quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is leeft hij nog..
Vanochtend belde de dierenarts dat ze de lichte narcose wilden gaan afbouwen, om te gaan kijken hoe hij dan reageert en of de stuipen dan weg blijven..daar bellen ze morgenochtend dan weer over terug...
snap ik en waardeer ik enorm maar ik heb geen strijkplankquote:
zal ik je droevig maken?quote:
nog even een nacht duimen dusquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Vanochtend belde de dierenarts dat ze de lichte narcose wilden gaan afbouwen, om te gaan kijken hoe hij dan reageert en of de stuipen dan weg blijven..daar bellen ze morgenochtend dan weer over terug...
varen is ook therapeutischquote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Varen.
Mijn ouders hebben een motorjachtje, mezelf aankomende zomer maar weer eens een weekje uitnodigen.
quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef Barretje80 het volgende:
nog 4.5 weken.dan huwelijksreis
![]()
oooook zeeeeeer aan toe!
Arme Joris..quote:Op zondag 22 mei 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
De mijne heeft een appel-printjequote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snap ik en waardeer ik enorm maar ik heb geen strijkplank
[..]
zal ik je droevig maken?
[..]
nog even een nacht duimen dus
[..]
varen is ook therapeutisch
Nieuw huis?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie dit jaar
15 juni 3 weken "vrij" maar dat wordt hard aanpakken
nou jaquote:
dat is pas volgend jaarquote:
je mag ook met ons mee hoorquote:
ja op het moment dat je trouwt sterven er 2 vrijgezellenquote:
pas op hoor, ik doe het zoquote:
mjaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja op het moment dat je trouwt sterven er 2 vrijgezellen
ronde van Italiequote:
eerlijk gezegd denk ik dat we hem morgen moeten laten inslapen, maar ergens is nog wel een klein beetje hoop over, geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Arme Joris..
mja hopelijk gaat het nu beter..
hopelijk houdt ie er niks aan over
het is een uitnodiging hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op hoor, ik doe het zo
ik zat ook opeens bij iemand op zolder
ik hoop voor je dat het een prachtige dag wordtquote:Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja
we zullen het sterven met een groot feest vieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |