En met een herexamen lukt 't ook niet meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dikke onvoldoendes hebben voor M&O (tussen 1-3 had ze) en Economie en ze gaat dr sowieso volgende week ook een paar verpoepen.
Maar ik was weer het snelst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Wtf hoe snel zijn jullie wel niet :|.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging op de foto voor de bank in Spanje in mijn wielrenoutfit
quote:
Dit had ik wel kunnen weten trouwensquote:
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
En met een herexamen lukt 't ook niet meer?
Een mislukking net als Ezell.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
Niet minimaal 45 van de 49 punten hebben voor Engels examen![]()
Wat voor mislukkeling ben je dan
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit had ik wel kunnen weten trouwens
Het was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet blij met de TT? Die had ik speciaal in Kladblok geprepareerd en ge-Ctrl+V'd.
Hoe veel punten had je danquote:
Maar hebben de leraren het nu al gezegd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast niet
Maar ach, ze ging toch pabo doen.
Oooh is 't zo'n typequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, als ze dat tenminste haalt.. vast niet
Maar ach, ze ging toch pabo doen.
wat wat dit dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hebben de leraren het nu al gezegd dan?
Giga site schrijven en zulke dingen in kladblok ipv berichtvenster/browserbalk doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Niet blij met de TT? Die had ik speciaal in Kladblok geprepareerd en ge-Ctrl+V'd.
Je studie... jij moet wel een PvdA'er zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |