jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben geen boer hoor.. woon gewoon in een stadmaarja.. voor jouw waarschijnlijk ook platteland, omdat het niet in de Randstad ligt
inwoner van 071 toevalligquote:
Daarom doe ik dat als laatste.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat fucking hele boek niet eensVietnam is veel beter.
Dus je wilt nu WiA doen zodat dit zich kan herhalen? Er was nooit zoveel vooruitgang geweest zonder de technische kennis die WiB met zich mee bracht. WiA en WiB zijn gewoon beide nodig in de maatschappij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef examensss het volgende:
[..]
het is een feit. moslims, joden, katholieken, protestanten, "duitsers", "belgen", "fransen", iedereen werd ingeschakeld om de economie draaiende te houden. en daar viel ook de slavenhandel onder. niemand heeft natuurlijk het recht om een ander mens te "bezitten", maar in die tijd was het normaal en hielden de "groten" van de wereld zoals Spanje, Portugal, Engeland en Frankrijk zich er mee bezig. het was nodig om zelf concurrerend te blijven en te kunnen meedraaien.
ik ben trots op de gouden eeuw.
Hogeschool Leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
Nog meer mensen die naar Uni Leiden gaan volgend jaar?
Ja daarom. Maar vietnam ga ik niks meer aan doen. Morgen D&S nog een keer doen en een stukje maw, dan is het weekend alweer voorbij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat als laatste.D&S is op zich wel interessant, maar het is zoooo taai dat het leren gewoon slaapverwekkend wordt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
-.-' Laat maar, met die argumentatie kom je er wel.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hogeschool Leiden
Misschien zie ik je ooit op station
ik ook hogeschool leidenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hogeschool Leiden
Misschien zie ik je ooit op station
Aight... ik ga vannacht Republiek afmaken en dan morgen Vietnam. Mijn leerschema heeft gefaald, ik doe wel gewoon alles de dag van tevoren. Wel goed dat je al aan maw begint!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar vietnam ga ik niks meer aan doen. Morgen D&S nog een keer doen en een stukje maw, dan is het weekend alweer voorbij.
vannacht ga ik heerlijk slapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight... ik ga vannacht Republiek afmaken en dan morgen Vietnam. Mijn leerschema heeft gefaald, ik doe wel gewoon alles de dag van tevoren. Wel goed dat je al aan maw begint!Ik kan dat niet, heb dinsdag Grieks en wiskunde...
Technische Geneeskunde dit datquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Prulez het volgende:
[..]
Nein. De bedoeling is dat ik naar Twente ga, gezellig studeren met strontboer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |