Daar kun je ook zingen terwijl je mensen vermoordt!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Ik mag hopen dat het volgende week beter is
Die stem heeft ze gekregen van het deepthroaten. Smegma achter je stembanden is vrij kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Over 3 jaar heb ik ook zo'n stem, ik ben al aardig op weg
Ze zei net iets als "irriteren aan". En dat is dan schrijfster?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die stem heeft ze gekregen van het deepthroaten. Smegma achter je stembanden is vrij kut.
Ja zei zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zei net iets als "irriteren aan". En dat is dan schrijfster?
Dat komt alleen maar omdat ik niet achter je kiezen kan komen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik van drank en sigaretten, even ter verduidelijking
Ik heb nog nooit iets van haar gelezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zei net iets als "irriteren aan". En dat is dan schrijfster?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ik niet achter je kiezen kan komen!
Ik ook niet. Ik heb net de Harry Potters in een box gekocht voor 30 euro. Ik loop wat achter geloof ik, maar ik haat wachten op vervolgenquote:
Toen ze bij de lama's was had ik echt zoiets, meid doe maar nietquote:
Dat lijkt wel op zo'n oud Debby of Tina vakantieboek van vroegahquote:
Oh dat heb ik niet gezien, maar toen ze in "24 uur met" paranoia liep te doen schrok ik bestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ze bij de lama's was had ik echt zoiets, meid doe maar niet
Ik dus ook en ze trekt me ook niet, maar misschien is ze wel heel goed,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog nooit van haar gelezen, maar ik lees ook alleen thrillers en Ludlum en dat soort dingen. Maar dat vakantieboek is wel leuk voor op het strand of zo.
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gezien, maar toen ze in "24 uur met" paranoia liep te doen schrok ik best
Ja die had ik ook altijd, van de Tina Club, zo een ouderwets gezellig boek met puzzeltjes en strips en leuke dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel op zo'n oud Debby of Tina vakantieboek van vroegah
Mag een youtubefilmpje al 25 uur durenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Straks ff zoeken op youtube
Staat misschien nog op Uitzendinggemistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Straks ff zoeken op youtube
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
48 uur zelfs, benny kom er maar inquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb geen zin om op te staan en de controller te pakken.... dus ik blijf maar
Ik zit altijd met dichtgeknepen benen op de wc de krant te lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Oo die bevallingsscene ook in de Gelukkige Huisvrouw... Ik zat toen echt met dicht geknepen benen!
Whut, gaat je stem omhoog?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Nah 2 x zelf gedaan, piece of cakequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Oo die bevallingsscene ook in de Gelukkige Huisvrouw... Ik zat toen echt met dicht geknepen benen!
quote:
ik ga zo ook nog ff neutenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lach maar, daar gaan me punten
Ik ben zelfs te lui om me wijnglas te pakken
die heb ik vorige week gezien.... wat een stomme filmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Nou ik bedoel eigenlijk dat ik met iets anders dichtgeknepen zatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit altijd met dichtgeknepen benen op de wc de krant te lezen.
Maar dat heb ik zelf niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk dat ik met iets anders dichtgeknepen zat
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niets weten over hun seksleven
Eens. Die theezakjes die ze tieten noemt waren al echt TMI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal niets weten over hun seksleven
Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Southparkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. Die theezakjes die ze tieten noemt waren al echt TMI.
Ja maar dat was met het optreden ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Blossom86 het volgende:
komt een vrouw bij de dokter wil ik ook niet zien.
en ik ben ook geen carice fan.
In dat stukje van simran zie je alleen maar glennis.
Eensch!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik vorige week gezien.... wat een stomme film
carice is wel okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingEn Carice met haar altijd zelfde depri rollen...
yep, en Adliciousquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Maartel het volgende:
Hele avond gemist, maar Rochelle deed t weer netjes zo te zien
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Maartel het volgende:
Hele avond gemist, maar Rochelle deed t weer netjes zo te zien
quote:
Ja er komt een vrouw bij de dokter vond ik ook niet zo... De gelukkige huisvrouw was ook wel een soort van komisch, daar vond ik Carice ook leuker dan er komt een vrouw bij de dokter!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla hem over. Ik vond 'komt een vrouw bij de dokter' al erg genoeg, wat een zeikbagger, echt weer Nederlandse films. Niet mijn dingEn Carice met haar altijd zelfde depri rollen...
Ja, beetje jammer dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Blossom86 het volgende:
In dat stukje van simran zie je alleen maar glennis.
ik hou van gezapige natte dweilenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
Rolf is echt een marc anthony achtige, gezapige natte dweil.
Dat is het!! Ook zo'n kwijlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
Kun je nagaan, Rolf is 20 jaar jonger, minimaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Blossom86 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het! Die Camping, die het eind van de wereld heeft voorspeld, had deze aflevering voorzien en de uitslag loopt uit tot middernacht. Ed hoort dat hij er uit moet en doet zijn bril af. Er komen laserstralen uit zijn ogen die de wereld vernietigen!
wheheheheehquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het! Die Camping, die het eind van de wereld heeft voorspeld, had deze aflevering voorzien en de uitslag loopt uit tot middernacht. Ed hoort dat hij er uit moet en doet zijn bril af. Er komen laserstralen uit zijn ogen die de wereld vernietigen!
Het lijkt wel een aflevering van Smallville.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Southpark fan zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
Dat ken ik niet, de laatste tien jaar heb ik alleen Lost gevolgd en kijk ik trouw de herhalingen van het A-Team.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aflevering van Smallville.
Nee, ik heb doordeweeks een dwangbuis om denk ikquote:
Ik mis iets geloof ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Zijn ze in Australie al deaudt
De aboriginals in ieder geval wel bijna allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Huh?? 18:00 uur toch? En alleen de gelovigen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
Oh ja, dat gedoe. Echt al over 56 minuten? Damn, mis ik mijn kapper morgen en ga ik slecht gekapt... zo jammer weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
nog 56 minuten
dan gaan we er aan
onee dat is zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh?? 18:00 uur toch? En alleen de gelovigen?
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe. Echt al over 56 minuten? Damn, mis ik mijn kapper morgen en ga ik slecht gekapt... zo jammer weer.
Gaat Xfactor nog zo lang door?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen ze
Oh shit, kan ik me nog bekeren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je niet gelooft wordt je nog 153 dagen gestraft op aarde zeggen ze
of dat zijn gebeden hebben geholpen en we dankzij hem nog een paar jaar extra krijgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
En zo'n persoon die zoiets meldt, wat zou die nu zeggen als blijkt dat hij verkeerd zat?
Sorry ik heb me een paar jaar vergist
Wat en 153 dagen feesten missenquote:
O ja dan gaan we dat horenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
of dat zijn gebeden hebben geholpen en we dankzij hem nog een paar jaar extra krijgen?
Ach, ze leeft er goed van, dus wat zou er erg aan zijn....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel kut als je moeder dat soort dingen schrijft.
Ja we zijn toch al goddeloos dus mag alles wat verboden is, toch?quote:
Ik doe nooit iets dat verboden isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we zijn toch al goddeloos dus mag alles wat verboden is, toch?
Heleen van Rooijenquote:
Ik ook niet. Vrouwen rennen al weg voordat ik ze seksueel kan intimideren.quote:
Overdrijf jij eens niet zo, ik heb je gezien weet je nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vrouwen rennen al weg voordat ik ze seksueel kan intimideren.
Je kunt nog naaktfoto's vinden. Be prepared: dan wordt je langer dan 153 dagen gestraft.quote:
Pheno.rar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt nog naaktfoto's vinden. Be prepared: dan wordt je langer dan 153 dagen gestraft.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt nog naaktfoto's vinden. Be prepared: dan wordt je langer dan 153 dagen gestraft.
Ik hou niet van rozequote:
Die staat hier.quote:
Wat een geile picsquote:
Ze zijn van mijn goede kant! Frontaal!quote:
Omdat Pheno...en jij bent nieuwsgierig net als wijquote:
Blont?quote:
Alleen net in die onderbroek zag hij er wel lekker uit, maar nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
Ik vind er geen zak aan die Nadal, ik ben nog steeds van Agassi
Het leek een potentieel goed beeld ja, het valt tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen net in die onderbroek zag hij er wel lekker uit, maar nu
Nadal is wel leuk hoor.... maar hij moet dan wel zijn haar knippenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nadal is wel leuk hoor.... maar hij moet dan wel zijn haar knippen
Ik heb geloof ik iets met Spaanse mannen
Dan heb je mijn facebook nog niet gezien!quote:
Agassiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
Had ik zijn haar maar. Ik verbrand elke keer mijn kop als er een zonnetje schijntquote:
Doeiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Blossom86 het volgende:
boring zeg dit.
Ik ga naar bed!
Tot volgende week!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Blossom86 het volgende:
boring zeg dit.
Ik ga naar bed!
Tot volgende week!!
Achja je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik zijn haar maar. Ik verbrand elke keer mijn kop als er een zonnetje schijnt
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik ben eigenlijk best moe, maar nu kijk ik Xfactor af ook.
Ik hou wel langig haar, maar niet plat bovenop en wijd bij de oren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nee joh, Nadal is juist lekker met dat halflange haarZo lekker semi-vrouwelijk =
Een pet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Achja je kan niet alles hebben
Het zit ook ongelijk, lelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou wel langig haar, maar niet plat bovenop en wijd bij de oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb deze gekochtCouldn't resist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb deze gekochtCouldn't resist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.em je gaat er nog mee lopen ook?
He, als ik met een tractorband rustig de studio zou inlopen als het bigband thema er is, dan loop ik ook gerust met zo'n pet hoorquote:
Mijn PM staat openquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mijn facebook nog niet gezien!
Dat staat hem echt wel leukquote:
Blijf je mooi hier bij onsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ben te lui om de controller van de xbox te pakken
Ik zit nog aan mijn tweede glasquote:
Met mijn Marvin the Martian T-shirtquote:
Ja, hij had een Mora kroket te veel op.quote:
whehehehe gaat goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik ben te lui om het glas te pakken
Zoals allemaal. Roep maar als het echt begint, ik kijk nog even working holiday af. Grappig, een kiwi in Londenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
Hou vol, hou vast.
Er is altijd wel een arm die in je aars past.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
Hou vol, hou vast.
Er is altijd wel een touw dat om je nek past.
Gaan ze die ook kleden alsof ze een cameltoe van een olifant heeft?quote:
O ja het enige goede die avondquote:
Van die thema's gaan ze toch weer afquote:
mn bier man, wat doe jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan ze die ook kleden alsof ze een cameltoe van een olifant heeft?
Die maken wij wel ter plekkequote:
Happy feet !quote:
quote:
Yupquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd.... dat horen we straks toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:33 schreef Pheno het volgende:
Het thema wordt "ik zie ik zie wat jij niet ziet" en dan kan Ed naar huis!
Ik wil in de jury. Als een G6!quote:
klopt, met teveel alcohol kak ik ook inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik nog meer wijn neem, dan zak ik helemaal in.
Nee, zondag toch? te laat? We are all dead?quote:
owja zondag pasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zondag toch? te laat? We are all dead?
Waarom? Moet ik nu al naar bed?quote:
Daarom leest Martijn ze voorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
OMG eerst nog de tweets. Kan hij toch niet lezen.
Ze kunnen beter aan 'm vragen of ie ook nog eens niet vals gaat zingen.quote:
Nah morgen is het tot 9 uur slapen, moet lukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat je niet wakker wilde worden![]()
whahahahahaquote:
ik heb morgen papadag, oudste heeft ook kinderfeestjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah morgen is het tot 9 uur slapen, moet lukken
MIquote:
Nee hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Pheno het volgende:
Maar in de singoff moeten ze ook weer twee liedjes?
Het enige woord met drie lettergrepen dat Wendy uit haar kop kan krijgen is "genoten".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
TIJN?
Nog even en Wendy zegt ook POPPETIJN
Ja hahahaquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
TIJN?
Nog even en Wendy zegt ook POPPETIJN
Hier, een antischimmelcrème.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
Het kan me echt aan m'n achterste oxideren die uitslag. En met uitslag bedoel ik niet uitslag.
GMTAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht even dat ie Eeeeeeeddd zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |