Hahahahahaha, zie alleen al die pass voor de (had moeten zijn) 1-0 tegen spanje,dat soort passe’squote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:06 schreef j95 het volgende:
Ik las net hier dat van Persie beter de spitsen bedient dat Sneijder. Lolwhut.
Met de app 'Justin.tv' is dat denk ik wel mogelijk, waarschijnlijk geen NL commentaar en hoog kwaliteit maar het is te volgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:51 schreef YazooW het volgende:
Valt dit op de één of andere manier te zien op de iphone?
Niet meer dan 29 maximum temperatuur dat moet rond 16 uur al minder zijn dan datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Lily1987 het volgende:
Er is al één groot nadeel...32 graden op het moment dat de wedstrijd begint.
Maar goed. Ja Krul is een mindere keeper dan Stekelenburg, maar Krul speelt eigenlijk wekelijks wel tegen betere tegenstanders dan Stekelenburg dus zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik denk zelfs dat hij straks in de pikorde voor Vorm kan, mits hij eerste keus blijft bij
Ik vrees meer voor Pieters. Ik denk dat hij de zwakke schakel is in dit Nederlands elftal. Waar Krul alles in zich heeft om een geduchte concurrent te zijn Stekelenburg (in Engeland spreekt men niet van Stekelenburg als opvolger van v.d Sar maar Krul), heeft niemand het in zich om het niveau van Van Bronckhorst te halen. Misschien Van Aanholt als hij speeltijd krijgt.
En voorin zie ik zelfs een verbetering. De spits zal nu waarschijnlijk goed worden aangespeeld doordat Van Persie en Afellay er achter staan.
Tegen Spanjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahahahahaha, zie alleen al die pass voor de (had moeten zijn) 1-0 tegen spanje,dat soort passe’s
van Persie heeft er 18 inleggen bij Arsenal afgelopen seizoen, kan je van Berg niet zeggenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hahahahahaha, zie alleen al die pass voor de (had moeten zijn) 1-0 tegen spanje,dat soort passe’s
heeft hij wel vaker,ook qua assists is hij veel beter.
En hij scoort zelf,van persie niet.
Zou Berg hem hebben aangestoken bij nederland-zweden?
Van Persie scoort niet? Die heeft een beter doelgemiddelde bij Oranje dan Sneijder...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
heeft hij wel vaker,ook qua assists is hij veel beter.
En hij scoort zelf,van persie niet..
Zou Berg hem hebben aangestoken bij nederland-zweden?
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb liever Vermeer op goal dan Krul..
Huh, ken ik jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nou vanavond heletijd negatief doen trouwens? Ook al staat het 0-3?
Zo'n kreet is wel grappig maar op 0 gebaseerd, het NL elftal is al jaren niet meer afgeslacht en ook dit gedevalueerde team zal niet afgeslacht wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Nederland wordt afgeslacht door de Brazilianen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Maar wat nou als Robben weer zijn ''hakje'' maakt.. Staat NL dan weer op zijn kop?
Het is oefenen dus als het 2-0 staat schakelt Brazilie ook wel een tandje terug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n kreet is wel grappig maar op 0 gebaseerd, het NL elftal is al jaren niet meer afgeslacht en ook dit gedevalueerde team zal niet afgeslacht worden
Die brazilianen hebben toch toernooi volgende week? Net alsof die alles gaan geven...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is oefenen dus als het 2-0 staat schakelt Brazilie ook wel een tandje terug.
2-0quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is oefenen dus als het 2-0 staat schakelt Brazilie ook wel een tandje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |