Inderdaad Duitsers jaquote:Op zondag 22 mei 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, zuiplapje!
Ach, er zullen vast wel wat Duitsers in de disco' s hangen![]()
![]()
...
Hoe is het in het Brabantse landquote:
stelletje kuilengraversquote:Op zondag 22 mei 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, zuiplapje!
Ach, er zullen vast wel wat Duitsers in de disco' s hangen![]()
![]()
...
Lecker Tanzen mit Uwe oder Karlquote:
Nog steeds goed hoorquote:
Het lijkt hier soms net Venlo.. Duitsers overalquote:
* Joysa stuurt wat zonquote:Op zondag 22 mei 2011 15:55 schreef crv het volgende:
godverdegodverdegodverde begint het te regenen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ga je dan voor op vakantie... Dan zie je andere mensen en hoor je andere talen... Ja, in Spanje tussen de Duitsers hoor je toch wat anders dan wanneer je in Venlo was gebleven...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het lijkt hier soms net Venlo.. Duitsers overal
In ieder geval niet lopendquote:Hoe die op de weg terecht zijn gekomen, is niet bekend. De politie was al bezig met een onderzoek naar de koeien.
Ook veel Polen trouwensquote:Op zondag 22 mei 2011 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je dan voor op vakantie... Dan zie je andere mensen en hoor je andere talen... Ja, in Spanje tussen de Duitsers hoor je toch wat anders dan wanneer je in Venlo was gebleven...
Kurva mac!quote:
Godverdomme!quote:
Aangezien het liedje nu toch weer in mijn hoofd zit; deel ik het graag (nog) eens met jullie:quote:
Dos cervezas por favor!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:22 schreef Joysa het volgende:
Ik hou het bij de sangriadie komt ook uit de tap trouwens
Kom maar halenquote:
Would love to, heb je dan wel een slaapplekje voor mijquote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom maar halen
Kun je gelijk 2 polen zwemles geven.. Ze denken dat ze vlinderslag doen, met hun kop boven water
gewoon laten verzuipen, het zijn maar Polenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kom maar halen
Kun je gelijk 2 polen zwemles geven.. Ze denken dat ze vlinderslag doen, met hun kop boven water
Uhm ja, op balkonquote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Would love to, heb je dan wel een slaapplekje voor mij?
Owja, en die polen bekijken het zich maar![]()
. Ik ga wel met jou zuipen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |