Je weet wel dat Feijenoord met voetbal te maken heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is Feijenoord? Ik was die ene Nederlander die niet een minuut van het WK heeft gezien he, voetbal
Oh lekker! Maar van teveel van die zoetigheid word je zó zatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net een hele zak M&M crispy leeggevreten en zit nu stampvol.
Wat voor muziek was het Kally?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Gutver de muziek vorige week was beter, in de pub
Normaal ben ik meer van zoute dingen, maar dit eet wat "schoner" boven een toetsenbord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh lekker! Maar van teveel van die zoetigheid word je zó zat. Ik heb mijn Nuts nu weggewerkt en nu is het ook wel ff genoeg
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoorquote:
E3 gamebeursquote:
quote:
Win-winquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vind Rolf geen bijzondere artiest.SPOILER: na de reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn part is de volgorde van Eliminatie zo:
Ed
Rolf
Pyke
Sim Ran
Adlicious
RochelleEn god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Rijke trendy mannenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles en vooral om te dansen, maar de mannen waren leuker hoor
Zekersquote:
Geen idee waar het is though, ik leer net Rotterdam!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wel dat Feijenoord met voetbal te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |