Ook dat heeft niet eens zin. Ik heb donderdagavond 5 uur, als het niet meer is, voor economie dingen in mijn GR zitten tikken en misschien maar 2x gebruikt vrijdag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef AchmedJan het volgende:
klopt wel inderdaad, daarom mag je ook bij al die vakken alles in je GRM zetten
eigenlijk ook wel, mits leuke stofquote:
Vietnam is leuk, maar D&S is om niet aan te zien.quote:
Thnx.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik zag readioedit, dus nam aan dat het gedeeltelijk geript was
Maar klonk best lekker
Wiskunde is voor iedereen verplichtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef emzor1994 het volgende:
Wiskunde! dat heeft iedereen! (behalve havo CM' ers misschien)
Niet als je havo CM doetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wiskunde is voor iedereen verplicht
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wiskunde is voor iedereen verplicht
ik vind dat D&S ook heeeel saai verteldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral als je WOII als stof hebt. Dit jaar helaas niet.
Ligt natuurlijk aan je leraar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind dat D&S ook heeeel saai verteld
zelfde geen voor Vietnam, hadden ze veel meer mee kunnen doen
Dat ga ik om elf uur doen, als ik economie dan af heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Ezoltje, ging jij niet nog wiskunde oefenen?
Echte held inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Flitskikker het volgende:
Technoboy ft. MC Ruffian - The Undersound
Sowieso Technoboy
Die ken ik niet, even luisteren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Echte held inderdaad.
Met name z'n oude nummers, zoals 'Oh My God'. Wat beukt dat lekker
Ze zeiden dat ik onder geen enkele mogelijkheid wiskunde kon laten vallen.quote:
staan op Lowlandsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die ken ik niet, even luisteren.
En Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Remix)
Beukt lekker ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Echte held inderdaad.
Met name z'n oude nummers, zoals 'Oh My God'. Wat beukt dat lekker
Dus als je wist dat je op havo CM geen wiskunde hoeft te hebben, zou je van vwo naar havo gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik onder geen enkele mogelijkheid wiskunde kon laten vallen.
Maar ik kon dus gewoon afstromen en C&M kiezen.
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus als je wist dat je op havo CM geen wiskunde hoeft te hebben, zou je van vwo naar havo gaan
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je vind het gewoon stom dat je school tegen je liegt?
Ik was erbij toen HHZ die edit voor het eerst draaidequote:
jaquote:
Ben je een tukker?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
Natuurkunde + Grolsch = ultieme combinatie
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
Natuurkunde + Grolsch = ultieme combinatie
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik was erbij toen HHZ die edit voor het eerst draaide!
3x1 = 3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je^3.
Niet '3x'
En dat leer ik bij WiA, en dan zeggen dat ik faal!!
Impliceren dat een emoticon te vergelijken is met een getal.quote:
3xquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je^3.
Niet '3x'
En dat leer ik bij WiA, en dan zeggen dat ik faal!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat een emoticon te vergelijken is met een getal.
quote:
+ is een OF-regel, dus het isquote:
Ouder dan sinterklaasquote:
Whaaaaat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
+ is een OF-regel, dus het isOF
OF
x is een EN-regel, dus het isEN
EN
En xCore bedoelt drie keer, waarbij het duidelijk te zien is dat hij de en-regel bedoelt.
Prutser.
Maakt niet uitquote:
Neger, wat? Dit klinkt als modelleren bij Natuurkunde; maar je verzint zelf regels, vriend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
OF
EN
En xCore bedoelt drie keer, waarbij het duidelijk te zien is dat hij de en-regel bedoelt.
Prutser.
The fuck?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
OF
EN
Prutser.
Nee hoor, hoofdstuk 1 van mijn wiskunde A boek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Prulez het volgende:
[..]
Neger, wat? Dit klinkt als modelleren bij Natuurkunde; maar je verzint zelf regels, vriend.
OF wordt weergegeven met |quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
OF
EN
Prutser.
In de wiskunde-taal niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
OF wordt weergegeven met |
EN wordt weergegeven met &
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, hoofdstuk 1 van mijn wiskunde A boek.
DIt. Wiskunde B taal hiero. WiA heeft een afgezwakte versie, vandaar dat ik er al niets van begreep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
OF wordt weergegeven met |
EN wordt weergegeven met &
| lijkt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:34 schreef Prulez het volgende:
[..]
DIt. Wiskunde B taal hiero. WiA heeft een afgezwakte versie, vandaar dat ik er al niets van begreep.
Joosterd, zeg even tegen die wiskunde A-haters dat met of-regel een + toegepast moet worden, en met een en-regel een x toegepast moet worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
Uitnodiging klaar en de gastenlijst ook![]()
8 meisjes
4 jongens
=
Streep dan ook gelijk nog 3 jongens weg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
8 meisjes
4 jongens
=
Wij WiBers begrijpen moeilijke dingen. WiAers zijn zwak en hebben nietszeggende symbolen nodig die verwarrend kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
| lijkt helemaal nergens naar.
met + of x is het een heel stuk duidelijker.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
8 meisjes
4 jongens
=
Nee, met een stipje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Prulez het volgende:
[..]
Wij WiBers begrijpen moeilijke dingen. WiAers zijn zwak en hebben nietszeggende symbolen nodig die verwarrend kunnen zijn.
Vermenigvuldigen jullie ook nog met de "x"?
Ik ben helemaal niet gedist.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Conclusie: xCore faalt en moet voortaan z'n haat jegens WiA voor zich houden, en zich diep schamen dat hij is gedist voor een WiA'er.
Zelf conclusies trekkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Conclusie: xCore faalt en moet voortaan z'n haat jegens WiA voor zich houden, en zich diep schamen dat hij is gedist voor een WiA'er.
quote:
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joosterd, zeg even tegen die wiskunde A-haters dat met of-regel een + toegepast moet worden, en met een en-regel een x toegepast moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
kan je je UI ook wel veranderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.wat doe je, heb je wel opgelet bij H1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen waarom je een enter plaatst halverwege een zin?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
Hallo Jungs en Meisjes,
Na een heel jaar lang zwoegen is het dan eindelijk zo ver het einde van de Examens is in zicht.
Daar moet natuurlijk wel op gedronken worden. Daarom stel ik ons huis in samen werken met mijn
ouders tot beschikking als verblijfsplaats. Bij deze zijn jullie dus uitgenodigd op het Examenfeestje van het jaar op Vrijdag 10 tot 11 juni. Rond half 9 zijn jullie van
harte welkom voor diegene die iets eerder of later komen wordt er geen probleem van gemaakt.
Voor diegene wie niet meer naar huis kunnen komen door overmatig drankgebruik of omdat je gewoon te ver weg
woont kunnen er tenten worden opgezet. Neem dan AUB wel iets mee om op en in te liggen en je allermooiste pyjama om in te slapen.
Omdat ik helaas nog geen miljonair ben zouden jullie graag voor jezelf drank mee willen nemen voor snacks wordt er gezorgd en voor diegene
die toch nog meer honger heeft er is snackbar/pizzaria om de hoek.
Laat graag even weten of je komt of niet en of je wilt blijven pitten.
Checklist:
- Goede zin.
- Eigen drank.
- Slaapspulletjes
Zijn er nog vragen dan kunnen jullie mij bereiken per Mail,Brief,Telegram @:
Met vriendelijke groet,
De organisatie
Opzetje
Tot danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
Hallo Jungs en Meisjes,
Na een heel jaar lang zwoegen is het dan eindelijk zo ver het einde van de Examens is in zicht.
Daar moet natuurlijk wel op gedronken worden. Daarom stel ik ons huis in samen werken met mijn
ouders tot beschikking als verblijfsplaats. Bij deze zijn jullie dus uitgenodigd op het Examenfeestje van het jaar op Vrijdag 10 tot 11 juni. Rond half 9 zijn jullie van
harte welkom voor diegene die iets eerder of later komen wordt er geen probleem van gemaakt.
Voor diegene wie niet meer naar huis kunnen komen door overmatig drankgebruik of omdat je gewoon te ver weg
woont kunnen er tenten worden opgezet. Neem dan AUB wel iets mee om op en in te liggen en je allermooiste pyjama om in te slapen.
Omdat ik helaas nog geen miljonair ben zouden jullie graag voor jezelf drank mee willen nemen voor snacks wordt er gezorgd en voor diegene
die toch nog meer honger heeft er is snackbar/pizzaria om de hoek.
Laat graag even weten of je komt of niet en of je wilt blijven pitten.
Checklist:
- Goede zin.
- Eigen drank.
- Slaapspulletjes
Zijn er nog vragen dan kunnen jullie mij bereiken per Mail,Brief,Telegram @:
Met vriendelijke groet,
De organisatie
Opzetje
Door veel te MSN'en gaat dat in je vingers zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een enter plaatst halverwege een zin?
HOI.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bahgeschiedenis is zoooveel en mijn concentratie ligt echt onder het nulpunt.
Nieuwsgierigheidsvraagje; waarom heb je je geregistreerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet.. ik zit pas een paar dagen op Fok :p
Vwo'ers met wisC willen dissen en zelf havo doenquote:
Geef eens een toepassingsvraag waarbij je die of- en en-regels moet gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Zeg even tegen die Prulez en xCore dat we bij WiA (en wiC) een of-regel en een en-regel gebruiken, en dat dat gewoon moet.
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheidsvraagje; waarom heb je je geregistreerd?
Nu ga je je standpunt verdraaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Zeg even tegen die Prulez en xCore dat we bij WiA (en wiC) een of-regel en een en-regel gebruiken, en dat dat gewoon moet.
of = x en=+ toch? of juist andersom, ik weet t nie meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontrollerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
Ik kom alleen als er hardstyle gedraaid wordt
Als we gaan meeten, en ik ga mee, dan neem ik mijn wiA boek mee. Kan je zelf in kijken en weet je zeker dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Prulez het volgende:
[..]
Geef eens een toepassingsvraag waarbij je die of- en en-regels moet gebruiken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
Ik kom alleen als er hardstyle gedraaid wordt
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
of = x en=+ toch? of juist andersom, ik weet t nie meer
*Boekt alvast Headhunterzz*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontroller.
Is ook cool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijken
Anders PC'tje met VDJ of SAM.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontroller.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Wie trekt er wel eens aan zijn piemel tijdens het maken van de examens? Vooral bij Wiskunde hielp het bij mij goed, had er een hele grote samenvatting op getekend. Lukt best goed.
Okequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijken
klik er eens op schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies mis? mijn UI? wat moet ik doen
Ja ik draai wel eens voor de gein met Traktor. Maar daarbij moet je eigenlijk toch een midicontroller hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Wie trekt er wel eens aan zijn piemel tijdens het maken van de examens? Vooral bij Wiskunde hielp het bij mij goed, had er een hele grote samenvatting op getekend. Lukt best goed.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef examensss het volgende:
wiskunde a-ers zijn baas, omdat dat vooral economen zijn, en die kapitalistisch zijn ingesteld, en dat de basis is van de gouden eeuw en dat de basis van het karakteristieke ondernermersschap van nederland en het gevolg een goede kenniseconomie is, waardoor de arbeidsproductiviteit hoog is, en nederland één van de meest welvarende landen is
conclusie: ik hou niet van punten zetten,
Flauw grapje: hij vond dat je geen hersens had omdat je wisC doet, en dat je daarom je UI moet veranderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies mis? mijn UI? wat moet ik doen
Ik ook. Maar bij algebra. Als er meerdere oplossingen mogelijk zijn, dan zet je x = antA v x = antwB enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef strontboer het volgende:
wtf, voor wiB heb ik altijd geleerd om bij "of" en soort van "v" te gebruiken
Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef strontboer het volgende:
wtf, voor wiB heb ik altijd geleerd om bij "of" en soort van "v" te gebruiken
Dit is zelfs nodig bij wisCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bij algebra. Als er meerdere oplossingen mogelijk zijn, dan zet je x = antA v x = antwB enzo.
ok..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Flauw grapje: hij vond dat je geen hersens had omdat je wisC doet, en dat je daarom je UI moet veranderen
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef examensss het volgende:
wiskunde a-ers zijn baas, omdat dat vooral economen zijn, en die kapitalistisch zijn ingesteld, en dat de basis is van de gouden eeuw en dat de basis van het karakteristieke ondernermersschap van nederland en het gevolg een goede kenniseconomie is, waardoor de arbeidsproductiviteit hoog is, en nederland één van de meest welvarende landen is
conclusie: ik hou niet van punten zetten,
Heb nog nooit met CDJ's gedraaid. Of überhaupt gedraaid. Lijkt me wel 'ns leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik draai wel eens voor de gein met Traktor. Maar daarbij moet je eigenlijk toch een midicontroller hebben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!
/carequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!
Dat klopt, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?
Programmeren hoort bij het vak 'Informatica', wiskunde is en blijft wiskunde. Kusje op je voorhoofd.,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat klopt, ja.
& en | zijn bij het programmeren.
en in de gouden eeuw hebben wij honderdduizenden buitenlanders ook werk gegevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
daaropquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom ben je dom met WiC, waar slaat dat op?
iemand voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
CDJ's heb ik ook nog nooit mee gedraaidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb nog nooit met CDJ's gedraaid. Of überhaupt gedraaid. Lijkt me wel 'ns leuk.
Hier heb ik SAM Broadcaster. Tracks erin en Auto Mode. Gapkiller, Multi Band Compressor, etc..
Je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
En al die prutsers hier zeggen dat ik ongelijk heb en dat ik onzin praat.
Daarom was het een grapje..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw benquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw ben
Ja kan ook, weet ik niet meer precies. En die "v" op de kop is idd "en" of "komt overeen met"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?
-.-' Laat maar, met die argumentatie kom je er wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef examensss het volgende:
[..]
en in de gouden eeuw hebben wij honderdduizenden buitenlanders ook werk gegeven
Ik zie echt niemand met een foto van zichzelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw ben
xCore is fan van mii. :$quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijkEn haters zijn fans he :$
Eigenlijk wel, maar ik vind de functies gewoon goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
CDJ's heb ik ook nog nooit mee gedraaid. Als ik wat geld heb, ga ik zo'n midicontroller aanschaffen. Dat SAM is toch gewoon meer bedoeld om internetradio mee te maken?
Die kan je terugvinden in eerdere delen van SCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zie echt niemand met een foto van zichzelf
Niet serieus nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
In je fotoboek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Ik kap met Fok!, want ik moet economie nog eventjes snel afmaken. Zometeen ga ik beginnen met Wiskunde A. Ik ga een 'geweldige' nacht tegemoet. Later.
In stront. Bij jou dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef strontboer het volgende:
Maar over die reünie (). Dat is dus bij Joosterd? Waar woont die knakker ergens?
Precies.. wij hebben Latijn.. kunnen wij zeggen dat je dom bent als je dat niet als vak hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet serieus nemenIk doe ook wisC, dus dat is een automatisch bewijs dat die stelling niet klopt.
klik eens op fotoboekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ga d'r naar toe dan? =/quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Tatanka is nu aan 't draaien, een kilometer van m'n huis af. Hoor de hele dag die muziek al en hoor nu vuurwerk
!
Zo klopt het.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je had trouwens
v= of
^= en
of net andersom, dat weet ik niet meer, ik schrijf gewoon 'en' of 'of' op, net zo makkelijk.
hahaahahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Ik kap met Fok!, want ik moet economie nog eventjes snel afmaken. Zometeen ga ik beginnen met Wiskunde A. Ik ga een 'geweldige' nacht tegemoet. Later.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
hahaahah
jij woont toch in de achterhoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
hahaahah
Ik lachte bij de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, 't is al bijna afgelopenquote:
jajaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Ezell het volgende:
Twentequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jij woont toch in de achterhoek?
Zo en zo, mensen die geen zo en zo zeggenquote:
Omdat Twente eenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders ja.. waarom haalt iedereen dat toch altijd door elkaar
alles buiten de randstad tochquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Prulez het volgende:
[..]
LOL!1!!!!1 AJAX!1!1!1!11een!11!1111!elf!!!1!
Twente = stadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Twente eenstad is, waar BaasD woont
het is een feit. moslims, joden, katholieken, protestanten, "duitsers", "belgen", "fransen", iedereen werd ingeschakeld om de economie draaiende te houden. en daar viel ook de slavenhandel onder. niemand heeft natuurlijk het recht om een ander mens te "bezitten", maar in die tijd was het normaal en hielden de "groten" van de wereld zoals Spanje, Portugal, Engeland en Frankrijk zich er mee bezig. het was nodig om zelf concurrerend te blijven en te kunnen meedraaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
-.-' Laat maar, met die argumentatie kom je er wel.
2.5 Sociale Verhoudingenquote:
boerquote:
ditquote:
idd en waarom worden wij altijd vergeleken met boerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik nog later denk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die om 10 voor 11 nog leren.
Ik snap sowieso dat fucking hele boek niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
2.5 Sociale VerhoudingenIk ben hier nu al meer dan twee uur mee bezig, ik ben echt belachelijk lang bezig met zo'n kort stukje
Mijn samenvatting is ook eigenlijk geen samenvatting, maar meer een uittreksel van precies alles wat in de syllabus staat, maar dan met pijltjes en sterretjes en zo
Ik ben geen boer hoor.. woon gewoon in een stadquote:
* Duikt weer met z'n SNUFfert in de boeken*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die om 10 voor 11 nog leren.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben geen boer hoor.. woon gewoon in een stadmaarja.. voor jouw waarschijnlijk ook platteland, omdat het niet in de Randstad ligt
inwoner van 071 toevalligquote:
Daarom doe ik dat als laatste.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat fucking hele boek niet eensVietnam is veel beter.
Dus je wilt nu WiA doen zodat dit zich kan herhalen? Er was nooit zoveel vooruitgang geweest zonder de technische kennis die WiB met zich mee bracht. WiA en WiB zijn gewoon beide nodig in de maatschappij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef examensss het volgende:
[..]
het is een feit. moslims, joden, katholieken, protestanten, "duitsers", "belgen", "fransen", iedereen werd ingeschakeld om de economie draaiende te houden. en daar viel ook de slavenhandel onder. niemand heeft natuurlijk het recht om een ander mens te "bezitten", maar in die tijd was het normaal en hielden de "groten" van de wereld zoals Spanje, Portugal, Engeland en Frankrijk zich er mee bezig. het was nodig om zelf concurrerend te blijven en te kunnen meedraaien.
ik ben trots op de gouden eeuw.
Hogeschool Leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Nog meer mensen die naar Uni Leiden gaan volgend jaar?
Ja daarom. Maar vietnam ga ik niks meer aan doen. Morgen D&S nog een keer doen en een stukje maw, dan is het weekend alweer voorbij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat als laatste.D&S is op zich wel interessant, maar het is zoooo taai dat het leren gewoon slaapverwekkend wordt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
-.-' Laat maar, met die argumentatie kom je er wel.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hogeschool Leiden
Misschien zie ik je ooit op station
ik ook hogeschool leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hogeschool Leiden
Misschien zie ik je ooit op station
Aight... ik ga vannacht Republiek afmaken en dan morgen Vietnam. Mijn leerschema heeft gefaald, ik doe wel gewoon alles de dag van tevoren. Wel goed dat je al aan maw begint!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar vietnam ga ik niks meer aan doen. Morgen D&S nog een keer doen en een stukje maw, dan is het weekend alweer voorbij.
vannacht ga ik heerlijk slapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight... ik ga vannacht Republiek afmaken en dan morgen Vietnam. Mijn leerschema heeft gefaald, ik doe wel gewoon alles de dag van tevoren. Wel goed dat je al aan maw begint!Ik kan dat niet, heb dinsdag Grieks en wiskunde...
Technische Geneeskunde dit datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Prulez het volgende:
[..]
Nein. De bedoeling is dat ik naar Twente ga, gezellig studeren met strontboer enzo
Maar maandagmiddag is GS al geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
vannacht ga ik heerlijk slapen.
Maandagmiddag heb je toch vrij?
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is jouw gebouw vlakbij het gebouw van Rechtsgeleerdheid?
Sorryquote:
natuurlijk, de rest is aidsquote:
Ik heb over maw.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar maandagmiddag is GS al geweest
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
SorryMaar als mensen roepen dat de Gouden Eeuw vooral heeeul zielig was voor andere landen en dat voorop zetten, krijg ik altijd een
-gezicht. Kun jij verder niet zoveel aan doen.
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekochtquote:
Da's vlakbij FSW gebouw.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Station naar HS Leiden is ongeveer 10 minuutjes.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekocht
Welke studies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, heb er wel 3 meeloopdagen gedaan
Ja, maar voor Grieks heb ik alleen de eerste teksten al doorgenomen... en dat is nog best veel werk. Voor wiskunde heb ik niet eens meer tijd, behalve om de formules in m'n GRM te zetten. Ik hoop dat dat nog een 3 wordt, want dan sta ik een 5.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
vannacht ga ik heerlijk slapen.
Maandagmiddag heb je toch vrij?
Ik wil jou meetonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's vlakbij FSW gebouw.
Ik wil leeell meeton
Ach, ik kan in principe alleen nog zakken op Frans. Natuurkunde, Bio en Engels liggen me retegoedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekocht
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley op
Een 3 is hartstikke zonde, met al die achten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, maar voor Grieks heb ik alleen de eerste teksten al doorgenomen... en dat is nog best veel werk. Voor wiskunde heb ik niet eens meer tijd, behalve om de formules in m'n GRM te zetten. Ik hoop dat dat nog een 3 wordt, want dan sta ik een 5.
Ik ga ook slapenAlleen niet zoveel
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ach, ik kan in principe alleen nog zakken op Frans. Natuurkunde, Bio en Engels liggen me retegoed
Waarom wil iedereen leeell meeten, maar niet, bijvoorbeeld, mij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Ik wil leeell ook meeten ja. Hopelijk gaat de meet door.
Omdat leelll de breezerslet van dit topic isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen leeell meeten, maar niet, bijvoorbeeld, mij?
Omdat leeellquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje en dan waar de oude Grolsch fabriek stond.quote:
Omdat leeell bijzonder is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een 3 is hartstikke zonde, met al die achten.ik zou gewoon een 5 probreen halen, sta je een 6.
die stond midden in enschede?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje en dan waar de oude Grolsch fabriek stond.
Ik voel me ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat leelll de breezerslet van dit topic is
deze manquote:
mensen die mijn pijltjesschema niet serieus nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley op
Je best doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
HAHA BEN JE OOK NAAR LEIDEN GEWEEST?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |