ik vis nietquote:
quote:Server Requirement Error: register_globals is disabled in your PHP configuration. This can be enabled in your php.ini configuration file or in the .htaccess file in your catalog directory.
blijft voetbalquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, rennen!
ofnee, rustig, ga lekker een eindje wandelen![]()
Druk gehad vannacht?
Hoop dat het snel wat beter met je gaatquote:
Ja, echt zeer boeiendquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dt-leven-vriend.html
Zegt het voort! Geef alle aandacht aan dit ontzettend boeiende nieuws!
Publiciteitsstuntquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dt-leven-vriend.html
Zegt het voort! Geef alle aandacht aan dit ontzettend boeiende nieuws!
voetbalquote:
Geen gekke puntjes in je schouders?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet nu wel waarom de punt van strijkplank rond is![]()
wat een gehannes op een tafel![]()
maar ik heb schone kleren voor morgen
na vanuit 4 verschillende kanten de schouders te hebben gedaan is hij nu gladquote:
Woar hedde ge gefiest? In d'n kroeg?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben wezen fiesten vadaag, bioscoop, en internetten
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na vanuit 4 verschillende kanten de schouders te hebben gedaan is hij nu glad
zolang ze zoveel politie nodig hebben om de orde te handhaven kijk ik niet naar voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Neuh, ik hebbe nog genne druppie opquote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woar hedde ge gefiest? In d'n kroeg?
puntje aan je tafel zagenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet nu wel waarom de punt van strijkplank rond is![]()
wat een gehannes op een tafel![]()
maar ik heb schone kleren voor morgen
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef crv het volgende:
[..]
zolang ze zoveel politie nodig hebben om de orde te handhaven kijk ik niet naar voetbalDat valt over het algemeen wel mee in Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Neuh, ik hebbe nog genne druppie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |