Brazilië wil revanche voor smadelijk verliesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha serieus? Die verlies op het WK zit ze blijkbaar nog hoog.
Ik snap niet dat ze hem meenemen ipv Vermeer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef Doublepain het volgende:
Die keeper van NAC kan ook geen bal vasthouden..
quote:Volledige opstelling Brazilië:
Júlio Cesar (Internazionale); Daniel Alves (Barcelona), Lúcio (Internazionale), Thiago Silva (AC Milan) en Santos (Fenerbahçe); Elano (Santos), Lucas (Liverpool) en Ramires (Chelsea); Neymar (Santos), Robinho (AC Milan) en Fred (Fluminense).
Hij heeft de moves van Elia en Afellay wanneer hij de bal heeft. Zou kunnen zeggen een soort Robben-Light.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Kan ik eindelijk die Neymar zien spelen..
Brazilie of Nederland?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:32 schreef Nimma024 het volgende:
Ik ben niet heel erg onder de indruk van die opstelling. Ben benieuwd vanavond
Krul keep talleen als die andere vent bij Newcastle geblesseerd is toch? Krul is echt nog lang niet het niveau v Steek. En de spits word beter aangespeeld als V Persie en Afellay er staan ipv Sneijder en vd vaart?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Lily1987 het volgende:
Er is al één groot nadeel...32 graden op het moment dat de wedstrijd begint.
Maar goed. Ja Krul is een mindere keeper dan Stekelenburg, maar Krul speelt eigenlijk wekelijks wel tegen betere tegenstanders dan Stekelenburg dus zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik denk zelfs dat hij straks in de pikorde voor Vorm kan, mits hij eerste keus blijft bij
Ik vrees meer voor Pieters. Ik denk dat hij de zwakke schakel is in dit Nederlands elftal. Waar Krul alles in zich heeft om een geduchte concurrent te zijn Stekelenburg (in Engeland spreekt men niet van Stekelenburg als opvolger van v.d Sar maar Krul), heeft niemand het in zich om het niveau van Van Bronckhorst te halen. Misschien Van Aanholt als hij speeltijd krijgt.
En voorin zie ik zelfs een verbetering. De spits zal nu waarschijnlijk goed worden aangespeeld doordat Van Persie en Afellay er achter staan.
Klopt, iedereen is uit op revanche. Ook zitten ze natuurlijk vol in de voorbereiding op de copa libertadores oid. Maar ik verwacht een veegpartij vanavondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha serieus? Die verlies op het WK zit ze blijkbaar nog hoog.
Ik denk niet dat Nederland wint. Of uberhaupt moeite gaat doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, iedereen is uit op revanche. Ook zitten ze natuurlijk vol in de voorbereiding op de copa libertadores oid. Maar ik verwacht een veegpartij vanavond
Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef NightDream het volgende:
Robben en Strootman in de basis, hopelijk krijgt Luuk de Jong ook nog een aantal speelminuten.
Bron: VIquote:Arjen Robben maakt zaterdagavond in de oefenwedstrijd tegen Brazilië zijn rentree bij het Nederlands elftal. Kevin Strootman begint eveneens in de basisploeg.
Voor Robben is het zijn eerste interland sinds de verloren WK-finale tegen Spanje in de zomer van 2010. Strootman kwam in twee interlands in actie als invaller. Ditmaal maakt de middenvelder van FC Utrecht zijn debuut in de basis van de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk.
De vermoedelijke opstelling is als volgt: Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie.
VD Wiel vind ik anders ook niet echt een stabiele rechtsback. Krul heb ik echt nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Lily1987 het volgende:
Er is al één groot nadeel...32 graden op het moment dat de wedstrijd begint.
Maar goed. Ja Krul is een mindere keeper dan Stekelenburg, maar Krul speelt eigenlijk wekelijks wel tegen betere tegenstanders dan Stekelenburg dus zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik denk zelfs dat hij straks in de pikorde voor Vorm kan, mits hij eerste keus blijft bij
Ik vrees meer voor Pieters. Ik denk dat hij de zwakke schakel is in dit Nederlands elftal. Waar Krul alles in zich heeft om een geduchte concurrent te zijn Stekelenburg (in Engeland spreekt men niet van Stekelenburg als opvolger van v.d Sar maar Krul), heeft niemand het in zich om het niveau van Van Bronckhorst te halen. Misschien Van Aanholt als hij speeltijd krijgt.
En voorin zie ik zelfs een verbetering. De spits zal nu waarschijnlijk goed worden aangespeeld doordat Van Persie en Afellay er achter staan.
De eerste keeper bij de start van het seizoen, Steve Harper, raakte inderdaad geblesseerd maar is inmiddels niet meer zeker van een basisplaats als hij terugkomt van zijn blessure. Krul heeft het aardig gedaan en 21 wedstrijden mogen keepen dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krul keep talleen als die andere vent bij Newcastle geblesseerd is toch? Krul is echt nog lang niet het niveau v Steek. En de spits word beter aangespeeld als V Persie en Afellay er staan ipv Sneijder en vd vaart?, dat lijkt me niet. denk ook dat er veel spelers niet echt hun best gaan doen vanavond. Maar we zullen zien.
Een vermoedelijke opstelling dus. De NOS sprak over Huntelaar ipv Strootman in de vermoedelijke opstelling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |