Doe die eens even doorgeven dan?quote:
Open wide...quote:
He, bahquote:
*proostquote:
Time to start the 48 hour drinking session?quote:
Hm.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil zo graag mijn buurman castreren.
Echt zo graag!!
Echt vuile vieze simpele gore teringlijer dat het is
Dit is zo kinderachtigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Ja, boven staan. Anders als je wel een klacht rondkrijgt bij de woningbouw of politie dan gaan ze er op wijzen dat je er zelf ook aan mee doet.
Lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
We zouden in de Singles-buurt moeten wonen, dan was er meer gezelligheid, meer seks, meer drank en nog meer muziek.
Wat een trieste figurenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De nieuwste aanpak is.
De hele dag hoor ik al muziek ergens in de flat. Althans muziek, boemboem-herrie. k maak net even een playlist van 30 minuutjes zodat ik met muziekje op kan douchen en aankleden enz.
Zit ik net op de bank mn nageltjes te doen, buurman naast me als een malle op de muur slaan en de bovenbuurman heeft besloten dat hij zijn muziek echt teringhard zet.
Nu kan ik triest en simpel gaan doen en mijn muziek ook harder zetten maar ik sta er gewoon boven.
Denk ik.
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.quote:
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar eens in SEX, KPD of KLB kijken. Durf te wedden dat als mn bovenbuurman FOK!t we hem daar kunnen vinden.
Het is wel echt zo'n "hmm lekker wil ik wel meer van sienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mis een beetje S&G in dat rijtje, maar je buurman in S&G, dat wil je denk ik niet
Nee zeker niet.quote:
quote:
Die had hij toen ik me netjes ging voorstellen al verziekt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Maar de oud-Hollandsche `goede buur´-gezelligheid dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Maar de oud-Hollandsche `goede buur´-gezelligheid dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |