Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef strontboer het volgende:
wtf, voor wiB heb ik altijd geleerd om bij "of" en soort van "v" te gebruiken
Dit is zelfs nodig bij wisCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bij algebra. Als er meerdere oplossingen mogelijk zijn, dan zet je x = antA v x = antwB enzo.
ok..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Flauw grapje: hij vond dat je geen hersens had omdat je wisC doet, en dat je daarom je UI moet veranderen
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef examensss het volgende:
wiskunde a-ers zijn baas, omdat dat vooral economen zijn, en die kapitalistisch zijn ingesteld, en dat de basis is van de gouden eeuw en dat de basis van het karakteristieke ondernermersschap van nederland en het gevolg een goede kenniseconomie is, waardoor de arbeidsproductiviteit hoog is, en nederland één van de meest welvarende landen is
conclusie: ik hou niet van punten zetten,
Heb nog nooit met CDJ's gedraaid. Of überhaupt gedraaid. Lijkt me wel 'ns leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik draai wel eens voor de gein met Traktor. Maar daarbij moet je eigenlijk toch een midicontroller hebben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!
/carequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En in de gouden eeuw hebben we honderdduizenden buitenlanders mishandeld en uitgebuit, wat een leuke toekomt he!
Dat klopt, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?
Programmeren hoort bij het vak 'Informatica', wiskunde is en blijft wiskunde. Kusje op je voorhoofd.,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat klopt, ja.
& en | zijn bij het programmeren.
en in de gouden eeuw hebben wij honderdduizenden buitenlanders ook werk gegevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
daaropquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom ben je dom met WiC, waar slaat dat op?
iemand voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
CDJ's heb ik ook nog nooit mee gedraaidquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb nog nooit met CDJ's gedraaid. Of überhaupt gedraaid. Lijkt me wel 'ns leuk.
Hier heb ik SAM Broadcaster. Tracks erin en Auto Mode. Gapkiller, Multi Band Compressor, etc..
Je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
En al die prutsers hier zeggen dat ik ongelijk heb en dat ik onzin praat.
Daarom was het een grapje..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef emzor1994 het volgende:
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw benquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw ben
Ja kan ook, weet ik niet meer precies. En die "v" op de kop is idd "en" of "komt overeen met"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat werd bij mij al in de derde geleerd. En bij 'en' staat die 'v' op de kop. Maar dat gebruik je toch alleen als bijvoorbeeld oplossing van x geeft?
-.-' Laat maar, met die argumentatie kom je er wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef examensss het volgende:
[..]
en in de gouden eeuw hebben wij honderdduizenden buitenlanders ook werk gegeven
Ik zie echt niemand met een foto van zichzelfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens is het hier gewoonte om een foto van jezelf te plaatsen als je nieuw ben
xCore is fan van mii. :$quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijkEn haters zijn fans he :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |