Wat een trieste figurenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De nieuwste aanpak is.
De hele dag hoor ik al muziek ergens in de flat. Althans muziek, boemboem-herrie. k maak net even een playlist van 30 minuutjes zodat ik met muziekje op kan douchen en aankleden enz.
Zit ik net op de bank mn nageltjes te doen, buurman naast me als een malle op de muur slaan en de bovenbuurman heeft besloten dat hij zijn muziek echt teringhard zet.
Nu kan ik triest en simpel gaan doen en mijn muziek ook harder zetten maar ik sta er gewoon boven.
Denk ik.
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.quote:
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.
Het is wel echt zo'n "hmm lekker wil ik wel meer van sienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik niet
Nee zeker niet.quote:
quote:
Die had hij toen ik me netjes ging voorstellen al verziekt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Maar de oud-Hollandsche `goede buur´-gezelligheid dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Succes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel... ik heb net nogmaals uitgelegd aan een stel kinderen... dat ze gewoon echt niet tegen de garagedeur moeten trappen omdat ik dat luid en duidelijk hoor....
(dit is echt de zoveelste keer ... misschien moet ik het nog maar eens aan de moeder uitleggen dat het niet hoort en daarbij zeer irritant is)
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
En wat is de reden dat zij tegen die garagedeur aantrappen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Wel... ik heb net nogmaals uitgelegd aan een stel kinderen... dat ze gewoon echt niet tegen de garagedeur moeten trappen omdat ik dat luid en duidelijk hoor....
(dit is echt de zoveelste keer ... misschien moet ik het nog maar eens aan de moeder uitleggen dat het niet hoort en daarbij zeer irritant is)
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.
Ik wil je bier komen opdrinkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij valt gewoon suiker te lenen, of bier, of jam, alles is goed.
IK OOK IK OOK IK OOKquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil je bier komen opdrinken
Mag dat ook?
Het is natuurlijk een prachtig doelgebied en van wat ik begrepen heb van de kinders krijgen ze straf als ze gaan voetballen op het trapveldjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is de reden dat zij tegen die garagedeur aantrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil je bier komen opdrinken
Mag dat ook?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een prachtig doelgebied en van wat ik begrepen heb van de kinders krijgen ze straf als ze gaan voetballen op het trapveldjeHuh ze mogen niet tegen een bal trappen op het trapveldje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, die deur is dichterbij en moeders wil dat de koters in de buurt blijven zodat ze ze in de gaten kan houdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wacht nog steeds tot je bier komt brengenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpen
Als tegenprestatie neem ik natuurlijk ook bier meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Eigenlijk zou ik kwaad moeten worden dat jij mij mn bier afhandig wil maken, maar als medegenieter van bier kan ik je actie wel begrijpen
Dat zou vast kloppen, maar niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh ze mogen niet tegen een bal trappen op het trapveldje?
Laat me raden, die deur is dichterbij en moeders wil dat de koters in de buurt blijven zodat ze ze in de gaten kan houden
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen gaat maar met bier op pad en niemand gaat richting Emmen
Van mijn uit ben jij al op de helftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Volgende week zaterdag ben ik in de buurtnaja ik ga zeilen in Friesland
Zal ik je een geheimpje verklappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |