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
of papier derin doen, kan ook wel eens helpenquote:
ik ben hier niet echt voor in de stemmingquote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
of papier derin doen, kan ook wel eens helpen
Er is nog steeds hoop dusquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
sorry, ik ben ervaringsdeskundigequote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben hier niet echt voor in de stemming
Ik hoop dat het smaakt als bamiquote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist je dat dat waterornament in de winkel nog 119, 95 kost?
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami...quote:
Wok :w.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duur pompje dan wat erin zit want anders weet ik niet waarom dat zo duur is
Zie jij het nog, ja?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog steeds hoop dus![]()
.
Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?
wat is precies loos STquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
Ik was zo kapot dat ik me niet eens meer kan herinneren dat ik in bed kroop
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebrachtquote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duur pompje dan wat erin zit want anders weet ik niet waarom dat zo duur is
Voor mij?quote:
Ik zie het nog, ja, en de dierenarts blijkbaar ook een beetje.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
tot een uur 3 vandaag wel.o.kquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
ik weet niet zo goed meer wat er niet loos is, eigenlijkquote:
Kip Matras?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami....
De dierenarts was er bang voor, hoor...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het nog, ja, en de dierenarts blijkbaar ook een beetje.
ow. wel dikke knus en knuffel voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed meer wat er niet loos is, eigenlijk
die moet nog wel wat opleveren op mpquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebracht
[..]
Voor mij?
Wie anders dan jijquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebracht
[..]
Voor mij?
Maar zolang hij leeft, is er hoop! Ik blijf in ieder geval heel hard hopen voor julliequote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De dierenarts was er bang voor, hoor...
Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
ow. wel dikke knus en knuffel voor je![]()
![]()
zal je niet zo plgen. Sterkte
quote:
Ja, alleen kan je dit niet eens meer echt leven noemen, eigenlijk..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zolang hij leeft, is er hoop! Ik blijf in ieder geval heel hard hopen voor jullie.
dan moet je je wel heel erg vervelenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga ven de samenvatting van Zwolle van vanmiddag kijken.
Okee, dat is mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami....
Winderig, hier en daar een bui en af en toe brak er een zonnetje door, het was heerlijk rustigquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga ven de samenvatting van Zwolle van vanmiddag kijken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is mooi.
Ik kook ook zoveel mogelijk zelfbedachte gerechten. Af en toe een keer een wereldgerecht ofzo. Maar die koop ik alleen maar als ze in de aanbieding zijn, als is de laatste keer wel lang geleden. Kook/marineer/kruid toch liever op eigen inzicht
Erwtensoep gegeten ?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Winderig, hier en daar een bui en af en toe brak er een zonnetje door, het was heerlijk rustig
Kort geheugenquote:
Ja, ook dat. Maar ik sta gewoon graag te bakken enzo. Al doe ik het meestal wel voor 2 dagen. Dat is ook voordeliger. Ja okee soms koop ik dan wat groentes, aardappels om te bakken en dan 2 stukken vlees en maak dat dan 2 dagen achtereen klaar.quote:
Proostquote:
ik doe ook altijd voor 2 dagen, behalve als vrouwlief er isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Maar ik sta gewoon graag te bakken enzo. Al doe ik het meestal wel voor 2 dagen. Dat is ook voordeliger. Ja okee soms koop ik dan wat groentes, aardappels om te bakken en dan 2 stukken vlees en maak dat dan 2 dagen achtereen klaar.
Maar meestal doe ik toch iets roerbakken (met rijst/noodles/tarly) of een pasta-gerecht.
Snap ik ja. Ik deel dus qua eten het huishouden met niemand. Met schoonmaken enzo deel ik wel weer het huishouden..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe ook altijd voor 2 dagen, behalve als vrouwlief er is
Bah, daar zit prik inquote:
quote:
Daar heeft mijn broer er negen van gevangenquote:
waarom ?quote:
Lekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar heeft mijn broer er negen van gevangen
kan die toch ook niets aan doen.quote:
van mijn wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
kan die toch ook niets aan doen.
Vraag hem is wat ie van jouw vindt
als de vissen terugpraten moet je stoppen met drugs gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef crv het volgende:
[..]
kan die toch ook niets aan doen.
Vraag hem is wat ie van jouw vindt
ga vissenquote:
Wasdaquote:
een zwartkopgrondel, en het is een complete plaag hierquote:
Snel, rennen!quote:
ik vis nietquote:
quote:Server Requirement Error: register_globals is disabled in your PHP configuration. This can be enabled in your php.ini configuration file or in the .htaccess file in your catalog directory.
blijft voetbalquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, rennen!
ofnee, rustig, ga lekker een eindje wandelen![]()
Druk gehad vannacht?
Hoop dat het snel wat beter met je gaatquote:
Ja, echt zeer boeiendquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dt-leven-vriend.html
Zegt het voort! Geef alle aandacht aan dit ontzettend boeiende nieuws!
Publiciteitsstuntquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dt-leven-vriend.html
Zegt het voort! Geef alle aandacht aan dit ontzettend boeiende nieuws!
voetbalquote:
Geen gekke puntjes in je schouders?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet nu wel waarom de punt van strijkplank rond is![]()
wat een gehannes op een tafel![]()
maar ik heb schone kleren voor morgen
na vanuit 4 verschillende kanten de schouders te hebben gedaan is hij nu gladquote:
Woar hedde ge gefiest? In d'n kroeg?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben wezen fiesten vadaag, bioscoop, en internetten
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na vanuit 4 verschillende kanten de schouders te hebben gedaan is hij nu glad
zolang ze zoveel politie nodig hebben om de orde te handhaven kijk ik niet naar voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Neuh, ik hebbe nog genne druppie opquote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woar hedde ge gefiest? In d'n kroeg?
puntje aan je tafel zagenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet nu wel waarom de punt van strijkplank rond is![]()
wat een gehannes op een tafel![]()
maar ik heb schone kleren voor morgen
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
zolang ze zoveel politie nodig hebben om de orde te handhaven kijk ik niet naar voetbalDat valt over het algemeen wel mee in Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Neuh, ik hebbe nog genne druppie op
ik ben in 83 of zo voor het laatst in het stadion geweestquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt over het algemeen wel mee in Zwolle.
Toen was ik nog vloeibaarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben in 83 of zo voor het laatst in het stadion geweest
eet sequote:
Ook niet een keer in Basel?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben in 83 of zo voor het laatst in het stadion geweest
Ik ook.quote:
quote:
Ben jij ouder dan GF?quote:
weet ik nietquote:
45quote:
vastbinden een idee ?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een wind hier![]()
het wasrek is al 2 x omgewaaid
Oh, toch jonger dan GFquote:
gelukkig, was al bang dat ik chat-oudste wasquote:
broekiequote:
neem een taxiquote:
ik heb niks waar ik hem aan kan vastbindenquote:
Ik was er vroeg bij anders hoorquote:
Aan jezelf?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb niks waar ik hem aan kan vastbinden
dan moet je hem vasthouden tot je was droog isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb niks waar ik hem aan kan vastbinden
Koenquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst fusion natuurlijk, en in de stad was het ook gewoon druk.
Voor het eerst sinds tijden weer eens goed moe na een zaterdagnacht.
Ik bel zo eerst wel ff.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij anders hoor![]()
Zat om kwart over 9 al in de trein
Even naar Oost-Groningen en op tijd terug voor de finale van de Giro-rit van vandaag
GF's wasrekquote:
Ik kreeg mijn eerste OV-studentenkaart in 1999quote:
Toen kwam ik voor het eerst in een voetbalstadion..quote:
Ik kwam in 2004 voor het eerst in een voetbalstadionquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen kwam ik voor het eerst in een voetbalstadion..
Net nog Backspacer geluisterd.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net nog Backspacer geluisterd.
Just Breathe
ik kreeg een opdracht in hoofddorp in 1999quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste OV-studentenkaart in 1999
Toen was ik er denk ik al 200 keer geweestquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam in 2004 voor het eerst in een voetbalstadion
PSV Stadion met school
ik in euh, 2004quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste OV-studentenkaart in 1999
ik dus welquote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg de milleniumstress niet mee in 1999
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen was ik er denk ik al 200 keer geweest
achteraf wel, maar je had dat nervquote:
film gekeken ?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Stiekem kwam ik er in 2008 pas achter dat er überhaupt milleniumstress was
Ehm, dat HEB ik meegemaaktquote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef crv het volgende:
[..]
achteraf wel, maar je had dat nerv
euze gedoe vooraf eens mee moeten maken
dan weet je hoe het wasquote:
Ik las een boek uit 1999quote:
ah okquote:
Ja, en ik vond het wel meevallenquote:
QFTquote:
Nooit mee gewerktquote:
nou ik was gewoon het lul hoor die jaarwisselingquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
zolang ze zoveel politie nodig hebben om de orde te handhaven kijk ik niet naar voetbalja en voor 1 wk is meer politie nodig dan voor 1 competitie seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef crv het volgende:
[..]
nou ik was gewoon het lul hoor die jaarwisseling
Je weet best dat je uit je nek lult. Het gaat om dat continue geouwehoer en molesteren van andermans eigendommen. dat heb je dus met een WK/EK veeeeeellleeee malen minder.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en voor 1 wk is meer politie nodig dan voor 1 competitie seizoen_!
en gewoon dus ook voor niets hequote:
Ik heb al vanaf 1989/90 een seizoenskaart. Daarnaast ben ik 2 keer bij zowel Helmond Sport als Eindhoven geweest. 1 keer in Haarlem 1 keer in De Kuip en 2 keer samen met een (paar) Fokker(s) naar het stadion van Utrecht.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben denk ik pas 3x in een voetbalstadion geweest
2004, PSV Stadion met school
2009, U2 360 Tour in Gelsenkirchen
2010, U2 360 Tour in Frankfurt
Nou ja, de paniek bleek achteraf volkomen onterecht te zijnquote:
nou gewoon moeten werken dan en alles loopt zoals ik voorspelt had.quote:
Ohquote:Op zondag 22 mei 2011 19:08 schreef crv het volgende:
[..]
nou gewoon moeten werken dan en alles loopt zoals ik voorspelt had.
ik lul niet uit mijn nek man tijdens een ek/wk ia er enormveel politie dat jij dat niet ziet of merkt is een heel ander verhaal, dat gejank dat het bij gewoon voetbal atijd uit de hand loopt is de grootste bullshit ooit.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Je weet best dat je uit je nek lult. Het gaat om dat continue geouwehoer en molesteren van andermans eigendommen. dat heb je dus met een WK/EK veeeeeellleeee malen minder.
voor jouw idee. heb hier het EK 2008 van dichtbij meegamaakt
heb nog nooit zo weinig politie gezien
Crvquote:
Volgend seizoen mag je er weer heen, Excelsior...eitjequote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 1989/90 een seizoenskaart. Daarnaast ben ik 2 keer bij zowel Helmond Sport als Eindhoven geweest. 1 keer in Haarlem 1 keer in De Kuip en 2 keer samen met een (paar) Fokker(s) naar het stadion van Utrecht.
itunesquote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
Itunes heeft net 158 nummers in een album/map geflikkerd![]()
Schijtprogramma idd.quote:
Hoezo grootste bullshit ooit. Vriend van me is Politieagent in Rotterdam en is nagenoeg elk weekend de LUL.. Het is gewoon ALTIJD knokken en ALTIJD vernielingenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lul niet uit mijn nek man tijdens een ek/wk ia er enormveel politie dat jij dat niet ziet of merkt is een heel ander verhaal, dat gejank dat het bij gewoon voetbal atijd uit de hand loopt is de grootste bullshit ooit.
hmm lekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CrvDas lang geleden!
Ja, was lekkerZelf nasi gemaakt met stukjes kip, satésaus, atjar en kroepoek
![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Schijtprogramma idd.
Verwachten ze ook nog dat ik braaf al mijn nummers koop in de Istore.
Yupquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
[..]
YupJij ook lekker gegeten?
ik heb het makkelijk gehouden, wat curry uit de vriezer opgewarmd. wel lekker natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
[..]
YupJij ook lekker gegeten?
Als ik bij een plato ofzo ben koop ik altijd wel één of twee albums.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef Enfermera het volgende:
Wij downloaden trouwens echt álles. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een CD (album) of DVD (film) heb gekochtXD
Ja precies. Ik heb ooit in een ver verleden een iPod gehad maar ik vond het echt niks. En dat kutprogramma al helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Ergste is dat Itunes gewoon overzichtelijk moet zijn, niet dus.
Ik ben een vreemde in mijn eigen muziekbibliotheek bij dat programma
Ook dat je ALLE liedjes per stuk handmatig moet verwijderen
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik download wat nummers om te kijken of ik ze mooi vind, vervolgens koop ik de cd
Ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef Enfermera het volgende:
Wij downloaden trouwens echt álles. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een CD (album) of DVD (film) heb gekochtXD
Ik ben echt de enige van de klas die ooit cd's kooptquote:
ooh een vriend van je? Nou datgeeft wel een correct beeld voor heel het voetbal in nederland hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo grootste bullshit ooit. Vriend van me is Politieagent in Rotterdam en is nagenoeg elk weekend de LUL.. Het is gewoon ALTIJD knokken en ALTIJD vernielingen
Bij een EK/WK is de politie meer actief om mensen te begeleiden dan om ze te arresteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |