Ik ben helemaal niet gedist.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Conclusie: xCore faalt en moet voortaan z'n haat jegens WiA voor zich houden, en zich diep schamen dat hij is gedist voor een WiA'er.
Zelf conclusies trekkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
Conclusie: xCore faalt en moet voortaan z'n haat jegens WiA voor zich houden, en zich diep schamen dat hij is gedist voor een WiA'er.
quote:
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Joosterd, zeg even tegen die wiskunde A-haters dat met of-regel een + toegepast moet worden, en met een en-regel een x toegepast moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
kan je je UI ook wel veranderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik steun je hoor Etsu.. ik kan eigenlijk ook niet anders met mijn WiC..
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.wat doe je, heb je wel opgelet bij H1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen waarom je een enter plaatst halverwege een zin?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
Hallo Jungs en Meisjes,
Na een heel jaar lang zwoegen is het dan eindelijk zo ver het einde van de Examens is in zicht.
Daar moet natuurlijk wel op gedronken worden. Daarom stel ik ons huis in samen werken met mijn
ouders tot beschikking als verblijfsplaats. Bij deze zijn jullie dus uitgenodigd op het Examenfeestje van het jaar op Vrijdag 10 tot 11 juni. Rond half 9 zijn jullie van
harte welkom voor diegene die iets eerder of later komen wordt er geen probleem van gemaakt.
Voor diegene wie niet meer naar huis kunnen komen door overmatig drankgebruik of omdat je gewoon te ver weg
woont kunnen er tenten worden opgezet. Neem dan AUB wel iets mee om op en in te liggen en je allermooiste pyjama om in te slapen.
Omdat ik helaas nog geen miljonair ben zouden jullie graag voor jezelf drank mee willen nemen voor snacks wordt er gezorgd en voor diegene
die toch nog meer honger heeft er is snackbar/pizzaria om de hoek.
Laat graag even weten of je komt of niet en of je wilt blijven pitten.
Checklist:
- Goede zin.
- Eigen drank.
- Slaapspulletjes
Zijn er nog vragen dan kunnen jullie mij bereiken per Mail,Brief,Telegram @:
Met vriendelijke groet,
De organisatie
Opzetje
Tot danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
Hallo Jungs en Meisjes,
Na een heel jaar lang zwoegen is het dan eindelijk zo ver het einde van de Examens is in zicht.
Daar moet natuurlijk wel op gedronken worden. Daarom stel ik ons huis in samen werken met mijn
ouders tot beschikking als verblijfsplaats. Bij deze zijn jullie dus uitgenodigd op het Examenfeestje van het jaar op Vrijdag 10 tot 11 juni. Rond half 9 zijn jullie van
harte welkom voor diegene die iets eerder of later komen wordt er geen probleem van gemaakt.
Voor diegene wie niet meer naar huis kunnen komen door overmatig drankgebruik of omdat je gewoon te ver weg
woont kunnen er tenten worden opgezet. Neem dan AUB wel iets mee om op en in te liggen en je allermooiste pyjama om in te slapen.
Omdat ik helaas nog geen miljonair ben zouden jullie graag voor jezelf drank mee willen nemen voor snacks wordt er gezorgd en voor diegene
die toch nog meer honger heeft er is snackbar/pizzaria om de hoek.
Laat graag even weten of je komt of niet en of je wilt blijven pitten.
Checklist:
- Goede zin.
- Eigen drank.
- Slaapspulletjes
Zijn er nog vragen dan kunnen jullie mij bereiken per Mail,Brief,Telegram @:
Met vriendelijke groet,
De organisatie
Opzetje
Door veel te MSN'en gaat dat in je vingers zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een enter plaatst halverwege een zin?
HOI.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bahgeschiedenis is zoooveel en mijn concentratie ligt echt onder het nulpunt.
Nieuwsgierigheidsvraagje; waarom heb je je geregistreerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet.. ik zit pas een paar dagen op Fok :p
Vwo'ers met wisC willen dissen en zelf havo doenquote:
Geef eens een toepassingsvraag waarbij je die of- en en-regels moet gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Zeg even tegen die Prulez en xCore dat we bij WiA (en wiC) een of-regel en een en-regel gebruiken, en dat dat gewoon moet.
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheidsvraagje; waarom heb je je geregistreerd?
Nu ga je je standpunt verdraaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Zeg even tegen die Prulez en xCore dat we bij WiA (en wiC) een of-regel en een en-regel gebruiken, en dat dat gewoon moet.
of = x en=+ toch? of juist andersom, ik weet t nie meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOI.
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontrollerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
Ik kom alleen als er hardstyle gedraaid wordt
Als we gaan meeten, en ik ga mee, dan neem ik mijn wiA boek mee. Kan je zelf in kijken en weet je zeker dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Prulez het volgende:
[..]
Geef eens een toepassingsvraag waarbij je die of- en en-regels moet gebruiken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
Ik kom alleen als er hardstyle gedraaid wordt
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
of = x en=+ toch? of juist andersom, ik weet t nie meer
*Boekt alvast Headhunterzz*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontroller.
Is ook cool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijken
Anders PC'tje met VDJ of SAM.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Check. Als iemand CDJ's heeft of een midicontroller.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Wie trekt er wel eens aan zijn piemel tijdens het maken van de examens? Vooral bij Wiskunde hielp het bij mij goed, had er een hele grote samenvatting op getekend. Lukt best goed.
Okequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zocht examenforum, vond het leuk andere meningen te horen over hoe zij tegen de examens aankijken
klik er eens op schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies mis? mijn UI? wat moet ik doen
Ja ik draai wel eens voor de gein met Traktor. Maar daarbij moet je eigenlijk toch een midicontroller hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Wie trekt er wel eens aan zijn piemel tijdens het maken van de examens? Vooral bij Wiskunde hielp het bij mij goed, had er een hele grote samenvatting op getekend. Lukt best goed.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef examensss het volgende:
wiskunde a-ers zijn baas, omdat dat vooral economen zijn, en die kapitalistisch zijn ingesteld, en dat de basis is van de gouden eeuw en dat de basis van het karakteristieke ondernermersschap van nederland en het gevolg een goede kenniseconomie is, waardoor de arbeidsproductiviteit hoog is, en nederland één van de meest welvarende landen is
conclusie: ik hou niet van punten zetten,
Flauw grapje: hij vond dat je geen hersens had omdat je wisC doet, en dat je daarom je UI moet veranderenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar wat is er dan precies mis? mijn UI? wat moet ik doen
Ik ook. Maar bij algebra. Als er meerdere oplossingen mogelijk zijn, dan zet je x = antA v x = antwB enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef strontboer het volgende:
wtf, voor wiB heb ik altijd geleerd om bij "of" en soort van "v" te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |