No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De schuld van alles wat slecht is in deze wereld!
quote:
Als het mogelijk was had ik je zo een beetje tiet gegeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No fair, naast die van jou vallen die van mij gewoon weg. Zo kan ik blijven bijvullen
quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat je niet 24 uur per dag in mijn gedachten bent.
Waarom in godsnaam?quote:
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
quote:
quote:
Dat is toch het uitgangspunt van alles?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht even, gaan we het nu weer zo draaien dat het allemaal mijn schuld is?
quote:
Vaak komt het daar wel op neer jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch het uitgangspunt van alles?
Ze vond jou ook leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wauw, jullie raadden het toch!
Het is een mooie vrouw. En ze lijkt me heel lief
Die ik door jou heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil die tijd en dat plekkie heus wel delen met Do hoor![]()
Hihi jij bent op FB vriendjes met je leuke MI
Ik weiger jou nog gedag te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om weer een beetje te gaan werken.
Fijne dag allemaal
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weiger jou nog gedag te zeggen
Jij bent wel ingegaan op haar voorstel om gebruikt ondergoed uit te wisselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
Kun je bij de TnT pakketjes die verstuurd zijn alsnog annuleren?
Dat weet je heel goed, laatste avond samen enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat terwijl ze me eigenlijk niet wilde zien gisteravond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |