Nog eentje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, bij de scholierenverkiezingen.[ afbeelding ]
Dit neem ik dan ook niet serieus.quote:
RTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die de stemwijzer gebruiken om zich te orienterendat ding klopt van geen kant.
Weer wat gemeen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe wil je dan wel genomen worden?quote:
Denken dat Halsema nog voorzitter is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Femke Halsema![]()
Lelijke hoeren![]()
Vrouwen met mannenstemmen
Femke Halsema is al een tijd bij GL weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Femke Halsema![]()
Lelijke hoeren![]()
Vrouwen met mannenstemmen
Kom ik ook niet. Owned jonguh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Voetbalhaters die bij een kampioensfeest wel bier komen drinken
30cm komkommer dit datquote:
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Femke Halsema is al een tijd bij GL weg.
Kijk, je wordt al liberaler. Daarna D66, en daarna...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kijk, je wordt al liberaler. Daarna D66, en daarna...
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, toen leefde jj nog niet.![]()
Trouwens... Tofik Dibi!![]()
Jouw aanwezigheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
Vieze strontboer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetje![]()
Kan geregeld worden.quote:
Ismaelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
Tofik Dibi is er nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet niet of ik nog GroenLinks zou stemmen nu FH er niet meer bij zit want zij was wel echt cool
Dan zeggen we dan vroegaah nog voor 1993 is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetje![]()
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werkenquote:
Oh ja die is ook stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tofik Dibi is er nog.
[..]
Dan zeggen we dan vroegaah nog voor 1993 is.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Shell is dan toch al failliet, oliecrisis dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dromenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.
Ban hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef AchmedJan het volgende:
Waar BaasD, Verras en AJook weer terug zijn..
1 uur over doen om te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
Ervan uitgaan dat wij zo denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef Trollface. het volgende:
Tevens: rechts stemmen omdat je zelf aspireert zo te worden als de gemiddelde rechtse stemmer (PVV uitgesloten) terwijl je dat niet bent.
okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben linkshandig mag je dan wel met rechts stemmen?
neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Dan moet je de volgende keer VVD stemmen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |