Dit seizoen inderdaad niet. Maar hij heeft op het WK wel laten zien dat hij het niveau aan kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:45 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
VD Wiel vind ik anders ook niet echt een stabiele rechtsback. Krul heb ik echt nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd.
Inderdaad wat is dit voor tragisch gedoe gaan ze Lucas van L'Pool en Elano opstellen ipv Gansoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:11 schreef gniffie het volgende:
Dat middenveld van Brazilie. Dat je daar mee durft te spelen als je bazen zoals Ganso en Lucas (sao paulo) hebt
Volgensmij een soort Podolski en Klose van Brazilië..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad wat is dit voor tragisch gedoe gaan ze Lucas van L'Pool en Elano opstellen ipv Ganso
Waarom doet Pato trouwens zo weinig mee bij Brazilië? En Nilmar? Terwijl ik Robinho er haast altijd in zie staan..
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij een soort Podolski en Klose van Brazilië..
Huntelaar toch? Met van Persie erachter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Ciske- het volgende:
Van Persie in de spits dan volgens VI? Ik zie hem eigenlijk liever een linie daarachter.
Jawel, als je in het stadion zit en het dan gaat filmen met je mobiel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:51 schreef YazooW het volgende:
Valt dit op de één of andere manier te zien op de iphone?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jawel, als je in het stadion zit en het dan gaat filmen met je mobiel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jawel, als je in het stadion zit en het dan gaat filmen met je mobiel.
Volgens NOS ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Huntelaar toch? Met van Persie erachter.
Waarom gaat iedereen mijn opstelling herhalen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Volgens NOS ja.
Volgens VI: Krul; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Pieters; De Jong en Strootman; Robben, Afellay en Kuyt; Van Persie.
Thanks! Dat wordt lekker buiten kijken vanavond.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Livestream op sbs6.nl
http://www.sbs6.nl/sport-live.html
IBI!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die brazilianen dolllen...
Pato geblesseerd. Is hij sowieso nogal vaak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad wat is dit voor tragisch gedoe gaan ze Lucas van L'Pool en Elano opstellen ipv Ganso
Waarom doet Pato trouwens zo weinig mee bij Brazilië? En Nilmar? Terwijl ik Robinho er haast altijd in zie staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |