Aangezien het liedje nu toch weer in mijn hoofd zit; deel ik het graag (nog) eens met jullie:quote:
Dos cervezas por favor!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Joysa het volgende:
Ik hou het bij de sangriadie komt ook uit de tap trouwens
Kom maar halenquote:
Would love to, heb je dan wel een slaapplekje voor mijquote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom maar halen
Kun je gelijk 2 polen zwemles geven.. Ze denken dat ze vlinderslag doen, met hun kop boven water
gewoon laten verzuipen, het zijn maar Polenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom maar halen
Kun je gelijk 2 polen zwemles geven.. Ze denken dat ze vlinderslag doen, met hun kop boven water
Uhm ja, op balkonquote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Would love to, heb je dan wel een slaapplekje voor mij?
Owja, en die polen bekijken het zich maar![]()
. Ik ga wel met jou zuipen
!
quote:Hamilton, Button, Webber and Alguersuari under investigation for not slowing for yellow flags...
ik heb der hier ook nog een paar kun je die ook helpen ?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon laten verzuipen, het zijn maar Polen
quote:
Ohh dat verklaard waarom die bus zo druk is telkens.quote:
dat je je der wata van aantrektquote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben maar naar boven gegaan, zusje moet weer eens een film beneden kijken
Is wel leuk, maar ze kijkt standaard dezelfde op zondag (pirates of caribbian, friends of harry potter)
en als ik ook eens een film wil kijken uit mijn collectie is het stom, saai, debiel, en gaat ze net zo lang zeggen dat het een rotfilm is tot ik het afzet.
Kan niet wachten tot ze geen pubertje meer is
Och, ik trek mij er niet zoveel van aan. Het is alleen irritant aangezien mijn ouders ook ineens schijnen te denken dat alle films die ik leuk vind raar zijnquote:
quote:
Goeiendagschotel!quote:
Ah, iets van voor mijn tijdquote:
Uit de tijd dat de gulden nog van hout was en poepen met een korte oequote:
Met lange OEquote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de gulden nog van hout was en poepen met een korte oe
Toen gay nog blij betekendequote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Uit de tijd dat de gulden nog van hout was en poepen met een korte oe
Google geeft je gelijkquote:
Vraag het anders aan GF, die heeft dat nog meegemaaktquote:
Whehe, GF met een speer achter een mammoet aanquote:Op zondag 22 mei 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag het anders aan GF, die heeft dat nog meegemaakt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |