No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De schuld van alles wat slecht is in deze wereld!
quote:
Als het mogelijk was had ik je zo een beetje tiet gegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullen
quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Waarom in godsnaam?quote:
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
quote:
quote:
Dat is toch het uitgangspunt van alles?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?
quote:
Vaak komt het daar wel op neer jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch het uitgangspunt van alles?
Ze vond jou ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wauw, jullie raadden het toch!
Het is een mooie vrouw. En ze lijkt me heel lief
Die ik door jou heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoor![]()
Hihi jij bent op FB vriendjes met je leuke MI
Ik weiger jou nog gedag te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om weer een beetje te gaan werken.
Fijne dag allemaal
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weiger jou nog gedag te zeggen
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?
Dat weet je heel goed, laatste avond samen enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat terwijl ze me eigenlijk niet wilde zien gisteravond![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?
Ik had het ook prima gevonden om niet te komen hoor. En dat weet je bestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet je heel goed, laatste avond samen enzo
Overigens was ze wel een beetje zenuwachtig
Hij denkt alleen dat ik ook wat stuurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?
Oh dus ik krijg niks terug?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij denkt alleen dat ik ook wat stuur
There's a perv for every filthy thing babequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus ik krijg niks terug?
Nou veel plezier met mijn smerige boxershorts dan
Ik vond t wel fijn dat jullie elkaar een keertje zagen, en t levert nog wat op ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had het ook prima gevonden om niet te komen hoor. En dat weet je best
Ik ook wel, maar had het zeker begrijpelijk gevonden als ze het niet wilde. Maar dat wist je donderdag alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel fijn dat jullie elkaar een keertje zagen, en t levert nog wat op ook
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jullie zien elkaar over een paar weken toch alweer? Dus niet zo zeuren
Maar we gaan écht niet te hard hoor, neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweest
Dan wil ik dus geen gezanik meer horen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 3 weken. En we zijn de afgelopen drie weken alles bij elkaar misschien 5 dagen niet bij elkaar geweest
Dat roep ik al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar we gaan écht niet te hard hoor, nee
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan wil ik dus geen gezanik meer horen!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*
Voor de edit was die leukerquote:
Mag ik vast een plekje in je balboekje reserveren?quote:
We kunnen jou ook gewoon in een apart topic zetten hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je op deze link klikt: *blokkeer knopje voor alles over zoenmevrouw*
Kan jij dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen jou ook gewoon in een apart topic zetten he
Als we met ons allen heel erg ons best doen, lukt het misschienquote:
Hou op zeg, ik heb nog rugpijn van de laatste bruiloft waar ik was. klotehakkenquote:
Wie zegt dat jij bent uitgenodigd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou op zeg, ik heb nog rugpijn van de laatste bruiloft waar ik was. klotehakken
Dat spreekt voor zichzelf. Wie wil mij nu niet op zijn of haar bruiloft?quote:
Als ik ooit ga trouwen dan mag jij ook komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zichzelf. Wie wil mij nu niet op zijn of haar bruiloft?
Graag gedaan schatquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen dan mag jij ook komen
Heyquote:
quote:
Lekker, wat voor?quote:
Raketjequote:
Ik heb al een datum 29 februari 20?? nu nog iemand vinden die ook wilquote:
Oh daar hou ik niet zo van.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al een datum 29 februari 20?? nu nog iemand vinden die ook wil
Ik ben helemaal geen ijsliefhebber. Als ik al ijs eet dan is het waterijs ;Dquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen ijsliefhebber. Als ik al ijs eet dan is het waterijs ;D
quote:
Ik snap niet waarom niemand dat nu wil. Het is zo leuke datumquote:
Is dat erger dan aubergines?quote:
Je houdt van mequote:
Way worse, it's mequote:
Hahaha je wil nu niet weten wat ik denkquote:
Kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha je wil nu niet weten wat ik denk
Goed plan ik ga ook verder schoonmakenquote:
Al gedaan! Techno en wodka en zon hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan ik ga ook verder schoonmaken
*bwork*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga even mn balkon poetsen
De user?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al gedaan! Techno en wodka en zon hier
Inderdaadquote:
de muziek lieverdquote:
Ghehe okay danquote:
We zoeken vast nog iemand die alle uitnodigingen per hand schrijft en verstuurdquote:
IJsjesquote:
moordenaarquote:
Ik gaf het nog een trap naquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het liep daarvoor indd. als een tierelier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |