quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
gvd ik klikte mis op invoeren gvd ik ben niet helemaal in vorm vandaag
Ich bin macho.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
DEZELFDE SECONDE, WAT DOE JE. kktim dit dat zus zo
Caisse d'Epargne = bank maar jij doelt op wielren-outfit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik stem geen VVD maar sowieso onderscheid maken in mensen hun politieke voorkeur
Onderscheid maken we in opleiding, huidskleur en geslacht. Meer niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
Alt-S FTWquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:57 schreef Snuf. het volgende:
Snel genoeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Wtf hoe snel zijn jullie wel niet :|.
Bazig snelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ging op de foto voor de bank in Spanje in mijn wielrenoutfitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Caisse d'Epargne = bank maar jij doelt op wielren-outfit?
En voor de rest:
hoest met Nick enzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Caisse d'Epargne = bank maar jij doelt op wielren-outfit?
En voor de rest:
En met een herexamen lukt 't ook niet meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dikke onvoldoendes hebben voor M&O (tussen 1-3 had ze) en Economie en ze gaat dr sowieso volgende week ook een paar verpoepen.
Maar ik was weer het snelst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging op de foto voor de bank in Spanje in mijn wielrenoutfit
quote:
Dit had ik wel kunnen weten trouwensquote:
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
En met een herexamen lukt 't ook niet meer?
Een mislukking net als Ezell.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
Niet minimaal 45 van de 49 punten hebben voor Engels examen![]()
Wat voor mislukkeling ben je dan
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit had ik wel kunnen weten trouwens
Het was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet blij met de TT? Die had ik speciaal in Kladblok geprepareerd en ge-Ctrl+V'd.
Hoe veel punten had je danquote:
Maar hebben de leraren het nu al gezegd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast niet
Maar ach, ze ging toch pabo doen.
Oooh is 't zo'n typequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast niet
Maar ach, ze ging toch pabo doen.
wat wat dit dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hebben de leraren het nu al gezegd dan?
Giga site schrijven en zulke dingen in kladblok ipv berichtvenster/browserbalk doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet blij met de TT? Die had ik speciaal in Kladblok geprepareerd en ge-Ctrl+V'd.
Je studie... jij moet wel een PvdA'er zijnquote:
gemiddeld voor alle oefen examens een 8.6 halen en dan op CE zelf maar 31 punten halen :")quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
Niet minimaal 45 van de 49 punten hebben voor Engels examen![]()
Wat voor mislukkeling ben je dan
Och.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je studie... jij moet wel een PvdA'er zijnOf iig links, hehe.
Ooh dat is wel een zeven dan, volgens mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm.. iets van 36. Ik heb niet al mijn antwoorden onthouden.
Dat is wel viessssssquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
gemiddeld voor alle oefen examens een 8.6 halen en dan op CE zelf maar 31 punten halen :")
Ninja edit dit datquote:
Zodra ik mag stemmen, VVD.quote:
Ja, maar ik heb een 8.2 nodig voor mijn gemiddelde. Lotingsopleding hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een zeven dan, volgens mij.
Pak gewoon wat uit de kast.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Misschien gaat het mij wel enkel om de taal.
Welke opleiding wil je doen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een 8.2 nodig voor mijn gemiddelde. Lotingsopleding hé.
[..]
Pak gewoon wat uit de kast.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
De eerste keer dat ik mocht/wilde stemmen, was mijn stembiljet gescheurd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef strontboer het volgende:
Hahah bazig. Net op de radio een analyse van de klachten. Meeste klachten gingen over de moeilijkheidsgraad
f0k belasting dit dat mattiequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Belachelijk.
Jullie gaan zo in elkaar gestompt worden op de universiteit.
Linksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
En links
Rechts
Al heb ik wel een paar PVV-trekjes.
Als we jouw studie gingen doen wellichtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Belachelijk.
Jullie gaan zo in elkaar gestompt worden op de universiteit.
Nee, ik denk dat dat wel geldt voor alle studies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als we jouw studie gingen doen wellicht
Als je geneeskunde wil doen als 2de studie, kost dat al 20 000 euroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat wel geldt voor alle studies.
Niet in Leiden iigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Dastan het volgende:
Nee, ik denk dat dat wel geldt voor alle studies.
voor je gevoel zijn dat 3 negers zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een zeven dan, volgens mij.
[..]
Dat is wel viessssss
Ik vind dat je levensonderhoud je eigen verantwoordelijkheid is en als ik ooit later een uitkering nodig zal hebben zal ik er natuurlijk volledig gebruik van maken, schijt dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als jij je uitkering aanvraagt zal je er blij mee zijn
Niet als je ze tegelijk volgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je geneeskunde wil doen als 2de studie, kost dat al 20 000 euro
Ga jij naar Uni Leiden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet in Leiden iigEn sowieso. Geweld
Ja hallo, ik woon zowat in Rotterdam en zit bijna elke dag in de tram met allemaal marokkanen/turken die niet even normaal kunnen gedragen.quote:
Ik heb D66 gestemd de laatste keer.quote:
VVD is het meest tegen studenten, meneertje straat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet in Leiden iigEn sowieso. Geweld
Maar toch, als jij aangereden wordt en de rest van je leven in een rolstoel moet zal je blij zijn dat je die uitkering hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik vind dat je levensonderhoud je eigen verantwoordelijkheid is.
Niet? Gister nog over gehad?quote:
Ik snap wat je bedoeld (quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hallo, ik woon zowat in Rotterdam en zit bijna elke dag in de tram met allemaal marokkanen/turken die niet even normaal kunnen gedragen.Daar ben je al gauw klaar mee.
Niemand die zo gek genoeg is om naast geneeskunde een tweede studie te kiezen.quote:
Ga ik misschien ook doen. Aanvankelijk PvdA, maar word een beetje teleurgesteld door hun gedrag bij de laatste verkiezingen.quote:
Nee, maar ze verpesten het voor zichzelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld (), maar geld niet voor de alle Marokkanen en Turken.
De VVD is niet tegen studenten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
VVD is het meest tegen studenten, meneertje straat.
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar toch, als jij aangereden wordt en de rest van je leven in een rolstoel moet zal je blij zijn dat je die uitkering hebt
Cohenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga ik misschien ook doen. Aanvankelijk PvdA, maar word een beetje teleurgesteld door hun gedrag bij de laatste verkiezingen.
Hoewel, Cohen.
Nee, een deel van die groep verpest het voor die hele groep.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ze verpesten het voor zichzelf.
De VVD houdt de schijn op voor een kenniseconomie te zijn, maar gedraagt zich daar allesbehalve naar.quote:
Ik ben m0cr0 en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, een deel van die groep verpest het voor die hele groep.
Een wijze man heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat ze denken later veel geld te gaan verdienen, ongeacht of ze dat lukt of niet.
Stem dan eerst links of D66 als student en dan pas later VVD = win-win.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.
ongeneeslijke ziekte krijgt, er kunnen 10.000 reden zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
OK en nu? Moet ik maar niet zo mongolisch zijn dat ik word aangereden.
Rotterdam-Leidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Neem je dan de trein Utrecht-Leiden?
Of je stemt gewoon altijd links.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat ze denken later veel geld te gaan verdienen, ongeacht of ze dat lukt of niet.
Precies, waarom zou je als scholier of student in godsnaam VVD stemmen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Zeker wel. Zorg wel dat je bier hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rotterdam-Leiden
Ik ga op de kamers in Leiden, jullie komen op bezoek hoor
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
Mensen die uit opportunisme of met de portemonnee stemmen en niet vanuit overtuiging hoe de maatschappij eruit dient te zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je als scholier of student in godsnaam VVD stemmen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je als scholier of student in godsnaam VVD stemmen?
Bier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zeker wel. Zorg wel dat je bier hebt.
RTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die uit opportunisme of met de portemonnee stemmen en niet vanuit overtuiging hoe de maatschappij eruit dient te zien
Je moet niet vergeten dat ik geen gevoelens heb hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ongeneeslijke ziekte krijgt, er kunnen 10.000 reden zijn...
Mja, ik denk liever niet compleet in hokjesquote:
Mensen die denken dat een rechts kabinet de maatschappij ten goede komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die uit opportunisme of met de portemonnee stemmen en niet vanuit overtuiging hoe de maatschappij eruit dient te zien
Alsof dat ene stemmetje veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet stemmen en zeiken over van alles wat volgens jou fout is in Nederland.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een rechts kabinet de maatschappij ten goede komt.
Mensen die de maatschappij voor zichzelf zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een rechts kabinet de maatschappij ten goede komt.
quote:
Precies, ik stem gewoon voor mezelf, wat kan mij het schelen dat zo'n rijke popiejopie nog meer centen mag houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Mensen die de maatschappij voor zichzelf zetten
Gewoon niets aan de militairen. Gewoon terugtrekken met die oorlogen, we hebben er niks mee te maken. Dus ook geen geld in pompen. Dat mensen achterlijke randdebielen zijn om elk klein dingetje een oorlog van maken, is niet onze schuld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dat de overheid meer geld aan Sparta moet geven en minder aan militairen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Neem je dan de trein Utrecht-Leiden?
Bij mij kwam er ook D66 uit, maar heb op de persoon gestemd met de tofste naamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk wel dat ik op het resultaat van kieswijzer ga stemmen, en niet voor een persoon
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon niets aan de militairen. Gewoon terugtrekken met die oorlogen, we hebben er niks mee te maken. Dus ook geen geld in pompen. Dat mensen achterlijke randdebielen zijn om elk klein dingetje een oorlog van maken, is niet onze schuld.
Oh sorry, niet gelezen. Nee, die trein neem ik niet. Jij wel dus, denk ik?quote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, want er zijn veel mensen die er zo over denken.
Voetbalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind dat de overheid meer geld aan Sparta moet geven en minder aan militairen
Als ik slaag wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh sorry, niet gelezen. Nee, die trein neem ik niet. Jij wel dus, denk ik?
Wat een nuance.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind dat de Nederlands VWO examen tekst 1 hier op van toepassing is, derhalve tracht ik niet te participeren in deze discussie.
Inderdaad als je die kut vliegtuigjes niet koopt heb je al bijna alle bezuinigingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon niets aan de militairen. Gewoon terugtrekken met die oorlogen, we hebben er niks mee te maken. Dus ook geen geld in pompen. Dat mensen achterlijke randdebielen zijn om elk klein dingetje een oorlog van maken, is niet onze schuld.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies, ik stem gewoon voor mezelf, wat kan mij het schelen dat zo'n rijke popiejopie nog meer centen mag houden.
Deze boii is een echte zoekende spreker in wording.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind dat de Nederlands VWO examen tekst 1 hier op van toepassing is, derhalve tracht ik niet te participeren in deze discussie.
Mooi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Stemwijzerresultaat: van hoog naar laag
SP
Partij voor de dieren
D66
PvdA
Groenlinks
CDA
VVD
TON
PVV
SGP
Christenunie
En PVDD valt wel af, puur om de naam
Ja, dat is zo. Toch vind ik dat je niet moet zeiken, als je niet stemt. Ik vind dat als je niet stemt, niet moet gaan zeiken als je toch niet hebt gestemd (en dus 'invloed' hebt uitgeoefend op het politiek en de keuzen).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Maar dat stemmetje maakt geen drol uit.
Bij mij VVD op #1 en PVV was volgens mij op #2.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Stemwijzerresultaat: van hoog naar laag
SP
Partij voor de dieren
D66
PvdA
Groenlinks
CDA
VVD
TON
PVV
SGP
Christenunie
En PVDD valt wel af, puur om de naam
En dan ook nog godverdomme al die immigranten die fucking geen drol doen in onze maatschappij, en ondertussen doen alsof het hun maatschappij is en mogen wij hun uitkeringen betalenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad als je die kut vliegtuigjes niet koopt heb je al bijna alle bezuinigingenDan kun je trouwens bijna het hele leger wegdoen
Sowieso als er een willekeurig land ons aanvalt is de shit aan en gaan we toch dood, dan kun je dat geld beter nuttig gebruiken
Oppassen inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
VVD bovenaan tochhhhhh. Net zoals in het lijstje van 'grootste partijen'!
Er zijn zelfs Turken die in de PVV zitten. Niets 'raars' aan dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Bij mij VVD op #1 en PVV was volgens mij op #2.
Conclusie: ik ben neppe m0cr0
RT.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die de stemwijzer gebruiken om zich te orienterendat ding klopt van geen kant.
1 tip: Neem mij nooit serieus.quote:
Nog eentje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook. Althans, bij de scholierenverkiezingen.[ afbeelding ]
Dit neem ik dan ook niet serieus.quote:
RTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Trollface. het volgende:
Mensen die de stemwijzer gebruiken om zich te orienterendat ding klopt van geen kant.
Weer wat gemeen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe wil je dan wel genomen worden?quote:
Denken dat Halsema nog voorzitter is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Femke Halsema![]()
Lelijke hoeren![]()
Vrouwen met mannenstemmen
Femke Halsema is al een tijd bij GL weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Femke Halsema![]()
Lelijke hoeren![]()
Vrouwen met mannenstemmen
Kom ik ook niet. Owned jonguh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Voetbalhaters die bij een kampioensfeest wel bier komen drinken
30cm komkommer dit datquote:
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Femke Halsema is al een tijd bij GL weg.
Kijk, je wordt al liberaler. Daarna D66, en daarna...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kijk, je wordt al liberaler. Daarna D66, en daarna...
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, toen leefde jj nog niet.![]()
Trouwens... Tofik Dibi!![]()
Jouw aanwezigheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
Vieze strontboer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetje![]()
Kan geregeld worden.quote:
Ismaelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
VVD JONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
Tofik Dibi is er nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet niet of ik nog GroenLinks zou stemmen nu FH er niet meer bij zit want zij was wel echt cool
Dan zeggen we dan vroegaah nog voor 1993 is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Er staat wel 1993 in m'n profiel, maar voor hetzelfde geld ben ik een vies oud mannetje![]()
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werkenquote:
Oh ja die is ook stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tofik Dibi is er nog.
[..]
Dan zeggen we dan vroegaah nog voor 1993 is.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij CFO en ik CEO van bijv. Shell over vijftien jaar en de links-stemmers van dit topic die bij ons op het hoofdkantoor als schoonmaker werken
Shell is dan toch al failliet, oliecrisis dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dromenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of jullie falen en jullie mogen bij ons schoonmaken.
Ban hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef AchmedJan het volgende:
Waar BaasD, Verras en AJook weer terug zijn..
1 uur over doen om te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben helemaal vergeten dat ik een uur geleden moest avondeten en mijn familie is blijkbaar al klaar met eten
Ervan uitgaan dat wij zo denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef Trollface. het volgende:
Tevens: rechts stemmen omdat je zelf aspireert zo te worden als de gemiddelde rechtse stemmer (PVV uitgesloten) terwijl je dat niet bent.
okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben linkshandig mag je dan wel met rechts stemmen?
neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Dan moet je de volgende keer VVD stemmen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Niet weten dat ik de toekomst kan verspellenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja echte dromen, want jij kan de toekomst voorspellen.
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Joosterd het volgende:
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eckte bazen doen daar 10-15 minuten over.
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
VANAF HIER GAAT HET TOPIC OVER BAZENNUMMERS VAN VERSCHILLENDE NEDERRAPPERS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EN DAN NATUURLIJK U-NIQ![]()
MAKER VAN HET BESTE NEDERLANDSTALIGE & NUMMER DAT OOIT IN NEDERLAND IS GEMAAKT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAKER VAN HET BESTE NEDERLANDSTALIGE & NUMMER DAT OOIT IN NEDERLAND IS GEMAAKT![]()
[ afbeelding ]
Economiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe zijn de examens gegaan de afgelopen dagen?
1(L) jwtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat wij zo denken![]()
fa2 mattie ik hou van je
Wat is dit nou? Dit topic op zwart?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga weg wanneer ik daar zin in heb ben ik nu baas? Vrijheid VVD rechts dit datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zit minimaal 30 mins aan tafel tijdens avondeten
Mijn eetlust... help.quote:
Biologiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hoe zijn de examens gegaan de afgelopen dagen?
en mijn nederhop nummers dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Contradictio in terminisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Deze lyricsquote:
gr grquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ga nu eten dit dat baaszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
d0eii
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ik heb alleen maar kwaliteit in die post gezet. En dan ook nog de bekendste nummers zodat er hier wat meer waardering voor zou zijn
Morgen is de dag des oordeels, jongedame!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Ezell het volgende:
Oja, morgen Sinterklaasjournaal. Ik ga kijken.![]()
Dag meneer met IQ, EQ en SQ van boven de 150quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |