Nee, ik heb last van metaalmoeheid. Dus dit jaar geen Graspopquote:
Jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van metaalmoeheid. Dus dit jaar geen Graspop
Dat is niet echt in de buurt schatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Volgende week zaterdag ben ik in de buurtnaja ik ga zeilen in Friesland
Ik rij in 1 uurtje naar jou toequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige keer richting prov. Groningen vond ik het toch een heel eind rijden.
Dat is het ook. Utrecht is ook best ver voor mij met de trein laat staan nog verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt, maar de vorige keer richting prov. Groningen vond ik het toch een heel eind rijden.
Mwah met de trein is Groningen een uur of 3 ofzo....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is het ook. Utrecht is ook best ver voor mij met de trein laat staan nog verder
Dat valt best meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah met de trein is Groningen een uur of 3 ofzo....
Misschien een rare vraag maar als je geen leven hebt waarom ben je dan aan het plamuren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon dikke slappe lach aanval tijdens het plamuren.
Ik zag in de spiegel dat ik scheel keek en toen moest ik zo hard lachen![]()
Oh god I need a life
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon dikke slappe lach aanval tijdens het plamuren.
Ik zag in de spiegel dat ik scheel keek en toen moest ik zo hard lachen![]()
Oh god I need a life beer
Ja dat ook.quote:
Omdat ik met huppelkind naar verjaardagfeestje van mn ex ga.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar als je geen leven hebt waarom ben je dan aan het plamuren?
Ik zit ver wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet van meer dan de helft niet eens waar de mensen wonen, in ieder geval wonen de meeste uit de buurt, op L-E, Spirit en Yuki (de laatste enkel in het weekend) na.
Oh ja, en een nieuwe user hier (man) kwam uit de Randstad dus die is ook dichtbij.
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ook.
[..]
Omdat ik met huppelkind naar verjaardagfeestje van mn ex ga.
Thnx zal ik nodig hebbenquote:
Als je bier meeneemt mag je ook wel hier komen hangenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:07 schreef bebbel het volgende:
* bebbel meldt zich weer.
Alleen... op zaterdag avond. Man, wat is er aan de hand normaal zit ik er niet mee...
Oh well, dan maar kansloos in Singles hangen
tempting.... maar je woont vast in het andere deel van Nederland....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je bier meeneemt mag je ook wel hier komen hangen
Geen idee waar jij woont maar ik zit verstopt in Drenthequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
tempting.... maar je woont vast in het andere deel van Nederland....
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont maar ik zit verstopt in Drenthe
Ik mis de randstadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hier
Dat is best te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef bebbel het volgende:
[..]
Pcies, dat bedoelde ik... Randstad hier
Weer Dordt?quote:
Nope, ik wil omgeving Amsterdam. Maar dat gaat nog wel jaar of 10 duren.quote:
Amsterdam is wel erg duurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik wil omgeving Amsterdam. Maar dat gaat nog wel jaar of 10 duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |