neuh, het is al een aantal keer uitgesteldquote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef crv het volgende:
[..]
dan zou ik toch lekker een andere keer gaan

Oh! Maar daar was ik nooit braaf genoeg voor. Ook niet stout genoeg om gespanked te worden met de roe of in de zak mee te mogen.quote:

was?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Maar daar was ik nooit braaf genoeg voor. Ook niet stout genoeg om gespanked te worden met de roe of in de zak mee te mogen.
Ik was zo'n saai kind.

dan mocht je vast wel op zijn "schoot" zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Maar daar was ik nooit braaf genoeg voor. Ook niet stout genoeg om gespanked te worden met de roe of in de zak mee te mogen.
Ik was zo'n saai kind.

Hier staat maar een zacht briesjequote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat filmscherm zou wegwaaien met die wind vandaag.

Ergens had ik het kunnen weten.quote:

Ja, nu ben ik uiteraard gewoon een saaie burger geworden.quote:

Nee joh! Onze Sint hield ons ver van hem vandaan door zijn pieten salvo na salvo pepernoten richting ons te vuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
dan mocht je vast wel op zijn "schoot" zitten

Netjes. Je zegt dat ze snel moe worden? Gebruik je veel pressing (dat is echt een energievreter).quote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zijn mijn resultaten sinds mij nieuwe tactiek:
[ afbeelding ]

dus zijn "staf"medewerkers probeerden je te lokken met snoepgoedquote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Onze Sint hield ons ver van hem vandaan door zijn pieten salvo na salvo pepernoten richting ons te vuren.

Ja. Vanaf de eerste minuut er vol op. Als je de pressing weg zou halen. dan waren je resultaten een stuk minder. met pressing verover je de bal 8 op de 10 keer meer dan zonderquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Netjes. Je zegt dat ze snel worden? Gebruik je veel pressing (dat is echt een energievreter).

hoor de wind waait door de bomenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier huilt de wind steeds rond de flat en door het loof van de bomen.

Verre van! Na het eerste liedje was het verschuilen achter de stoelen en hopen dat je pepernotensalvo overleefden, met als afwisseling soms een inslag van zo'n marsepeinstuk. Als die uit elkaar spatten tussen een groep kinderen had je echt veel slachtoffers.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
dus zijn "staf"medewerkers probeerden je te lokken met snoepgoed

Zeker, maar ik denk dat als ik dat bij mijn team zou doen dat de laatste 30 minuten een hel worden om uit te spelen. Als je spelers hebt met een conditie onder 12 dat je dan elke wedstrijd wel wisselen, toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Vanaf de eerste minuut er vol op. Als je de pressing weg zou halen. dan waren je resultaten een stuk minder. met pressing verover je de bal 8 op de 10 keer meer dan zonder

Ik speel trouwens zoquote:Op zondag 22 mei 2011 13:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeker, maar ik denk dat als ik dat bij mijn team zou doen dat de laatste 30 minuten een hel worden om uit te spelen. Als je spelers hebt met een conditie onder 12 dat je dan elke wedstrijd wel wisselen, toch?
Bovendien vertrouw ik er wel een beetje op dat mijn team het ook zonder pressing wel redden (erg balvaste ploeg met percentages van succesvolle passes tussen de 80 en 90%).

Speel je dan ook echt de flankspelers helemaal voorin, of meer als opkomende middelvelders?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel trouwens zo
Suk - El Hamdaoui - Kadlec
Eriksen------------DeZeeuw
--------------M'Vila
Blind---Vertong-Toby-Greg

STLquote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Speel je dan ook echt de flankspelers helemaal voorin, of meer als opkomende middelvelders?
Ik speel trouwens met een 5-2-2-1 tactiek bij Tottenham.
3 verdedigers met 2 wingbacks die veel mogen opkomen. 2 Middenvelders waarvan één voornamelijk opruimt en jaagt, de anders is wat meer technisch begaafd en is dus een soort van spelverdeler. Dan nog 2 wingers die samen met de wingbacks voornamelijk de aanval opzetten en één aanvaller die ook gelijk targetman is.
Soms een beetje gebrekkig scorend vermogen, maar mocht het na 60 minuten nog gelijk zijn dan wissel ik meestal een verdediger of een middenvelder voor een aanvaller in.

Agressieve tactiek. Heb je dan wel de bal veel in de ploeg (niet in Nederland, daar steek je toch algauw bovenuit, maar in Europese wedstrijden)?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STL
STC
STR
In de winterstop ga ik met genoeg geld hopelijk Neymar binnentjappen.
 Het lijkt me alsof het middenveld en aanval dan wel redelijk ver uit elkaar speelt.
 Het lijkt me alsof het middenveld en aanval dan wel redelijk ver uit elkaar speelt.

Het geheim in het europees is voor mij: 'je eigen spel spelen'. Ik zie altijd dat veel managers die dit spel spelen zich aanpassen aan de tegenstander. ik heb nog een tactiek waarmee ik barcelona, real madrid enz versloeg. Toevallig moet ik nu tegen Barçaquote:Op zondag 22 mei 2011 13:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Agressieve tactiek. Heb je dan wel de bal veel in de ploeg (niet in Nederland, daar steek je toch algauw bovenuit, maar in Europese wedstrijden)?

Ik verlies met 1-0 van Utrecht terwijl ik dik domineerde. Excelsior (17) - AZ (2) 2-1
 Ik verlies met 1-0 van Utrecht terwijl ik dik domineerde. Excelsior (17) - AZ (2) 2-1  nog 8 punten verschil
 nog 8 punten verschil  

quote:

Netjes, zeker als je met dat materiaal zo kan spelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het geheim in het europees is voor mij: 'je eigen spel spelen'. Ik zie altijd dat veel managers die dit spel spelen zich aanpassen aan de tegenstander. ik heb nog een tactiek waarmee ik barcelona, real madrid enz versloeg. Toevallig moet ik nu tegen Barça
Bayern thuis met 1-0 verslagen. terwijl bayern op zn sterkst was

Veel studeer plezierquote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Netjes, zeker als je met dat materiaal zo kan spelen.
Ik ga afwassen en een groot gedeelte van mijn middag lekker studeren. Nieuw studieboek binnen.

Komt zeker goed. Ik kon het niet laten en heb alvast een boek uit het masterpakket besteld.quote:

quote:

eik vond ik deel 3 al way over the top gaan hoorquote:

ik was aan het gamenquote:

het waait hier zo hard dart ik mijn bed niet uit durfquote:Op zondag 22 mei 2011 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het waait hier zo hard dat het kussen van het ligbed het maisveld inwaaide

Lui zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 14:26 schreef PeZu het volgende:
het val wel mee hoor ik ben gewoon supe rlui vandaag

ik ben even gaan zitten achter mijn buroquote:Op zondag 22 mei 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lui zijn
* Yuki vecht tegen de neiging om weer te gaan liggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |