quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ach, ik kan in principe alleen nog zakken op Frans. Natuurkunde, Bio en Engels liggen me retegoed
Waarom wil iedereen leeell meeten, maar niet, bijvoorbeeld, mij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Ik wil leeell ook meeten ja. Hopelijk gaat de meet door.
Omdat leelll de breezerslet van dit topic isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen leeell meeten, maar niet, bijvoorbeeld, mij?
Omdat leeellquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje en dan waar de oude Grolsch fabriek stond.quote:
Omdat leeell bijzonder is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een 3 is hartstikke zonde, met al die achten.ik zou gewoon een 5 probreen halen, sta je een 6.
die stond midden in enschede?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kijk naar je plaatje en dan waar de oude Grolsch fabriek stond.
Ik voel me ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat leelll de breezerslet van dit topic is
deze manquote:
mensen die mijn pijltjesschema niet serieus nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley op
Je best doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
HAHA BEN JE OOK NAAR LEIDEN GEWEEST?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mission impossible. Was me misschien gelukt met zo'n cursus in Leiden, maar anders zeker niet. Ok, als ik twee jaar m'n best had gedaan ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |