jij wil kinderen met een rood kruis op hun hoofdquote:Op zondag 22 mei 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De sint is een beste, altijd gekregen wat ik wou hebben.
En kijk, ik kom er weer eens scot-free vanaf.
zijn ze wel makkelijk herkenbaarquote:Op zondag 22 mei 2011 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij wil kinderen met een rood kruis op hun hoofd![]()
lijkt me allerminst prettig hoor als ouder
mja als je daar een rood krusi voor nodig hebtquote:
quote:
Geen ideequote:Op zondag 22 mei 2011 13:28 schreef crv het volgende:
wat voor smoes hebben die rukkers nu die geloofden dat de aarde zou vergaan ?
Hey Myrquote:
nou heb anders al genoeg gedaan vandaag en nog niet klaar ookquote:
Noes. Ik ben brak. En vanavond gaat het ook niet vroeg worden. Dit is gewoon een zware weekenddag.quote:
Heerlijk bakkie erbij, Voetbal aan, FM aan. Knallen maar! Ik heb trouwens een nieuwe tactiek waarmee je heel veel scoort (alleen spelers snel moe)quote:
ga je binnenzitten met dit weer ?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, straks nog naar de bios
Ik ben halverwege het huishouden, maar dat doe ik even tussen Football Manager door... wilde misschien nog naar de voorjaarsmarkt in het dorp, maar eigenlijk heb ik geen zin om de deur uit te gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 13:30 schreef crv het volgende:
[..]
nou heb anders al genoeg gedaan vandaag en nog niet klaar ook
Zelfs dan! Cadeaus maken veel goed.quote:
Tuurlijk. Ik verzin er gewoon een verhaaltje bij dat ze demonische krachten heb en chanteer en terroriseer op die manier mijn hele buurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij wil kinderen met een rood kruis op hun hoofd![]()
lijkt me allerminst prettig hoor als ouder
ik ben nog steeds halverwege mijn bedquote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het huishouden, maar dat doe ik even tussen Football Manager door... wilde misschien nog naar de voorjaarsmarkt in het dorp, maar eigenlijk heb ik geen zin om de deur uit te gaan.
ga je toch via het raamquote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het huishouden, maar dat doe ik even tussen Football Manager door... wilde misschien nog naar de voorjaarsmarkt in het dorp, maar eigenlijk heb ik geen zin om de deur uit te gaan.
FM2011?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk bakkie erbij, Voetbal aan, FM aan. Knallen maar! Ik heb trouwens een nieuwe tactiek waarmee je heel veel scoort (alleen spelers snel moe)
Niet genoeg om zijn staf beet te houdenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan! Cadeaus maken veel goed.
[..]
dan zou ik toch lekker een andere keer gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |