Op de bank?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hahahahah. Die TT
Hij is blijven slapen....
Slapen!!
Fijn he, die GHB. Slapen ze gewoon lekker door, ondanks wat jij allemaal doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hahahahah. Die TT
Hij is blijven slapen....
Slapen!!
Moet kunnenquote:
Nee!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn he, die GHB. Slapen ze gewoon lekker door, ondanks wat jij allemaal doet.
Haalt snel die boobpic weer offlinequote:
Had jij een date met een hetero?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Arme man.
Hij wist niet wat m overkwam. De charmes van een engel zijn ook voor een hetero moeilijk te weerstaan
Oh dear, is het weer zover?quote:
Geen tijd verspillen met kletsen jij, doorschuiven met die hap!quote:
* Huppelmuts veegt haar zentuintje aan voor MissBquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen tijd verspillen met kletsen jij, doorschuiven met die hap!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts veegt haar zentuintje aan voor MissB
Ja een date met een hetero. Nee niet die van de sms'jes. Daar heb ik ff niks van gehoord. Vast wel weer als ie zat is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij een date met een hetero?
Was dat die kerel van die smsjes? Zo nee. Daar nog iets van gehoord trouwens?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een date met een hetero. Nee niet die van de sms'jes. Daar heb ik ff niks van gehoord. Vast wel weer als ie zat is.
Maar de laatste berichten van hem waren in de trant van "graag of niet" en dan is t klaar bij mij. Graag of niet? Alsof ik sta te popelen hem te pijpen. Kom nou. Heb wel wat beters te doen. En als ik seks wil heb ik seks. En dan ook met iemand die wel zelf ook meedoet.
HIJ was degene die nieuwsgierig wasen dan nu ineens doen alsof ie MIJ een plezier zou doen hem te pijpen? Bitch please
Een echte hetero doet zoiets dan ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte hetero doet zoiets dan ook niet.
Bi-nieuwsgierig.quote:
Ja, jij?quote:
Ah... 'In bi-nial'.quote:
Whut? Dus die keer dat ik aan je mocht zitten betekende.... niks voor je?quote:
Ssssstttt! Ik bewaar mezelf voor jouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut? Dus die keer dat ik aan je mocht zitten betekende.... niks voor je?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Met zo'n klein harkje dan toch zeker?
Wat een arrogantiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een date met een hetero. Nee niet die van de sms'jes. Daar heb ik ff niks van gehoord. Vast wel weer als ie zat is.
Maar de laatste berichten van hem waren in de trant van "graag of niet" en dan is t klaar bij mij. Graag of niet? Alsof ik sta te popelen hem te pijpen. Kom nou. Heb wel wat beters te doen. En als ik seks wil heb ik seks. En dan ook met iemand die wel zelf ook meedoet.
HIJ was degene die nieuwsgierig wasen dan nu ineens doen alsof ie MIJ een plezier zou doen hem te pijpen? Bitch please
Hij heeft dus aanleg.quote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ssssstttt! Ik bewaar mezelf voor jouDaar hoeven die anderen niets van te weten
Ja ik ben echt vreselijk met plannen de laatste tijd. Kom je een keer in een weekend dat kleine man er is? Vindt hij ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Speaking of which: wanneer zie ik je weer?
Je bent een deel van me!quote:
Moet even op m'n zangles schema kijken, maar kan misschien welquote:
I will make you sing babequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet even op m'n zangles schema kijken, maar kan misschien wel
quote:
Rawr!quote:
Haar rectum natuurlijk.quote:
MissB heeft Ang3l als leermeester?quote:
Geen idee. Ik kijk alleen naar de overeenkomsten en bij allebei komt er alleen maar poep uit.quote:
quote:
Maar wij wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig weten die kleders toch niet wie hij vroeger was
Het 7e deelquote:
De grote boodschap zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
De MIquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grote boodschap zal nooit meer hetzelfde zijn.
Of jij nog naar de intocht kijkt.quote:
Ja want ik ben nog niet genoeg wijfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB heeft Ang3l als leermeester?
Nee: veel beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grote boodschap zal nooit meer hetzelfde zijn.
Pardon? Alleen dat grote hoofd alquote:
Hier spreekt een ervaringsdeskundigequote:
Ja, jij hebt het mogen ondervinden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier spreekt een ervaringsdeskundige
Ik zei dat Q een deskundige was hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het mogen ondervinden?
Zoeentje die een barst in het porselein maakt. Zo hard en zo groot.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei dat Q een deskundige was hoor
Het valt mij idd ook behoorlijk tegen van Ang3lquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Misleidende TT, ik weet nog niks, behalve dat ie is blijven slapen
Hij is een hetero aan het ontmaagden op dit moment. Niet heel netjes om dan ook te gaan lopen posten, vind je niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt mij idd ook behoorlijk tegen van Ang3l
Als peu kan posten tijdens de seks dan kan Ang3l dat ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is een hetero aan het ontmaagden op dit moment. Niet heel netjes om dan ook te gaan lopen posten, vind je niet?
Tsssk, waarom niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is een hetero aan het ontmaagden op dit moment. Niet heel netjes om dan ook te gaan lopen posten, vind je niet?
Hoe is het met het katertje?quote:
Nog een lekker bruidsmeisje aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor, niks aan het handje.
Alleen brak omdat ik amper geslapen heb.
Hij kan het wel, maar hij doet het niet. En dat komt doordat Ang3l iets heeft dat Peu niet heeft...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Als peu kan posten tijdens de seks dan kan Ang3l dat ook
Je raadt NOOIT wie ik gisteren ontmoet hebquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als peu kan posten tijdens de seks dan kan Ang3l dat ook
Wie ging mij vannacht/gisteravond whatsappen? Waarom hou jij je foon niet gewoon bij je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor, niks aan het handje.
Alleen brak omdat ik amper geslapen heb.
Nee die waren er niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een lekker bruidsmeisje aan de haak geslagen?
ZMquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je raadt NOOIT wie ik gisteren ontmoet heb
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_you_marry_me_.html
[..]
Wie ging mij vannacht/gisteravond whatsappen? Waarom hou jij je foon niet gewoon bij je?
De Siamese tweeling.quote:
Nou, vertel, is ze alles wat peu beweert?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je raadt NOOIT wie ik gisteren ontmoet heb
Volgende keer zal ik ze doorverwijzen naar jouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij wel? Ik wacht al maanden op Soft Kitty, nachten lig ik wakker... niks
So truequote:
Wat kreeg je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik ze doorverwijzen naar jou
Angela, die blonde die er ook was zondag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_you_marry_me_.html
[..]
Wie ging mij vannacht/gisteravond whatsappen? Waarom hou jij je foon niet gewoon bij je?
Lieve berichtjes van een of andere Angelaquote:
Lief kind wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angela, die blonde die er ook was zondag.
En valt niet mee om te whatsappen, te praten en te zuipen tegelijk. Dus ze had ineens mijn telefoon te pakken.
Mjah, we weten allemaal hoe weerloos jij bent tegenover vrouwen he...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Angela, die blonde die er ook was zondag.
En valt niet mee om te whatsappen, te praten en te zuipen tegelijk. Dus ze had ineens mijn telefoon te pakken.
Eigenlijk geen idee waarom ik dat vannacht niet gedaan hebquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij wel? Ik wacht al maanden op Soft Kitty, nachten lig ik wakker... niks
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee waarom ik dat vannacht niet gedaan heb
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, we weten allemaal hoe weerloos jij bent tegenover vrouwen he...
Know your place womanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeten, je bent me gewoon VERGETEN
quote:
quote:
Wauw, jullie raadden het toch!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, vertel, is ze alles wat peu beweert?
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeten, je bent me gewoon VERGETEN
I blame the boobsquote:
De schuld van alles wat slecht is in deze wereld!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
De schuld van alles wat slecht is in deze wereld!
No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De schuld van alles wat slecht is in deze wereld!
quote:
Als het mogelijk was had ik je zo een beetje tiet gegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullen
quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Waarom in godsnaam?quote:
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
quote:
quote:
Dat is toch het uitgangspunt van alles?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?
quote:
Vaak komt het daar wel op neer jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch het uitgangspunt van alles?
Ze vond jou ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wauw, jullie raadden het toch!
Het is een mooie vrouw. En ze lijkt me heel lief
Die ik door jou heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoor![]()
Hihi jij bent op FB vriendjes met je leuke MI
Ik weiger jou nog gedag te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om weer een beetje te gaan werken.
Fijne dag allemaal
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weiger jou nog gedag te zeggen
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?
Dat weet je heel goed, laatste avond samen enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat terwijl ze me eigenlijk niet wilde zien gisteravond![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?
Ik had het ook prima gevonden om niet te komen hoor. En dat weet je bestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed, laatste avond samen enzo
Overigens was ze wel een beetje zenuwachtig
Hij denkt alleen dat ik ook wat stuurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?
Oh dus ik krijg niks terug?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij denkt alleen dat ik ook wat stuur
There's a perv for every filthy thing babequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus ik krijg niks terug?
Nou veel plezier met mijn smerige boxershorts dan
Ik vond t wel fijn dat jullie elkaar een keertje zagen, en t levert nog wat op ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had het ook prima gevonden om niet te komen hoor. En dat weet je best
Ik ook wel, maar had het zeker begrijpelijk gevonden als ze het niet wilde. Maar dat wist je donderdag alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel fijn dat jullie elkaar een keertje zagen, en t levert nog wat op ook
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jullie zien elkaar over een paar weken toch alweer? Dus niet zo zeuren
Maar we gaan écht niet te hard hoor, neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweest
Dan wil ik dus geen gezanik meer horen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweest
Dat roep ik al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar we gaan écht niet te hard hoor, nee
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan wil ik dus geen gezanik meer horen!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*
Voor de edit was die leukerquote:
Mag ik vast een plekje in je balboekje reserveren?quote:
We kunnen jou ook gewoon in een apart topic zetten hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*
Kan jij dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen jou ook gewoon in een apart topic zetten he
Als we met ons allen heel erg ons best doen, lukt het misschienquote:
Hou op zeg, ik heb nog rugpijn van de laatste bruiloft waar ik was. klotehakkenquote:
Wie zegt dat jij bent uitgenodigd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou op zeg, ik heb nog rugpijn van de laatste bruiloft waar ik was. klotehakken
Dat spreekt voor zichzelf. Wie wil mij nu niet op zijn of haar bruiloft?quote:
Als ik ooit ga trouwen dan mag jij ook komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zichzelf. Wie wil mij nu niet op zijn of haar bruiloft?
Graag gedaan schatquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan mag jij ook komen
Heyquote:
quote:
Lekker, wat voor?quote:
Raketjequote:
Ik heb al een datum 29 februari 20?? nu nog iemand vinden die ook wilquote:
Oh daar hou ik niet zo van.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al een datum 29 februari 20?? nu nog iemand vinden die ook wil
Ik ben helemaal geen ijsliefhebber. Als ik al ijs eet dan is het waterijs ;Dquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ijsliefhebber. Als ik al ijs eet dan is het waterijs ;D
quote:
Ik snap niet waarom niemand dat nu wil. Het is zo leuke datumquote:
Is dat erger dan aubergines?quote:
Je houdt van mequote:
Way worse, it's mequote:
Hahaha je wil nu niet weten wat ik denkquote:
Kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha je wil nu niet weten wat ik denk
Goed plan ik ga ook verder schoonmakenquote:
Al gedaan! Techno en wodka en zon hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan ik ga ook verder schoonmaken
*bwork*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga even mn balkon poetsen
De user?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al gedaan! Techno en wodka en zon hier
Inderdaadquote:
de muziek lieverdquote:
Ghehe okay danquote:
We zoeken vast nog iemand die alle uitnodigingen per hand schrijft en verstuurdquote:
IJsjesquote:
moordenaarquote:
Ik gaf het nog een trap naquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het liep daarvoor indd. als een tierelier.
Weer bij die computerzaak, of Dynamo?quote:
Nog nooit bij een computerzaak in Eindhoven geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weer bij die computerzaak, of Dynamo?
Ik bedoel muziekwinkel
Okee, ik kom daar nooit voor concerten, wel is daar donderdag om de week een auti-cafe van de ggz.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog nooit bij een computerzaak in Eindhoven geweest.
Op Tweakers stond dat er een trailer stond waar je de nieuwe Duke Nukem kon spelen blabla. Toen ik daar met 2 mensen uit mijn klas aankwamen stond er een vergrootte paardentrailer met een of andere vent die anabolen gebruikt. Toen waren we maar een beetje door de stad gelopen en gingen we weer naar huis.![]()
Volgende maand ga ik trouwens wel weer naar Dynamo.
Bam! http://www.dynamo-eindhov(...)-wears-prada-supportquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik kom daar nooit voor concerten, wel is daar donderdag om de week een auti-cafe van de ggz.
Okee, tof.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bam! http://www.dynamo-eindhov(...)-wears-prada-support
Volgende maand ook naar Graspop.
Auti-cafe? Zal vast volop feest zijn.
Hoi!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak mensen heel mooi en in ben heel leuk en gezellig. So I've been told
Veel plezier alvast in Dublin!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
5 huisjes kijken morgen, spannend! Nog een paar uurtjes tot m'n vlucht.
Wat een oase van rust is het hier de laatste tijd zegquote:
ssssssssst!!!quote:
Mag ik mijn liefde voor jou en jullie niet openbaar verklaren?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik mijn liefde voor jou en jullie niet openbaar verklaren?
Doe eens doorgeven, die mojito´s?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Voor vanavond salsitos mojito bij de bbq. Hmmmm
Is bier met mojito smaak!quote:
Whud?quote:
Doe die eens even doorgeven dan?quote:
Open wide...quote:
He, bahquote:
*proostquote:
Time to start the 48 hour drinking session?quote:
Hm.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil zo graag mijn buurman castreren.
Echt zo graag!!
Echt vuile vieze simpele gore teringlijer dat het is
Dit is zo kinderachtigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Ja, boven staan. Anders als je wel een klacht rondkrijgt bij de woningbouw of politie dan gaan ze er op wijzen dat je er zelf ook aan mee doet.
Lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
We zouden in de Singles-buurt moeten wonen, dan was er meer gezelligheid, meer seks, meer drank en nog meer muziek.
Wat een trieste figurenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De nieuwste aanpak is.
De hele dag hoor ik al muziek ergens in de flat. Althans muziek, boemboem-herrie. k maak net even een playlist van 30 minuutjes zodat ik met muziekje op kan douchen en aankleden enz.
Zit ik net op de bank mn nageltjes te doen, buurman naast me als een malle op de muur slaan en de bovenbuurman heeft besloten dat hij zijn muziek echt teringhard zet.
Nu kan ik triest en simpel gaan doen en mijn muziek ook harder zetten maar ik sta er gewoon boven.
Denk ik.
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.quote:
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.
Het is wel echt zo'n "hmm lekker wil ik wel meer van sienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik niet
Nee zeker niet.quote:
quote:
Die had hij toen ik me netjes ging voorstellen al verziekt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Maar de oud-Hollandsche `goede buur´-gezelligheid dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Succes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel... ik heb net nogmaals uitgelegd aan een stel kinderen... dat ze gewoon echt niet tegen de garagedeur moeten trappen omdat ik dat luid en duidelijk hoor....
(dit is echt de zoveelste keer ... misschien moet ik het nog maar eens aan de moeder uitleggen dat het niet hoort en daarbij zeer irritant is)
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
En wat is de reden dat zij tegen die garagedeur aantrappen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Wel... ik heb net nogmaals uitgelegd aan een stel kinderen... dat ze gewoon echt niet tegen de garagedeur moeten trappen omdat ik dat luid en duidelijk hoor....
(dit is echt de zoveelste keer ... misschien moet ik het nog maar eens aan de moeder uitleggen dat het niet hoort en daarbij zeer irritant is)
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.
Ik wil je bier komen opdrinkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.
IK OOK IK OOK IK OOKquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil je bier komen opdrinken
Mag dat ook?
Het is natuurlijk een prachtig doelgebied en van wat ik begrepen heb van de kinders krijgen ze straf als ze gaan voetballen op het trapveldjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is de reden dat zij tegen die garagedeur aantrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil je bier komen opdrinken
Mag dat ook?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een prachtig doelgebied en van wat ik begrepen heb van de kinders krijgen ze straf als ze gaan voetballen op het trapveldjeHuh ze mogen niet tegen een bal trappen op het trapveldje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, die deur is dichterbij en moeders wil dat de koters in de buurt blijven zodat ze ze in de gaten kan houdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wacht nog steeds tot je bier komt brengenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpen
Als tegenprestatie neem ik natuurlijk ook bier meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpen
Dat zou vast kloppen, maar niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh ze mogen niet tegen een bal trappen op het trapveldje?
Laat me raden, die deur is dichterbij en moeders wil dat de koters in de buurt blijven zodat ze ze in de gaten kan houden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen gaat maar met bier op pad en niemand gaat richting Emmen
Van mijn uit ben jij al op de helftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Volgende week zaterdag ben ik in de buurtnaja ik ga zeilen in Friesland
Zal ik je een geheimpje verklappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee, ik heb last van metaalmoeheid. Dus dit jaar geen Graspopquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van metaalmoeheid. Dus dit jaar geen Graspop
Dat is niet echt in de buurt schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Volgende week zaterdag ben ik in de buurtnaja ik ga zeilen in Friesland
Ik rij in 1 uurtje naar jou toequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige keer richting prov. Groningen vond ik het toch een heel eind rijden.
Dat is het ook. Utrecht is ook best ver voor mij met de trein laat staan nog verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige keer richting prov. Groningen vond ik het toch een heel eind rijden.
Mwah met de trein is Groningen een uur of 3 ofzo....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is het ook. Utrecht is ook best ver voor mij met de trein laat staan nog verder
Dat valt best meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah met de trein is Groningen een uur of 3 ofzo....
Misschien een rare vraag maar als je geen leven hebt waarom ben je dan aan het plamuren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon dikke slappe lach aanval tijdens het plamuren.
Ik zag in de spiegel dat ik scheel keek en toen moest ik zo hard lachen![]()
Oh god I need a life
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon dikke slappe lach aanval tijdens het plamuren.
Ik zag in de spiegel dat ik scheel keek en toen moest ik zo hard lachen![]()
Oh god I need a life beer
Ja dat ook.quote:
Omdat ik met huppelkind naar verjaardagfeestje van mn ex ga.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar als je geen leven hebt waarom ben je dan aan het plamuren?
Ik zit ver wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet van meer dan de helft niet eens waar de mensen wonen, in ieder geval wonen de meeste uit de buurt, op L-E, Spirit en Yuki (de laatste enkel in het weekend) na.
Oh ja, en een nieuwe user hier (man) kwam uit de Randstad dus die is ook dichtbij.
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ook.
[..]
Omdat ik met huppelkind naar verjaardagfeestje van mn ex ga.
Thnx zal ik nodig hebbenquote:
Als je bier meeneemt mag je ook wel hier komen hangenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:07 schreef bebbel het volgende:
* bebbel meldt zich weer.
Alleen... op zaterdag avond. Man, wat is er aan de hand normaal zit ik er niet mee...
Oh well, dan maar kansloos in Singles hangen
tempting.... maar je woont vast in het andere deel van Nederland....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt mag je ook wel hier komen hangen
Geen idee waar jij woont maar ik zit verstopt in Drenthequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
tempting.... maar je woont vast in het andere deel van Nederland....
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont maar ik zit verstopt in Drenthe
Ik mis de randstadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hier
Dat is best te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hier
Weer Dordt?quote:
Nope, ik wil omgeving Amsterdam. Maar dat gaat nog wel jaar of 10 duren.quote:
Amsterdam is wel erg duurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil omgeving Amsterdam. Maar dat gaat nog wel jaar of 10 duren.
Daarom ook omgevingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |