ik lul niet uit mijn nek man tijdens een ek/wk ia er enormveel politie dat jij dat niet ziet of merkt is een heel ander verhaal, dat gejank dat het bij gewoon voetbal atijd uit de hand loopt is de grootste bullshit ooit.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Je weet best dat je uit je nek lult. Het gaat om dat continue geouwehoer en molesteren van andermans eigendommen. dat heb je dus met een WK/EK veeeeeellleeee malen minder.
voor jouw idee. heb hier het EK 2008 van dichtbij meegamaakt
heb nog nooit zo weinig politie gezien
Crvquote:
Volgend seizoen mag je er weer heen, Excelsior...eitjequote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 1989/90 een seizoenskaart. Daarnaast ben ik 2 keer bij zowel Helmond Sport als Eindhoven geweest. 1 keer in Haarlem 1 keer in De Kuip en 2 keer samen met een (paar) Fokker(s) naar het stadion van Utrecht.
itunesquote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
Itunes heeft net 158 nummers in een album/map geflikkerd![]()
Schijtprogramma idd.quote:
Hoezo grootste bullshit ooit. Vriend van me is Politieagent in Rotterdam en is nagenoeg elk weekend de LUL.. Het is gewoon ALTIJD knokken en ALTIJD vernielingenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lul niet uit mijn nek man tijdens een ek/wk ia er enormveel politie dat jij dat niet ziet of merkt is een heel ander verhaal, dat gejank dat het bij gewoon voetbal atijd uit de hand loopt is de grootste bullshit ooit.
hmm lekkerquote:Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CrvDas lang geleden!
Ja, was lekkerZelf nasi gemaakt met stukjes kip, satésaus, atjar en kroepoek
![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Schijtprogramma idd.
Verwachten ze ook nog dat ik braaf al mijn nummers koop in de Istore.
Yupquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
[..]
YupJij ook lekker gegeten?
ik heb het makkelijk gehouden, wat curry uit de vriezer opgewarmd. wel lekker natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
![]()
[..]
YupJij ook lekker gegeten?
Als ik bij een plato ofzo ben koop ik altijd wel één of twee albums.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef Enfermera het volgende:
Wij downloaden trouwens echt álles. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een CD (album) of DVD (film) heb gekochtXD
Ja precies. Ik heb ooit in een ver verleden een iPod gehad maar ik vond het echt niks. En dat kutprogramma al helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Ergste is dat Itunes gewoon overzichtelijk moet zijn, niet dus.
Ik ben een vreemde in mijn eigen muziekbibliotheek bij dat programma
Ook dat je ALLE liedjes per stuk handmatig moet verwijderen
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik download wat nummers om te kijken of ik ze mooi vind, vervolgens koop ik de cd
Ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:17 schreef Enfermera het volgende:
Wij downloaden trouwens echt álles. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een CD (album) of DVD (film) heb gekochtXD
Ik ben echt de enige van de klas die ooit cd's kooptquote:
ooh een vriend van je? Nou datgeeft wel een correct beeld voor heel het voetbal in nederland hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo grootste bullshit ooit. Vriend van me is Politieagent in Rotterdam en is nagenoeg elk weekend de LUL.. Het is gewoon ALTIJD knokken en ALTIJD vernielingen
Bij een EK/WK is de politie meer actief om mensen te begeleiden dan om ze te arresteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |