Kun je nagaan, in Zandvoort zijn alle vier de supermarkten open op zondagquote:Op zondag 22 mei 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
Wat een held is het trouwens die bedacht heeft dat het allerkleinste supermarktje van heel Zwolle open is op zondag. Afgeladen vol.
quote:
En nu ben je lazerusquote:
Dat is hier nog niet het geval. Ben al blij dat het er eentje is.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan, in Zandvoort zijn alle vier de supermarkten open op zondag.
Nee johquote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]!
Daar ben jij nog veel een beetje te jong voor!
Oma was jarig, allemaal oudjes daar dus en die kunnen niet zonder citroenbrandewijn natuurlijkquote:
Het was niet heel veelquote:
Vandaag zelfs 75+quote:
Ik ontdekte gisteren dat ik nog een oudtante blijk te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaag zelfs 75+Ik verbaasde me weer hou oud de familie aan die kant eigenlijk is
De ooms en tantes van mijn vaders kant zijn ook allemaal al 60+ ik ben het een na jongste kleinkind, m'n zus de jongste.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaag zelfs 75+Ik verbaasde me weer hou oud de familie aan die kant eigenlijk is
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat ik nog een oudtante blijk te hebben![]()
Aanpappen en warmhouden, misschien ligt er nog een erfenisje in het verschiet.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ontdekte gisteren dat ik nog een oudtante blijk te hebben![]()
Ja, en ik blijk haar al best lang te 'kennen', maar we wisten van elkaar niet dat we familie zijnquote:
Hahaha, dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Aanpappen en warmhouden, misschien ligt er nog een erfenisje in het verschiet.
Dat komt waarschijnlijk door die / in de TT... had hem al opnieuw toegevoegd aan de statssite gisteren.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
oke, wie heeft die TT aangepast?www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1655328
Er staat alleen 'spongebob' hier
Jaaaaaaaaa!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, ik moet nog Metallica terugkijkenBij welk programma waren ze ook al weer?
taxiquote:
XD hihi.quote:
MPGtjeeequote:
uitgeslapenquote:
enferquote:Op zondag 22 mei 2011 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD hihi.Ik weet 'm niet uit mn hoofd.
Ohja. Later with Jools Holland![]()
![]()
![]()
[..]
MPGtjeee![]()