abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97698172
Straks winnen we ook nog.. _O- _O- :D :D :') :') _O- _O- _O-
pi_97698211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Haha serieus? Die verlies op het WK zit ze blijkbaar nog hoog.
Brazilië wil revanche voor smadelijk verlies
Gepubliceerd op vrijdag 3 juni 2011 om 09:58

Aan het einde van een slopend seizoen staat het Nederlands elftal zaterdag in het tropische Goiania nog voor een zware opgave. De trotse nummer twee van de wereldranglijst wil graag voorkomen dat Brazilië een beetje revanche neemt voor de smadelijke nederlaag van bijna alweer een jaar geleden in de kwartfinale van het WK: 1-2.

Eigenlijk kunnen de bijna 190 miljoen inwoners van het succesvolste voetballand van de wereld het nog steeds niet geloven. Met veel pijn en moeite accepteren ze nog net dat de Goddelijke Kanaries niet iedere vier jaar de gouden wereldbeker mee naar huis nemen. Maar op een WK al in de kwartfinale verliezen van Nederland? Nee, dat kan toch echt niet.

De grote sportzenders van het voetbalgekke land herhalen de drie treffers van de bewuste kwartfinale in Port Elizabeth al de hele week. Alsof ze de beste voetballers van hun land willen aansporen tot een enorme strafexpeditie.

Bondscoach Mano Menezes, de opvolger van de na het WK ontslagen Dunga, wil de druk op zijn ploeg in de aanloop naar de eerste thuiswedstrijd sinds het WK niet nog verder opvoeren. "Het is gewoon een oefenwedstrijd in de aanloop naar de Copa America van volgende maand in Argentinië’’, roept hij al dagen. De oefenmeester kan zijn boodschap nog tien keer herhalen maar de supporters van Brazilië nemen alleen genoegen met een overwinning. Bij voorkeur met een aantal treffers verschil.

Waar bondscoach Bert van Marwijk met Wesley Sneijder, Mark van Bommel, Maarten Stekelenburg en Rafael van der Vaart veel bepalende spelers mist, heeft zijn bijna 49-jarige collega wel de beschikking over een nagenoeg complete selectie. Doelman Julio Cesar, verdedigers Daniel Alves en Maicon, supertalent Neymar en aanvaller Robinho zijn er allemaal bij. Dat moet ook wel met het oog op de Copa America, die binnenkort binnen de landsgrenzen van de aartsrivaal van start gaat.

Alleen Felipe Melo ontbreekt. Met een eigen doelpunt en een rode kaart wordt de middenvelder van Juventus net als de ontslagen bondscoach Dunga verantwoordelijk gehouden voor de nederlaag op het WK tegen het Nederlands elftal. Wie weet kunnen zijn voormalig ploeggenoten de pijn alvast een beetje verzachten. Want met een gewonnen oefenwedstrijd is de "schande van Port Elizabeth’’ nog niet uitgewist.
pi_97698217

Die keeper van NAC kan ook geen bal vasthouden.. :')
pi_97698251
net alsof het Nederlands elftal ineens waardeloos is als ze vanavond niet winnen :')
pi_97698288
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:44 schreef Doublepain het volgende:

Die keeper van NAC kan ook geen bal vasthouden.. :')
Ik snap niet dat ze hem meenemen ipv Vermeer.
pi_97698298
Ik vind krul een beetje eng.. ;(
pi_97699433
quote:
Volledige opstelling Brazilië:
Júlio Cesar (Internazionale); Daniel Alves (Barcelona), Lúcio (Internazionale), Thiago Silva (AC Milan) en Santos (Fenerbahçe); Elano (Santos), Lucas (Liverpool) en Ramires (Chelsea); Neymar (Santos), Robinho (AC Milan) en Fred (Fluminense).
pi_97699448
Kan ik eindelijk die Neymar zien spelen.. :D
pi_97699806
Ik ben niet heel erg onder de indruk van die opstelling. Ben benieuwd vanavond
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:38:56 #110
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_97700012
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Kan ik eindelijk die Neymar zien spelen.. :D
Hij heeft de moves van Elia en Afellay wanneer hij de bal heeft. Zou kunnen zeggen een soort Robben-Light.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:32 schreef Nimma024 het volgende:
Ik ben niet heel erg onder de indruk van die opstelling. Ben benieuwd vanavond
Brazilie of Nederland?
graag op anoniem
pi_97700038
Er is al één groot nadeel...32 graden op het moment dat de wedstrijd begint.

Maar goed. Ja Krul is een mindere keeper dan Stekelenburg, maar Krul speelt eigenlijk wekelijks wel tegen betere tegenstanders dan Stekelenburg dus zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik denk zelfs dat hij straks in de pikorde voor Vorm kan, mits hij eerste keus blijft bij

Ik vrees meer voor Pieters. Ik denk dat hij de zwakke schakel is in dit Nederlands elftal. Waar Krul alles in zich heeft om een geduchte concurrent te zijn Stekelenburg (in Engeland spreekt men niet van Stekelenburg als opvolger van v.d Sar maar Krul), heeft niemand het in zich om het niveau van Van Bronckhorst te halen. Misschien Van Aanholt als hij speeltijd krijgt.

En voorin zie ik zelfs een verbetering. De spits zal nu waarschijnlijk goed worden aangespeeld doordat Van Persie en Afellay er achter staan.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:49:45 #112
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97700360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Lily1987 het volgende:

Maar goed. Ja Krul is een mindere keeper dan Stekelenburg, maar Krul speelt eigenlijk wekelijks wel tegen betere tegenstanders dan Stekelenburg dus zo slecht is hij nou ook weer niet. Ik denk zelfs dat hij straks in de pikorde voor Vorm kan, mits hij eerste keus blijft bij

Ik vrees meer voor Pieters. Ik denk dat hij de zwakke schakel is in dit Nederlands elftal. Waar Krul alles in zich heeft om een geduchte concurrent te zijn Stekelenburg (in Engeland spreekt men niet van Stekelenburg als opvolger van v.d Sar maar Krul), heeft niemand het in zich om het niveau van Van Bronckhorst te halen. Misschien Van Aanholt als hij speeltijd krijgt.

En voorin zie ik zelfs een verbetering. De spits zal nu waarschijnlijk goed worden aangespeeld doordat Van Persie en Afellay er achter staan.
Krul keep talleen als die andere vent bij Newcastle geblesseerd is toch? Krul is echt nog lang niet het niveau v Steek. En de spits word beter aangespeeld als V Persie en Afellay er staan ipv Sneijder en vd vaart? :P, dat lijkt me niet. denk ook dat er veel spelers niet echt hun best gaan doen vanavond. Maar we zullen zien.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:51:42 #113
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_97700430
Robben en Strootman in de basis, hopelijk krijgt Luuk de Jong ook nog een aantal speelminuten. :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:51:59 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97700442
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:41 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Haha serieus? Die verlies op het WK zit ze blijkbaar nog hoog.
Klopt, iedereen is uit op revanche. Ook zitten ze natuurlijk vol in de voorbereiding op de copa libertadores oid. Maar ik verwacht een veegpartij vanavond :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:56:46 #115
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97700593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, iedereen is uit op revanche. Ook zitten ze natuurlijk vol in de voorbereiding op de copa libertadores oid. Maar ik verwacht een veegpartij vanavond :D
Ik denk niet dat Nederland wint. Of uberhaupt moeite gaat doen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97700661
Laat hun deze wedstrijd lekker winnen, kan ons het schelen? Wat zegt zo'n oefenpotje net na een seizoen nou :') We weten wie op het WK wonnen :D
pi_97701061
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:51 schreef NightDream het volgende:
Robben en Strootman in de basis, hopelijk krijgt Luuk de Jong ook nog een aantal speelminuten. :)
Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie

Strootman?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:09:17 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97701108
Strootman, kom op zeg :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:09:25 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_97701116
Wat zegt ons dat nou? Met twee overwinningen zetten we een megastap naar de eerste nummer 1 klassering ooit..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:11:35 #120
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_97701188
Dat middenveld van Brazilie _O- . Dat je daar mee durft te spelen als je bazen zoals Ganso en Lucas (sao paulo) hebt :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_97701226
Strootman mag niet eens de veters van het verdere oranje strikken :')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:42:04 #122
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_97702204
quote:
Arjen Robben maakt zaterdagavond in de oefenwedstrijd tegen Brazilië zijn rentree bij het Nederlands elftal. Kevin Strootman begint eveneens in de basisploeg.

Voor Robben is het zijn eerste interland sinds de verloren WK-finale tegen Spanje in de zomer van 2010. Strootman kwam in twee interlands in actie als invaller. Ditmaal maakt de middenvelder van FC Utrecht zijn debuut in de basis van de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk.

De vermoedelijke opstelling is als volgt: Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie.
Bron: VI
pi_97702325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:39 schreef Lily1987 het volgende:

VD Wiel vind ik anders ook niet echt een stabiele rechtsback. Krul heb ik echt nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd.
pi_97702693
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Krul keep talleen als die andere vent bij Newcastle geblesseerd is toch? Krul is echt nog lang niet het niveau v Steek. En de spits word beter aangespeeld als V Persie en Afellay er staan ipv Sneijder en vd vaart? :P, dat lijkt me niet. denk ook dat er veel spelers niet echt hun best gaan doen vanavond. Maar we zullen zien.
De eerste keeper bij de start van het seizoen, Steve Harper, raakte inderdaad geblesseerd maar is inmiddels niet meer zeker van een basisplaats als hij terugkomt van zijn blessure. Krul heeft het aardig gedaan en 21 wedstrijden mogen keepen dit seizoen.

Ik heb het niet over Sneijder en v.d Vaart maar over Sneijder en Van Bommel/De Jong. Van Persie zal een spits meer bedienen dan Sneijder die vaak voor eigen succes gaat. Dat zorgt net zo goed voor gevaar, maar niet vanuit de spits. Zeker als daar ook nog eens 2 verdedigende middenvelders achter staan.

Dus ja, de spits zal zeker beter worden aangespeeld met Van Persie en Afellay achter zich want dat zijn beiden echte teamspelers met een neusje voor de perfecte pass, net zoals V.d Vaart dat ook heeft.
pi_97702774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:42 schreef NightDream het volgende:

[..]

Bron: VI
Een vermoedelijke opstelling dus. De NOS sprak over Huntelaar ipv Strootman in de vermoedelijke opstelling.

Beide zou kunnen. Gaat Bert voor die van de NOS, dan kiest hij voor de sterkste opstelling. Gaat hij voor die van VI, dan weigert hij afstand te nemen van zijn systeem met een bewegelijke spits en 2 controlerende middenvelders tegen een groot voetballand.
pi_97702819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Examen2011 het volgende:

[..]

VD Wiel vind ik anders ook niet echt een stabiele rechtsback. Krul heb ik echt nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd.
Dit seizoen inderdaad niet. Maar hij heeft op het WK wel laten zien dat hij het niveau aan kan.
pi_97703038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef gniffie het volgende:
Dat middenveld van Brazilie _O- . Dat je daar mee durft te spelen als je bazen zoals Ganso en Lucas (sao paulo) hebt :D
Inderdaad wat is dit voor tragisch gedoe gaan ze Lucas van L'Pool en Elano opstellen ipv Ganso :')
Waarom doet Pato trouwens zo weinig mee bij Brazilië? En Nilmar? Terwijl ik Robinho er haast altijd in zie staan..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_97703100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Thas het volgende:

[..]

Inderdaad wat is dit voor tragisch gedoe gaan ze Lucas van L'Pool en Elano opstellen ipv Ganso :')
Waarom doet Pato trouwens zo weinig mee bij Brazilië? En Nilmar? Terwijl ik Robinho er haast altijd in zie staan..
Volgensmij een soort Podolski en Klose van Brazilië..
pi_97703158
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgensmij een soort Podolski en Klose van Brazilië..
Lijkt er wel op ja.

Ook geen Fabio op linksachter en Lucas/Elano boven Anderson.. Het lijkt erop dat ze geen fans van ManU zijn bij Brazilië :P Toch typisch dat je iemand van Fenerbahce verkiest boven iemand die in de CL-finale speelde een week geleden, maar er zal wel een idee achter zitten..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_97703581
Offtopic ; Engeland :') en Dick Advocaat heeft ook zn langste tijd met Rusland wel gehad denk ik :W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_97703592
Heeft SBS ook live streams van de wedstrijd net zoals de NOS. Eigenlijk geen zin om naar binnen te gaan vanavond.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:29:15 #132
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_97703782
hoelaat spelen ze?
ff wachten nog
pi_97703946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat spelen ze?
2100
pi_97703971
Van Persie in de spits dan volgens VI? Ik zie hem eigenlijk liever een linie daarachter.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:41:54 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97704148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Ciske- het volgende:
Van Persie in de spits dan volgens VI? Ik zie hem eigenlijk liever een linie daarachter.
Huntelaar toch? Met van Persie erachter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97704149
Ik zit te twijfelen, moet ik nu naar dit kijken of naar Leathal Weapon 2, ik kom er niet uit :'( :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:51:18 #137
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_97704447
Valt dit op de één of andere manier te zien op de iphone?
pi_97704498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:51 schreef YazooW het volgende:
Valt dit op de één of andere manier te zien op de iphone?
Jawel, als je in het stadion zit en het dan gaat filmen met je mobiel.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:56:05 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97704603
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

_O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:57:30 #140
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_97704644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:*
pi_97704993
Ik las net hier dat van Persie beter de spitsen bedient dat Sneijder. Lolwhut.
pi_97705085
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Huntelaar toch? Met van Persie erachter.
Volgens NOS ja.

Volgens VI: Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie.
pi_97705220
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Volgens NOS ja.

Volgens VI: Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie.
Waarom gaat iedereen mijn opstelling herhalen? :')
pi_97705730

Gaat die brazilianen dolllen...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:26:52 #145
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_97705769
Livestream op sbs6.nl
http://www.sbs6.nl/sport-live.html
pi_97706503
Neymar,robben,affelay,elia al die dribbel vanavond,wordt mooie wedstrijd!
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_97706732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Livestream op sbs6.nl
http://www.sbs6.nl/sport-live.html
Thanks! Dat wordt lekker buiten kijken vanavond.
pi_97706915
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat die brazilianen dolllen...
IBI!!! O+ _O_
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:59:48 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97707113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Thas het volgende:

[..]

Pato geblesseerd. Is hij sowieso nogal vaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97707142
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')