quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
O, nieuw topic... etenstijd... eens kijken hoe mijn bami smaakt.
of papier derin doen, kan ook wel eens helpenquote:
ik ben hier niet echt voor in de stemmingquote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef crv het volgende:
[..]
of papier derin doen, kan ook wel eens helpen
Er is nog steeds hoop dusquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is leeft hij nog..
Vanochtend belde de dierenarts dat ze de lichte narcose wilden gaan afbouwen, om te gaan kijken hoe hij dan reageert en of de stuipen dan weg blijven..daar bellen ze morgenochtend dan weer over terug...
sorry, ik ben ervaringsdeskundigequote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben hier niet echt voor in de stemming
Ik hoop dat het smaakt als bamiquote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef DaMart het volgende:
O, nieuw topic... etenstijd... eens kijken hoe mijn bami smaakt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist je dat dat waterornament in de winkel nog 119, 95 kost?
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami...quote:
Wok :w.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duur pompje dan wat erin zit want anders weet ik niet waarom dat zo duur is
Zie jij het nog, ja?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog steeds hoop dus![]()
.
Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?
wat is precies loos STquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
Ik was zo kapot dat ik me niet eens meer kan herinneren dat ik in bed kroop
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebrachtquote:Op zondag 22 mei 2011 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
duur pompje dan wat erin zit want anders weet ik niet waarom dat zo duur is
Voor mij?quote:
Ik zie het nog, ja, en de dierenarts blijkbaar ook een beetje.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
tot een uur 3 vandaag wel.o.kquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie jij het nog, ja?
ik weet niet zo goed meer wat er niet loos is, eigenlijkquote:
Kip Matras?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami....
De dierenarts was er bang voor, hoor...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het nog, ja, en de dierenarts blijkbaar ook een beetje.
ow. wel dikke knus en knuffel voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed meer wat er niet loos is, eigenlijk
die moet nog wel wat opleveren op mpquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebracht
[..]
Voor mij?
Wie anders dan jijquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog niet naar het grof vuil gebracht
[..]
Voor mij?
Maar zolang hij leeft, is er hoop! Ik blijf in ieder geval heel hard hopen voor julliequote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De dierenarts was er bang voor, hoor...
Dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
ow. wel dikke knus en knuffel voor je![]()
![]()
zal je niet zo plgen. Sterkte
quote:
Ja, alleen kan je dit niet eens meer echt leven noemen, eigenlijk..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zolang hij leeft, is er hoop! Ik blijf in ieder geval heel hard hopen voor jullie.
dan moet je je wel heel erg vervelenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga ven de samenvatting van Zwolle van vanmiddag kijken.
Okee, dat is mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... eerste keer dat ik het zelf heb gemaakt... ik ben wel aan het experimenteren in de keuken de laatste week dus: hotdogs, kip madra, bami....
Winderig, hier en daar een bui en af en toe brak er een zonnetje door, het was heerlijk rustigquote:Op zondag 22 mei 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
Ik ga ven de samenvatting van Zwolle van vanmiddag kijken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is mooi.
Ik kook ook zoveel mogelijk zelfbedachte gerechten. Af en toe een keer een wereldgerecht ofzo. Maar die koop ik alleen maar als ze in de aanbieding zijn, als is de laatste keer wel lang geleden. Kook/marineer/kruid toch liever op eigen inzicht
Erwtensoep gegeten ?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Winderig, hier en daar een bui en af en toe brak er een zonnetje door, het was heerlijk rustig
Kort geheugenquote:
Ja, ook dat. Maar ik sta gewoon graag te bakken enzo. Al doe ik het meestal wel voor 2 dagen. Dat is ook voordeliger. Ja okee soms koop ik dan wat groentes, aardappels om te bakken en dan 2 stukken vlees en maak dat dan 2 dagen achtereen klaar.quote:
Proostquote:
ik doe ook altijd voor 2 dagen, behalve als vrouwlief er isquote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Maar ik sta gewoon graag te bakken enzo. Al doe ik het meestal wel voor 2 dagen. Dat is ook voordeliger. Ja okee soms koop ik dan wat groentes, aardappels om te bakken en dan 2 stukken vlees en maak dat dan 2 dagen achtereen klaar.
Maar meestal doe ik toch iets roerbakken (met rijst/noodles/tarly) of een pasta-gerecht.
Snap ik ja. Ik deel dus qua eten het huishouden met niemand. Met schoonmaken enzo deel ik wel weer het huishouden..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe ook altijd voor 2 dagen, behalve als vrouwlief er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |