Maar maandagmiddag is GS al geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
vannacht ga ik heerlijk slapen.
Maandagmiddag heb je toch vrij?
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is jouw gebouw vlakbij het gebouw van Rechtsgeleerdheid?
Sorryquote:
natuurlijk, de rest is aidsquote:
Ik heb over maw.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar maandagmiddag is GS al geweest
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
SorryMaar als mensen roepen dat de Gouden Eeuw vooral heeeul zielig was voor andere landen en dat voorop zetten, krijg ik altijd een
-gezicht. Kun jij verder niet zoveel aan doen.
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekochtquote:
Da's vlakbij FSW gebouw.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Station naar HS Leiden is ongeveer 10 minuutjes.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekocht
Welke studies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, heb er wel 3 meeloopdagen gedaan
Ja, maar voor Grieks heb ik alleen de eerste teksten al doorgenomen... en dat is nog best veel werk. Voor wiskunde heb ik niet eens meer tijd, behalve om de formules in m'n GRM te zetten. Ik hoop dat dat nog een 3 wordt, want dan sta ik een 5.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
vannacht ga ik heerlijk slapen.
Maandagmiddag heb je toch vrij?
Ik wil jou meetonquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's vlakbij FSW gebouw.
Ik wil leeell meeton
Ach, ik kan in principe alleen nog zakken op Frans. Natuurkunde, Bio en Engels liggen me retegoedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jammer dat we in Nederland wonen en niet in een of ander oostblok pauperland, want dan had ik m'n diploma gekocht
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mensen die wiA en de gouden eeuw vergelijken wekken bij mijzelf een zelfde smiley op
Een 3 is hartstikke zonde, met al die achten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, maar voor Grieks heb ik alleen de eerste teksten al doorgenomen... en dat is nog best veel werk. Voor wiskunde heb ik niet eens meer tijd, behalve om de formules in m'n GRM te zetten. Ik hoop dat dat nog een 3 wordt, want dan sta ik een 5.
Ik ga ook slapenAlleen niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |